Pääsee Junalla Jyväskylästä moneen suuntaan....P. Kotilaisella IG:n mukaan viimeiset päivät Jyväskylässä menossa, onko Seinäjoki osoite vai vihjaako biisi Junantuoma PK-seutuun?
Onko tämä jo kolmas kerta kun Kotilainen viettää viimeisiä päiviä JyväskylässäP. Kotilaisella IG:n mukaan viimeiset päivät Jyväskylässä menossa, onko Seinäjoki osoite vai vihjaako biisi Junantuoma PK-seutuun?
Vieläkö on olemassa joku joukkue, johon Kotilaista ei olisi huhuttu?Peter Kotilainen ErViin, varma luulo.
Kyllä varmaan löytyy sellainenkinVieläkö on olemassa joku joukkue, johon Kotilaista ei olisi huhuttu?![]()
Kyllähän SPV:n rosteri luotettavaa kakkosmaalivahtia kaipaa...Olisikohan Kososen paluu speven nuttuun yksi näistä präiskähröksistä.
Todennäköisyys tälle ehkä prosentin luokkaa. Eiköhän Eepi pelinsä ole pelannut, varsinkin SPV:ssä. Jos jatkaisi vielä pelaamistaan, niin ErVi oikeastaan ainut, mihin hänet kuvittelisin.Olisikohan Kososen paluu speven nuttuun yksi näistä präiskähröksistä.
Joo, ja samalla Anssi Pietilä päävalmentajaksi.Olisikohan Kososen paluu speven nuttuun yksi näistä präiskähröksistä.
Tieto vai lonkalta heitetty?Peter Kotilainen tosiaan Erviin
Uutisessa luki, että sopimus on kaksivuotinen: ensimmäinen vuosi Steamersissa ja toinen vuosi liigasoppari.Timi Kotka,- Lasb -> takaisin kotiin, Happeen organisaatioon.
Eiköhän pelaa alustavasti ainakin stiimerssin joukkueessa, divariin varmasti kelpo maaliruisku!
Mä luulen että ErVi vaan panttaa niitä todella isoja kaloja jotka julkistetaan kerralla. Sitten ollaan taas top-4:ssä. Tai sitten en luule.Siis Hä miten niin? On melkein kesäkuu ja yksi pelaaja on jo julkaistu. Voipi tässä vaiheessa jo itse miettiä ruudun tilaamatta jättämistä....