Pääkallo.fi

Aiotko lähteä hallille paikan päälle seuraamaan F-liigaa huolimatta COVID-19 riskistä?

Menetkö hallille seuraamaan ottelua huolimatta COVID-19 riskistä?

  • Tottakai lähden, luotan THL:n suosituksiin ja ottelujärjestäjään

    Ääniä: 13 39.4%
  • Parempi varoa kuin katua, katson pelin TV:stä

    Ääniä: 10 30.3%
  • En tiedä vielä

    Ääniä: 9 27.3%
  • Sarjan alku tulee siirtymään

    Ääniä: 1 3.0%

  • Äänestäjiä
    33
  • Poll closed .
Viestejä
469
F-liiga starttaa naisten osalta 19.9 ja miehissä 20.9. Salibandyjoukkueiden talous ei ole perinteisesti kovinkaan leveillä harteilla. Yksi merkittävimmistä tulonlähteistä pääsarjoissa on lipunmyynti. Vaikka koronatilanne on pysynyt Suomessa varsin hyvin kontrollissa paikoittaisista joukkoaltistumisista huolimatta, niin riski altistumiseen on käytännössä olemassa kaikilla pääsarjapaikkakunnilla. Jos COVID-19 tilanne pysyy kotipaikkakunnallasi nykyisellä tasolla, vaikuttaako tautitilanne päätökseesi lähteä seuraamaan otteluja paikan päälle? Vai uskotko, että sarjojen alkua tullaan lykkäämään myöhäisempään ajankohtaan?
 
Viestejä
8,082
Yksikään vaihtoehdoista ei osu minulle, kun yksikään ei ole ihan puhdas "ei". Ei vaikuta.
 
Viestejä
801
Kysymys lienee:

MENETKÖ HALLILLE SEURAAMAAN OTTELUA HUOLIMATTA COVID-19 RISKISTÄ?

eikä siis ketjun otsikko
 
Viestejä
8,082
Kysymys lienee:

MENETKÖ HALLILLE SEURAAMAAN OTTELUA HUOLIMATTA COVID-19 RISKISTÄ?

eikä siis ketjun otsikko

No tuohon taas ei löydy selkeätä "kyllä"-vastausta vaihtoehdoista. Minun vastaus on kyllä.
 

Jussi Koivunen

Jos niitä halutaan telkkarista katsella, niin jonkun sinne hallillekkin on mentävä, eli "Kyllä". :cool:
 
Viestejä
469
No tuohon taas ei löydy selkeätä "kyllä"-vastausta vaihtoehdoista. Minun vastaus on kyllä.

Pahoittelen epäselvää kysymyksen ja vastauksen asettelua.

Vastausvaihtoehtoja kuten kysymystäkään ei pysty muokkaamaan lennosta, joten säädin ketjun otsikkoa vähän paremmin vastaamaan sitä mitä halusin kysyä. En ole mikään Hirvaskankaan Markku, jolla kaikki onnistuu kun vähän tuumaa. Lasken sinut Arto siihen osajoukkoon, joka ilmestyy paikanpäälle jos vaan pelit pelataan yleisön edessä.
 
Viestejä
8,082
Pahoittelen epäselvää kysymyksen ja vastauksen asettelua.

Vastausvaihtoehtoja kuten kysymystäkään ei pysty muokkaamaan lennosta, joten säädin ketjun otsikkoa vähän paremmin vastaamaan sitä mitä halusin kysyä. En ole mikään Hirvaskankaan Markku, jolla kaikki onnistuu kun vähän tuumaa. Lasken sinut Arto siihen osajoukkoon, joka ilmestyy paikanpäälle jos vaan pelit pelataan yleisön edessä.

Kuulun siihen joukkoon. Sen sijaan siihen, joka luottaa THL:ään, minua ei pidä laskea.
 
Viestejä
8,082
Nyt kasvoi taas ymmärrys miksi kyselyissä on yleensä ainoastaan vaihtoehdot: "Kyllä", "Ei" tai "En tiedä"

Nimenomaan. Ei kannata lähteä tekemään ylmääräisiä johtopäätöksiä noista, jotka voivat hyvinkin olla vääriä "Jos joku tulee hallille, niin hän luottaa THL:ään".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös