Liigat

Kuva: Erikoinen tilanne liigan puolivälierissä – erotuomari myöhästyi, paikkaajaksi alasarjatuomari

19.03.
2017
69 Kommenttia
9
Liigat

Kuva: Kuvakaappaus lähetyksestä/Tero Töyrylä (Twitter)

Miesten Salibandyliigan puolivälierissä nähtiin erikoinen tilanne, kun erotuomari Andrew Lewis myöhästyi klo 17 alkaneen ottelun alusta ja alasarjatuomari Arto Vehkapuru paikkasi virallista erotuomaria.

Vehkapuru ei ole aiemmin urallaan tuominnut Salibandyliigassa, joten debyytti osui melko kovaan paikkaan. Kihniöstä kotoisin oleva Vehkapuru on kokenut erotuomari ja salibandyn saralla moninaisista rooleistaan tunnettu monittelija. Vehkapuru on palkittu Salibandyliiton toimesta vuonna 2011 toiminnastaan Kihniön Urheilijoiden hyväksi.

Lewis saapui Seinäjoen Urheilutalolle ensimmäisen erän aikana, joten virallinen erotuomari vaihdettiin toiseen erään. Lewisin ja Vehkapurun tuomariparina toimii Anssi Silvo.

SPV johti puolivälieräsarjan kolmatta ottelua 3-1 ensimmäisen erän jälkeen ja voitti pelin lopulta maalein 6-3.

Ottelutilastot

Piditkö jutusta? Anna kallo!  
Joel Siltanen
Joel Siltanen
Pääkallo.fi:n päätoimittaja
Asemapaikka: Helsinki
Twitter: @joelsiltanen
Arto fani
19/03/2017
Otsikkoa voisi muokata. arto on paljon enemmän kuin alasarjatuomari! Arto on Keisari!
Terve
19/03/2017
Olis voinu Vehkapuru viheltää koko matsin. Lewis vetää ihan vihkoon... Keksii jäähyjä ihan tyhjästä!
Hmmmm...
19/03/2017
Olisi hauska kuulla myöhästymisen syykin, sillä tuomarithan on normaalisti sen puolitoista tuntia ennen pelin alkua paikalla. Toki liikenteessä voi sattua mitä tahansa.
Mike
19/03/2017
Vehkapuru on jäätävä äijä jolla löytyy asennetta puhaltamiseen. Ei jäädy kovassa paikassa. Huipputyyppi.
Lettu
19/03/2017
Komiaa!!!
Hönö
19/03/2017
Onko mitään tietoa missä Lewis viipyi?
arton suurin fani
19/03/2017
Arto on kova poika<3
19/03/2017
Surullista
Jonninmoinen friikki
19/03/2017
Paljonkohan tulee kakkua Oilersin hyökkääjälle kun pöätto juosta päin maalivahti joka loukkaantui.
2 min ihan alimittainen tuomio
5min minimi.
setä
19/03/2017
Komiaa!
Hienoo
19/03/2017
Lewis olis voinnu jäädä koko pelistä pois. Ei muuta kuin Lewikselle bannia.
Keisarit kunniaan.
19/03/2017
Keisari on aina keisari! Jakaa mielipiteitä, mutta runko on komiaa. Oli liiga tuomarilla isot saappaat täytettävänä, täyttikö?
Arto Kilponen
19/03/2017
Seinäjoella taas sama systeemi tuomareilla ja kai se nyt on uskottava itsekin. Mailalla saa huitaista vaatustajaa päähän. Minusta se on väärin, mutta ainakin linja on selkeä.

Tänään oli ottelusarjan tylsin peli.
Peku
19/03/2017
Kilponen on väärässä. Ei ollut tuomareilla sama systeemi ekassa erässä. Katastrofi-Lewis tuli paikalle vasta toiseen erään :)
Jouni
19/03/2017
Kertoo paljon tuomarista (Lewis), joka ei ehdi ajoissa työpaikalle. Kirjallinen varoitus vähintään.
Hamilton
19/03/2017
Hyytykö Lewiksen Mersu Tuurin kyläkauppaan?
46
19/03/2017
Arto Kilposelle pitää sanoa, että odotin sun pitävän vähän ääntä. Varsinkin toisessa erässä kun istuit näköetäisyydellä ihmettelin itsekseni kun istuit vain hiljaa Oilersin ollessa täysin sillassa. Toki vieraskentällä kannustaminen vaatii rohkeutta, mutta odotin että olisit äänessä varsinkin tämänpäiväisen twiittisi jälkeen. Hiljaisia hetkiäkin kuitenkin tuli ihan riittämiin Oilersin ollessa pallossa, jolloin olisi voinut taputtaa tai huutaa Oilersia. Tämä ei siis mitään kettuilua vaan kunhan ihmettelin.

Itse peli oli hyvää tasan niin kauan kun Vehkapuru oli kentällä. Sitten alkoi jokakertainen Lewis-show. Oilersin kukalie kolmosketjulainen päätti sitten ajella huippupeliä pelanneen Kivimäen, kun ei Oilersin vedot uponnut maaliin. Tämänkin Lewis osasi vetää täysin vihkoon.
Arto Kilponen
19/03/2017
Eipä siinä keskellä SPV:n fanikatsomoa oikein viitsinyt. Siinä suoraan edessäni oli joku heliumpallon nielaissut tyttö joka keskittyi aukomaan päätään Oilersille täysin tauotta.

1. ja 3. erässä pidin vähän enemmän ääntä, mutta minua kuulleet kyllä kuulivat välittömästi, että ääneni ei ollut (eikä ole vieläkään) kunnossa. Toivottavasti on keskiviikkona.

Mutta olen kyllä edelleen sitä mieltä, että täysin ala-arvoista espoolaisten kannustus tässä pelissä ylipäätäänkin. Voisivat edes vähän yrittää. Minä mukaanlukien.
Arto Kilponen
19/03/2017
Sanottakoon nyt vielä se, että joukkueella pitää olla myös kannattajilleen joku tulosvastuu näissä peleissä. Ok, aina ei vieraissa voita, mutta tästä on viisi, kyllä, viisi kuukautta (23.10.) kun Oilers on viimeksi voittanut vieraissa. Ja sekin maalilla M-Teamia vastaan.
Oulis
19/03/2017
Olis tosiaan kiva tietää miksi Lewis oli myöhässä ja oli kyl hukassa ja pahasti
artolle
19/03/2017
Eipä niitä seinäjokelaisiakaan nyt niin hirveästi ollut perjantaina Espoossa. Kun matkaa pelipaikkojen välillä on se lähes 400km, lienee melko ymmärrettävää että valtaosa vierasjoukkueen kannattajista valitsee 8e/kk maksavan fanseatlähetyksen seuraamisen sen sijasta että maksaisi bensat/junaliput, joista kertyy noin 10-kertainen määrä maksettavaa... Plus että paha näitä pelejä on arkisin/sunnuntaisin lähteä katsomaan noin kauas, valitettavasti elämä on muutakin kuin salibandya :)
#51
19/03/2017
Mielestäni kamerat Seinäjoella ovat aivan liian alhaalla. Kuka on samaa mieltä?
46
19/03/2017
Ymmärrän! Se tekee jo hyväksi kannattajaksi, että jaksaa lähteä katsomaan vieraspelejä. Olit kyllä pettyneen oloinen Oilersin otteisiin ja olihan heidän pelaaminen todella heikkoa. Kyllä SPV paikkoja antoi, mutta Kivimäki pelasti kun vedot ei ihan huippuja olleet. Olin monta kertaa ihan varma, että verkko soi. Jotenkin Oilers taikoi maalinsa heikommista paikoista, mutta hyviltä tonteilta ei osuttu millään.
Arto Kilponen
19/03/2017
Kyllä niitä SPV:n kannattajia Espoossa oli (ainakin äänestä päätellen) aika monta. Niitä oli ainakin kolmella puolella perjantaina itsestäni katsoen, vasemmalle, oikealla ja vastapäätä. Seinäjoella en kuullut tai nähnyt katsomossa ensimmäistäkään - siis en ensimmäistäkään - Oilers-kannattajaa. Joku sinä vieressä kommentoikin, että taitaa olla ainoa Espoosta tullut kannattaja.

Laitetaan nyt tiskiin vielä sellainen fakta, että Oilersia lukuunottamatta kaikki - kyllä, M-Teamista ja LASBista lähtien kaikki - Salibandyliigan joukkueet ovat voittaneet vieraspelin vuonna 2017. Ja selityksenä ei mene "vaikeat vastustajat". Siellä on Oilersilla ollut vastassa mm. Koovee, OLS ja SalBa.
Artolle
19/03/2017
Fanien puutteestako nuo vierastappiot ovat jääneet kiinni...?
Arto Kilponen
19/03/2017
Niin vai onko fanien puute jäänyt tuloksista kiinni?

