OLS:n kausikorttikampanjassa kiintoisa lisäporkkana – ”Meillä on mahdollisuudet naulata joukkueeseen yksi iso palanen”

OLS kampanjoi. Kuva: Ari Arola

OLS kampanjoi. Kuva: Ari Arola

Kausikorttihaasteet ovat viime vuosilta tuttuja eri sarjoista. F-liigan Oulun Luistinseuran kampanja on mielenkiintoinen.

OLS:n tavoite on myydä 500 kausikorttia huhtikuun loppuun mennessä. Hinta tuohon mennessä on 50 euroa kappale. Mukana on kiintoisa lisäporkkana.

– Olemme kasaamassa joukkuetta, jonka uskomme kiinnostavan. Tämän kampanjan toteutuessa, meillä on mahdollisuudet naulata joukkueeseen yksi iso palanen, OLS:n lajivastaava Jani Lipsanen kommentoi seuran sivuilla.

Jos 500 tilaajaa saadaan täyteen huhtikuun loppuun mennessä, kampanja toteutuu ja kortin saa lunastaa 50 euron hintaan. Mikäli tavoite ei toteudu, tilaus raukeaa automaattisesti. OLS pidättää oikeuden jatkaa myyntiaikaa tai toteuttaa kampanja vaikka tavoitemäärä ei täyttyisi.

– Ajat ovat olleet epävarmat ja urheiluseuroissa joudutaan painimaan varmasti vielä tulevaisuudessakin tiettyjen riskien kanssa, joihin ei omalla toiminnalla pystytä hirveästi vaikuttamaan. Tämän kampanjan toteutuessa lupaamme, että jos ensi kaudella yleisöä ei pystytä ottamaan otteluihin siinä määrin, että kausikortin ostaja saisi rahalleen vastinetta, hyvitämme sen tulevien kausien kausikorteissa, Lipsanen sanoi.

– Kausikortti ei ole nimetty, vaan sen voi ostaa kaverin kanssa yhteiseksi tai vaikka työpaikalle virkistyskäyttöön. Kannustammekin siihen, että jos kortin ostanut itse ei pääse paikalle, korttia kierrätetään eteenpäin.

Kausikorttikampanjassa on eri tasoja. 100 myydyn kortin kohdalla julkaistaan jatkosopimus. 200, 300 ja 400 rajapyykit tarkoittavat uusien pelaajien julkistuksia. Viimeisenä maalina 500 kausikorttia tarkoittaisi ison vonkaleen julkistusta.

OLS:n uutinen
Kampanjasivu