M-teamKyllä varmaan löytyy sellainenkin![]()

M-teamKyllä varmaan löytyy sellainenkin![]()
Kyllähän SPV:n rosteri luotettavaa kakkosmaalivahtia kaipaa...Olisikohan Kososen paluu speven nuttuun yksi näistä präiskähröksistä.
Todennäköisyys tälle ehkä prosentin luokkaa. Eiköhän Eepi pelinsä ole pelannut, varsinkin SPV:ssä. Jos jatkaisi vielä pelaamistaan, niin ErVi oikeastaan ainut, mihin hänet kuvittelisin.Olisikohan Kososen paluu speven nuttuun yksi näistä präiskähröksistä.
Joo, ja samalla Anssi Pietilä päävalmentajaksi.Olisikohan Kososen paluu speven nuttuun yksi näistä präiskähröksistä.
Tieto vai lonkalta heitetty?Peter Kotilainen tosiaan Erviin
Uutisessa luki, että sopimus on kaksivuotinen: ensimmäinen vuosi Steamersissa ja toinen vuosi liigasoppari.Timi Kotka,- Lasb -> takaisin kotiin, Happeen organisaatioon.
Eiköhän pelaa alustavasti ainakin stiimerssin joukkueessa, divariin varmasti kelpo maaliruisku!
Siis Hä miten niin? On melkein kesäkuu ja yksi pelaaja on jo julkaistuKyllä se Peterin ilmasilta sittenkin vie Seinäjoelle, pahoittelut aiemmista vääristä infoiluista. Ervillä ei kovin valoisalta ensi kausi vaikuta
![]()
Mä luulen että ErVi vaan panttaa niitä todella isoja kaloja jotka julkistetaan kerralla. Sitten ollaan taas top-4:ssä. Tai sitten en luule.Siis Hä miten niin? On melkein kesäkuu ja yksi pelaaja on jo julkaistu. Voipi tässä vaiheessa jo itse miettiä ruudun tilaamatta jättämistä....
Kyllä Ervin suunnalta näin lupailtiin ja mainitsivat, että uutisia lopettajistakin saattaa tullaTällä viikolla kuultaneen Ervin sopimusuutisia...?
Siinä mielessä ei ole kyllä tulos tai ulos, koska Lammi hyppää päävalmentajaksi tämän kauden jälkeen. Myös hyvällä tuloksella se olisi ulos siis. Tiedotettiin samassa uutisessa.Luukkoselle vuoden jatko. (Lähde: Oilers IG)
Sen on pakko olla tulos tai ulos nyt.
Oilers kerralla kärkeen "tuntemattomin liigavalmentaja"-kisassa. Siis kaudella 23-24.Siinä mielessä ei ole kyllä tulos tai ulos, koska Lammi hyppää päävalmentajaksi tämän kauden jälkeen. Myös hyvällä tuloksella se olisi ulos siis. Tiedotettiin samassa uutisessa.
Olisi varmaan pitänyt lukea uutinen ennen kommentoimistaSiinä mielessä ei ole kyllä tulos tai ulos, koska Lammi hyppää päävalmentajaksi tämän kauden jälkeen. Myös hyvällä tuloksella se olisi ulos siis. Tiedotettiin samassa uutisessa.