Minusta Oilersilla on aivan ykkösongelmana se, että joukkue irtisanoutuu pysyvyydestä täysin. En tiedä miksi näin tekevät.
Makuasioita
19/03/2017
Riippuu miltä kantilta katsoo, haluaako olla lintu vai yleisö. Tunnelman kannalta on kivampi kuvakulma viistosta.... valmennuksellisessa mielessä ylempää kuvattuna ehkä parempi, ehkä. Menee "hifistelyksi", mutta suurin osa lienee olevan tyytyväisiä, ja, nämähän on makuasioita
artolle
19/03/2017
Olisin huolissani fanitilanteesta vasta siinä kohtaa, jos faneja ei kävisi kotipeleissäkään. Oilersilla kuitenkin edelleen liigan neljänneksi paras yleisökeskiarvo, joten veikkaan että "fanien puute on tuloksista kiinni" -väite ei pidä paikkaansa. Kyllä Oilersin pelit edelleen tuntuvat ihmisiä kiinnostavan, mutta ei kaikilla vain yksinkertaisesti ole mahdollisuutta matkustella pitkin Suomea fanittamansa joukkueen perässä. Itse Oilers-fanina olen erittäin tyytyväinen siihen, että lähes jokainen ottelu on nähtävissä livenä netistä, ja pysyn ajan tasalla joukkueen menestyksestä silloinkin, kun ajalliset/rahalliset resurssit eivät anna periksi vieraspeleihin matkustamiseen.
60100
19/03/2017
Onko tietoa Kivimäen voinnista? Päävamma nyt on viimeinen mitä kellekään toivoo.. Jännä homma, että Kivimäen tyrmännyt kaveri oli sellainen, joka ei ole pahemmin peliaikaa saanut edellisissä peleissä.
Arto Kilponen
19/03/2017
Kyllähän Eromon on pelannut vähän hitosti minuutteja NG A:n peleissä. Ja sen jälkeen kun NG A:n kausi päättyi, niin ihan "täysiä" minuutteja myös edustuksen riveissä.

Käsittääkseni Kivimäen ongelma ei ole pää vaan (vasen?) käsi.
Heh
19/03/2017
En tiedä Arto mikä on elämäntilanteesi, mutta monella Oilerslaisella ei vain ole mahdollisuutta ja aikaa käydä Seinäjoella asti peleissä. On sitä muutakin elämää, varsinkin kun kotisohvalta näkee laadukkaasti tehtyjä nettilähetyksiä (ei nyt jaksa valittaa niistä selostajista). Omallakin kohdalla olen kyllä kaikki kotipelit käynyt katsomassa ja kotona katsonut kaikki vieraspelit, joista on ollut lähetys tarjolla.
60100 -> Kilponen
19/03/2017
Kiitos tiedosta. Oletin että kaveri ollut kaksi ekaa peliä penkin päässä kun ei ole juuri tilastoista löytynyt.
Heh
19/03/2017
Tästä Rintalasta muuten tulee vielä mahtava peluri Oilersille! Toivottavasti jo ensi kaudella saa vastuuta liigassa.
Arto Kilponen
19/03/2017
Rintala on vastaavasti pelannut tällä kaudella NG B:ssä (on toki NG A:ssakin, mutta on ihan äsken täyttänyt 18). Eiköhän vähintään ensi kausi mene NG A:n riveissä, jossa saa vastuuta paljon. NG A:sta voisi kuvitella Severi Korhosen saavan edustuksessa peliaikaa.

Agbomeirele ei ole juuri runkosarjaotteluita pelannut edustuksessa. Viime kaudella hän pelasi välieräsarjan ja yhden (vai oliko kaksi?) puolivälieräpeliä. Happeeta vastaan oli parhaimmillaan täysin pitelemätön, mutta maalintekeminen on melkoista tervanjuontia ilman höyheniä. Nytkään en usko hänen aivan tahallaan ajaneen Kivimäen ylitse, siinä oli paljon vauhtia (niinkuin tietysti pitikin olla) sekä pakki aika lähellä kiinni (niinkuin pitikin olla) ja siitä olisi ehkä voinut juosta maalin ohitse, mutta pelasi tilanteen loppuun asti. Kivimäen tehtävä oli olla tiellä ja hän oli tiellä. Tulos oli ikävä, mutta mielestäni pelaajien pitää saada antaa pelata tilanteet loppuun.
Tieto
19/03/2017
Tuommoista se on, kun puuttuu pelisilmä. Vauhtia voi olla hyvinkin, mutta jos ei näe, niin ei näe. Ei ollu tahallinen temppu missään nimessä. Kova tsemppi päällä. Ei vaan nähnyt. Kaikki eivät näe.
Tohtori
19/03/2017
Voi oilers. Nyt tuntuu, että energiat menee fyysiseen peliin, painimiseen ja maalivahtien ajeluun. Pitäisi tuolla nipulla pistää SPV tiukemmalle, mutta ainakin omissa kolisee luokattoman helposti. Agbomeirele vaikuttaa kyllä tähän asti näkemäni perusteella melko vastenmieliseltä pelaajalta.
Arto Kilponen
19/03/2017
Minusta tätä Agbomeirele - Kivimäki -tilannetta voi lähestyä niinkin, että kenen olisi pitänyt toimia toisin? Ei puolustajalle voi sanoa, että "jos siinä on hyökkääjä ajamassa vauhdilla maalia kohti, niin anna mennä, kun maalivahti voi loukkaantua". Ei maalivahdille voi sanoa, että "jos sieltä tulee hyökkääjä vauhdilla kohti, niin hyppää pois tieltä". Ei hyökkääjälle voi sanoa, että "jos maalivahti seisoo tiellä kun olet 1-vs-1 tilanteessa, niin lopeta pelaaminen".
Api
19/03/2017
Hyökkääjän vastuulla on että ei ajele ketään. Se on niin simppeliä.
SPV kannattajista
19/03/2017
Oilersin kotipeleissä voi olla kahdenlaisia Seinäjoen kannattajia. Niitä jotka asuvat Seinäjoella ja ovat tulleet sieltä katsomaan matsia (näitä lienee vain vähän). ....sekä niitä jotka ovat lähteneet aikoinaan Seinäjoelta....mutta Seinäjoki ei ole lähtenyt heistä.... Tämmösia tapauksia asuu ympäri pääkaupunkiseutua.

Liekkö Espoolla on sellaista kotiseutuidentiteettiä että parikymmentä vuotta Seinäjoella asunut alunperin Espoolainen tulis urheilutalolle huutamaan Espoota... En tiedä...Toisinpäin se on ihan yleistä.

Pohojalainen identiteetti on vahva... Kasakka on kasakka vaikka asuiskin jossain sateenkaarivyöhykkeellä.
...
19/03/2017
Kyllä mä kans niin näkisin, että jokaista kontaktitilannetta koskee samat asiat. Ylikovaa kun ajelet päälle niin se on penaltia. Maalivahtia vastaan sillä poikkeuksella että veska ei voi eikä kuulu väistää maalivahdin alueella jos tulee vaikka vastaan torjumaan. Se on kenttäpelaajan tehtävä, on vauhtia tai ei. Vauhti ei ole selitys.
Arto Kilponen
19/03/2017
No, siinä tapauksessa se oli Agbomeirelen syy.
Makuasioita
19/03/2017
Tuskin maalivahdin ajelu oli tarkoituksellinen, pelissä vain sattuu ja tapahtuu, kun on sata lasissa. Olisiko syytä suurentaa maalivahdin aluetta varmistamaan maalivahdin koskemattomuutta? Sillähän se asia ei hoidu, että rangaistuksia kovennetaan - pitää olla selkä alue, minne ei ajeta.
HKI
19/03/2017
Kilposelle ja muille jotka espoolaseilla katsoo.. missä se logiikka nyt on siitä kun yleensä huudetaan 5min jäähyä aina kun maila osuu päähän olipa se vahinko tai ei.. et sä voi päättömästi jyrätä maalivahtia ja sit vaan vedota vahinkoon tms. Jos pitää olla vastuussa mailasta niin pitää myös olla vastuussa muustakin tekemisestä.. vaikka kuinka omaa joukkuetta olis puolustettava niin ei pitäis ihan heti unohtaa niitä asioita joista toises kohtaa ollaan kovasti vaatimas rangaistusta!
Arto Kilponen
19/03/2017
Maalille ajaminen ja korkeat mailat ovat kaksi eri asiaa. Minusta se iso ero on siinä, että maalivahti asettaa itsensä täysin tarkoituksella siihen hyökkääjän eteen (koska osittain sitä varten siellä maalivahtina ylipäätään ollaan). Korkeissa mailoissa sitä päätä hyvin harvoin tarkoituksella työnnetään siihen mailan tielle.
Kilpo
20/03/2017
Ootko sä Kilponen nyt ihan sekaisin? Maalivahdin tehtävä on torjua palloja, ei pelaajia. Agbomeireleltä todella vakavan luokan vastustajaa kunnioittamaton teko, juosta täysiä päin eikä edes pyrkiä väistämään. 2min todella neitseellinen tuomio tältä myöhästelijäveijarilta.
Arto Kilponen
20/03/2017
Maalivahdin tehtävä on estää pallon meneminen maaliin ja hyökkääjän tehtävä on toimittaa se pallo sinne maaliin. Maalivahti voisi toki siirtyä sivuunkin siitä hyökkääjän tieltä - vastaavasti kuin pelaajat väistävät päätään kohti tulevia mailoja, jos ehtivät. Mailalla ei ole mitään syytä huitoa pelaajia päähän, mutta maalille on todellakin syytä ajaa sen pallon kanssa. Kyllä, maalille ajamisessa tulee raja vastaan, mutta sinne nimenomaan pitää ajaa. Sen sijaan mailalla ei huidota vastustajaa sentin päähän päästä - koska siinä ei ole mitään järkeä.

Minusta tässä on aivan selvä ero.
fani
20/03/2017
Vehkapuru veti todella miehekkäästi tuohon paikkaan! Hyvä tuomari!
Duunari
20/03/2017
Aika hupaisaa et ns.alasarjatuomari vetää paremmin ku pääsarjatuomari..
Peku
20/03/2017
Kannattaa huomioida vielä se, että tuo ottelu oli Arton kolmas vai jopa neljäs tuomarointi samana päivänä...
Jonninmoinen friikki
20/03/2017
Pinainen kortti Eromonille; holtiton, vastuuton ja vaarallinen pelitapa ilman tarkoitusta vahingoittaa, mutta riski suuri.
Kaveri näki ettei ole mahdollisuutta, mutta päätti ajaa maalivahtia päin.
Kaverin pelejä nähneenä aika tyyiillistä kouhottamista häneltä.
Nyt naurettava tuomio, oikea olisi ollut punainen kortti.
Öljyputki
20/03/2017
Vaikka ottelussa näkyi selvästi monen avainpelaajan poissaolo niin hienosti omat junnut tuli paikkaamaan. Edellisenä päivän oli pelattu ratkaisuottelu Oulussa ja viikon sisällä neljä tiukkaa Ajunnujen pudotupelimatsia, suhteellisen kova haaste lähteä liigaan taistelemaan.
Hyvin onnistuivat nuoret miehet, omista junioreista kasvaa parhainmat seuraikonitkin.
Ruma
20/03/2017
Ihan selkeä 5 min paikka tuo Oilers pelaajan maalivahdin ajelu. Punainen ei olisi ollut vääryyys. Toivottavasti asia menee tutkittavaksi. Jos maalivahteja ajeltaiin yleisesti tuolla tavalla, niin yksikään maalivahti ei pääsisi kaudesta läpi terveenä. Lewis pelissä täysin pihalla.
Leppäs Jussi
20/03/2017
Ylä-Pirkanmaan komein mies eli Vehkapuru varasti pääosan ihan sama mitä itse pelissä sitten tapahtuikaan. Tuomaroinnissa iso asia on olla ihminen itselle, joukkueille ja katsojille. Vehka on juuri tätä kuten aikanaan Innanen ja Kuusisto olivat. Innanenhan selvitti sääntökokeet niin, että hän vastasi ja kysymys laadittiin vastauksen pohjalta.
Lämäri-Lauri
20/03/2017
Harmittavia nuo maalivahdin kolaamiset. Isomman jäähyn olisi voinut antaa, vaikka tuossa nyt onkin välillä hankala hidastaa tai väistää, kun sata lasissa menee pleijarihuumassa. Silti ei tämmöisiä soisi näkevän.
Junnu#8
20/03/2017
SPV KANNATTAJISTA hyvä pointti. Ammattijääkiekkoilija Juho Kerästä lainatakseni. Mies voi lähteä Oulusta. Mutta ei Oulu miehestä! Meinaan että kotiseuturakkautta Pohjanmaalla riittää. Ja hyvä niin. Että tunnistaa juurensa!
Verso
20/03/2017
Kun katsoo Speven saamia pelikieltoja niin syytä olis napsahtaa tälle Oilersin herralle vähintään 2 ottelua. Kivimäki ilmeisesti liian kovassa kunnossa, jollakin pitää saada peli kääntymään Espooseen. Ja toivottavasti tätä herra Lewistä ei nähdä enää ikinä etelä Pohjanmaan suurruhtinaskunnan alueella, saattaa tulla sanomista!
BJ
20/03/2017
Jos tuomari tulee paikalle 1,5-2 tuntia myöhässä - mistä tahansa syystä - kai se pakosti vaikuttaa valmistautumiseen ja vireeseen. En nähnyt peliä, en ota kantaa, että vaikuttiko tällä kertaa.
Verso
20/03/2017
Ei vaikuttanu, puhalsi yhtä paskasti kuin aina ennenki
Onneksi
20/03/2017
Ei tartte enää Lewisin surkeaa toimintaa kattella. Silvo, Lewis kaksikko kun nyt vaihtuu Heinola, Marttinen kaksikkoon.
Oulu
20/03/2017
"Maalille ajaminen ja korkeat mailat ovat kaksi eri asiaa. Minusta se iso ero on siinä, että maalivahti asettaa itsensä täysin tarkoituksella siihen hyökkääjän eteen (koska osittain sitä varten siellä maalivahtina ylipäätään ollaan). Korkeissa mailoissa sitä päätä hyvin harvoin tarkoituksella työnnetään siihen mailan tielle."
Nyt on kyllä niin pettämätöntä logiikkaa, että aika sanattomaksi vetää. Saat kuulostamaan tämän maalivahdin yliajon lähinnä sille, että Kivimäki seisoo siellä maalilla ihan omalla vastuulla ja eilinen tilanne johtui siitä, että hän ei tajunnut väistää hänet jyrännyttä hyökkääjää.
Puru Kalusto
20/03/2017
Vehka vaan joka matsiin, kuuluu Seinäjoen hallin kalustoon
Tieto
20/03/2017
Tietääkö joku millä logiikalla otetaan toinen ref, jos dumari myöhästyy/loukkaantuu tms? Artohan veti hyvin! Paremmin kun tilalle tullut, joka löysi välillä omituisia jäähyjä.
Ihan arvailua
20/03/2017
Lewisin piilolinssit oli hukassa? Päätti kuitenkin lopulta tulla paikalle.
Videotuomari
20/03/2017
Yleensä koitetaan hälyyttää paikalle alueen vapaita riittävän korkean luokituksen tuomareita, joita ei kyllä oikein ikinä meinaa löytyä. Vehkapurun kohdalla ei luokitusta ole, mutta on niin pätevä ja karismaattinen mies, että tuomiot menee kohdilleen, vaikka ne ei menisikään ihan aina täysin kohdilleen. Jos ei Vehkapuru olisi ollut katsomossa, en sitten tiedä ketä alueelta olisi ollut pikahälytyksellä saatavilla? Rönnqvist tai Saarinen Vaasasta? Pitkänen Pietarsaaresta? Ei tule ihan heti muita mieleen, ketkä ovat Liigassa vetäneet.
Api
20/03/2017
Olisko Järvi tullut lapualta...
Tieto
20/03/2017
Okke. No Arto hoiti homman. Hyvä muistutus siitä, että alasarjoistakin löytyy hyviä viheltäjiä. Mä tiedän, olen takunnut jokaisen kanssa nuorena ja raivokkaana. Toki on siellä sitten niitä oikeasti huonojakin viheltäjiä.
aatu
21/03/2017
Komeaa tuomariintia!
säbäukko
21/03/2017
SPV exhyökkääjä Helanen kommentaattorina aina paikalla.Siinähän se hätädoomari.Tommi pärjää kuullutuskopissa yksinkin ilman Mikkoa.
Api
22/03/2017
Helasen jalka ei riittänyt kentällä pelaaana, saati dumarina nyt muutaman hyvin syödyn vuoden jälkeen.

Kommentoi

Uusi kommentti

Kommentointiohjeet:

Mieti ensin, kannattaisiko sittenkin vetää #posinkautta? Alatyyli on tiukasti pannassa. Moderointikirves heiluu herkästi ja bännilistalle pääsee helposti. Sitten ei muuta kuin anna palaa. Ole jotain mieltä, tsemppaa, kritisoi tai kehu. Sana on vapaa.