Pääkallo.fi

Jokerit keräsi ison kasan jäähyjä PS Vissyä vastaan

Viestejä
39
Tietämättä mitään tapahtumista, nousee ensimmäiseksi mieleen, että miten onnistuivat tuomarit omasta mielestään, saati sitten muiden mielestä... Toiseksi, että joukkueissa pitäisi olla aina joku, joka vetää jarrua ja rauhoittaa tilannetta erien aikana ja pukukopissa. Tuskin kukaan on ollut tyytyväinen tuollaiseen peliin?
 
Viestejä
173
Olen näissä tapauksissa ajatellut, että jos samoille tuomareille aina sattuu ja tapahtuu, niin tuomarit katsokoon peiliin. Jos samalle joukkueelle/pelaajille aina sattuu ja tapahtuu, niin katsokoon pelaajat peiliin. Kumpi sääntö tässä sitten mahtoi olla sopivampi?
 

Mahoney

Olen näissä tapauksissa ajatellut, että jos samoille tuomareille aina sattuu ja tapahtuu, niin tuomarit katsokoon peiliin. Jos samalle joukkueelle/pelaajille aina sattuu ja tapahtuu, niin katsokoon pelaajat peiliin. Kumpi sääntö tässä sitten mahtoi olla sopivampi?
Veikkaan vahvasti ainakin osaltaan jälkimmäistä :). Kun sieltä on ukkoa pistetty pihalle oikein urakalla. Joo menee hermo jos veskaa hakataan surutta, on just tältä päivältä mutasarjasta kokemusta kun viikatteella huidotaan vapaata palloa :). Vähän osalla pelaajista heikko käsitys, miten niihin vapaisiin saa mennä! Tossa tapauksessa hermokontrolli karannut narreilta vähän liikaa.
 
Viestejä
6
Jos onnistut jakamaan yli tunnin edestä protestointijäähyjä niin tuomarina sinulla on syytä katsella peiliin ja miettiä menikö homma ihan lapaan. Kyseisillä tuomareilla kun välillä tapana asennoitua peliin muiden osanottajien "yläpuolelle"
 
Viestejä
1,109
Jos onnistut jakamaan yli tunnin edestä protestointijäähyjä niin tuomarina sinulla on syytä katsella peiliin ja miettiä menikö homma ihan lapaan. Kyseisillä tuomareilla kun välillä tapana asennoitua peliin muiden osanottajien "yläpuolelle"
Omien kokemusten mukaan hyviä ja asiallisia tuomareita - onkohan käynyt niin, että kyseessä peli joita osuu kohdalle ’yksi sadasta’ eli mopo vaan karannut käsistä Jokereilla...spekulointia kun en peliä nähnyt.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
6
Omien kokemusten mukaan hyviä ja asiallisia tuomareita - onkohan käynyt niin, että kyseessä peli joita osuu kohdalle ’yksi sadasta’ eli mopo vaan karannut käsistä Jokereilla...spekulointia kun en peliä nähnyt.


Toiseen näistä tuomareista törmännyt muissa peleissä ja kyllä näkyy valitettavasti kaverin tekemisestä pitkälle asenne. Toki onhan ihmisillä hyvät ja huonot päivänsä, mutta kyllä jotain kertoo parivaljakon onnistumisesta että erotuomarivaliokunnan entinen(?) jäsen lentää ulos punaisen kera.
 
Viestejä
1,109
Olisipa hyvä jos ottelu laitettaisiin nettiin niin voisi katsella rauhassa ja muodostaa paremman käsityksen tapahtumista.
Reilu parikymmentä vuotta lajia todella läheltä ja eri rooleissa toimineena ei ole mikään outo tapaus kun ’entiset tuomarit tai muut merkkihenkilöt’ käyttäytyvät tunnekuohuissaan vähemmän sopivasti😂
 

Mahoney

Olisipa hyvä jos ottelu laitettaisiin nettiin niin voisi katsella rauhassa ja muodostaa paremman käsityksen tapahtumista.
Reilu parikymmentä vuotta lajia todella läheltä ja eri rooleissa toimineena ei ole mikään outo tapaus kun ’entiset tuomarit tai muut merkkihenkilöt’ käyttäytyvät tunnekuohuissaan vähemmän sopivasti😂
Jep yleensä ne ovat juuri niitä pahimpia. Yksi dumari mulle totesi, kun ihmettelin miksi äijä joka pelin jälkeen mussutti tuomareille "se on meikäläisiä. Jos saisin päättää tuomarit ei saisi koskaan itse pelata" :). Sittemmin olen kyseisen mussuttajan.nähnyt useaan kertaa viheltämässä ja ihan pätevä siinnä roolissa.
 
Viestejä
687
Jep yleensä ne ovat juuri niitä pahimpia. Yksi dumari mulle totesi, kun ihmettelin miksi äijä joka pelin jälkeen mussutti tuomareille "se on meikäläisiä. Jos saisin päättää tuomarit ei saisi koskaan itse pelata" :). Sittemmin olen kyseisen mussuttajan.nähnyt useaan kertaa viheltämässä ja ihan pätevä siinnä roolissa.
Taidan tietää tapauksen. Pelaa kakkosdivarissa ja vislaa ykköstä ja naisten liigaa. Tosin tyyppinä ihan mukava veijari.
 
Viestejä
1
Pelin nähneenä voin kertoa että erityisesti tämä sankari Huttula oli aivan omassa maailmassa.. Vähemmästäkin pelaajilla sekä valmentajalla keittää yli jos ei kumpikaan tuomareista huomaa että Jokereiden maalivahti telotaan sairaalakuntoon, mutta Huttula huomaa lapojen liikehdintää aloituksissa ja viheltelee niistä kyllä tohkeissaan vapaalyöntejä 👍
 
Viestejä
1,109
Kiista-aloituksia alettiin toissavuonna paimentamaan muistaakseni kv-lajiliiton käskystä.
Omalla listallani epäkohdista se on siellä häntäpäässä - miten olisi vaikka Respect-kampanja; keskityttäisiin hyvässä hengessä asialliseen käyttäytymiseen ja toisten kunnioittamiseen ja sen kautta jokainen toimija toisi positiivisuutta yhteiseen upeaan lajiimme!
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös