Pääkallo.fi

Haussa ohut ja kevyt grippi?

Viestejä
40
Tuntuu, että tehdasgrippi on aina paras ja näppärä käteen, mutta kun vaihtaa gripin itse uuteen, tatsi koko mailaan muuttuu huonommaksi. Maila tuntuu todella paljon paksummalta gripin vaihdon jälkeen.

Mikä grippi olisi ohut ja kevyt? Ilmeisesti ainakin Oxdogin W-grippi, mutta en tiedä myydäänkö missään.
 

Mahoney

Tuntuu, että tehdasgrippi on aina paras ja näppärä käteen, mutta kun vaihtaa gripin itse uuteen, tatsi koko mailaan muuttuu huonommaksi. Maila tuntuu todella paljon paksummalta gripin vaihdon jälkeen.

Mikä grippi olisi ohut ja kevyt? Ilmeisesti ainakin Oxdogin W-grippi, mutta en tiedä myydäänkö missään.
Näin ne mielipiteet eroa, mä vaihdan tehdasgripit heti, kun liian ohuita.

Unihoc Gripband Top Grip Light Grey 18, grippiteippi - Salibandygripit | XXL
Toi on ohut grippi. Ja ne exelit mitä testannut. Fättärin harmaa nyt ainakin kannattaa noilla specseillä jättää kauppaan. Oxdogin grippejä en ole testannut koskaan.
 
Viestejä
70
Kokeile Yonexin tai vastaavan sulisgrippiä. Plussaa - kevyt, halpa, hyvä tuntuma
Miinusta - lyhyitä eli ostettava aina pari, kuluu nopeammin kuin normigripit.
 
Viestejä
125
Exelin Ultimate (itse kokeillut joskus harmaata) on ainakin ohutta kamaa. Muistaakseni toinen Exelin grippi (T3) ei ole yhtä ohut.

Paksuuteen ja tuntumaan voi vähän vaikuttaa myös sillä kuinka kireälle gripin vetää sitä laittaessaan. Mitä enemmän voimaa käyttää sen ohuempi grippi.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
17.30
1.635.303.50
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös