Classic uusii logonsa ja visuaalisen ilmeensä – kiehkura muistuttaa vanhasta tunnuksesta

Kuva: Markkinointiosakeyhtiö i2.

Classic julkisti uuden logonsa samalla, kun se kertoi siirtyvänsä ensi kaudeksi pelaamaan Ideaparkiin. Uusi logo tulee käyttöön ensi kauden alussa.

Uudesta logosta kertoivat Ideaparkin tiedostustilaisuudessa ja tiedotteessa Classicin liigajoukkueiden kapteenit Nico Salo ja Sanni Nieminen.

Seuran visuaalisen ilmeen päivittäminen on kulkenut käsi kädessä Ideapark-muuttosuunnitelman rinnalla. Miesten kapteenin Nico Salon mukaan logoa on haluttu nykyaikaistaa, selkeyttää ja tuoda vahvemmin tähän päivään.

Juttu jatkuu kuvien jälkeen.

Kuva: Markkinointiosakeyhtiö i2
Kuva: Markkinointiosakeyhtiö i2

Classicin ilme uudistuu samalla, kun seura muuttaa kesällä Ideaparkiin. Tämä kausi Classicissa mennään vielä nykyisellä logolla.

– Olemme nyt kovin tyytyväisiä siihen, miltä Classic näyttää tulevaisuudessa. Värimaailma on haluttu pitää nykyisellään eli sinistä, punaista ja valkoista löytyy myös jatkossa. C-kirjain halutaan nähdä vahvana ja siihen on yhdistetty pelipaidoistakin tuttu Classic-kaarilogo, naisten kapteeni Sanni Nieminen kertoo tiedotteessa.

– Lisäksi haluttiin säilyttää jotain vanhasta logosta ja siksi C:ssä on tuo kiehkura.

Niemisen mukaan kiehkura kertoo toisaalta myös siitä, että ”Family ottaa kainaloon eli Family haluaa pitää huolta jokaisesta siihen kuuluvasta”.

Classicin nykyinen logo valittiin viime kesänä Pääkallon top 5 -listalla F-liigan vähiten silmää miellyttävien logojen joukkoon.