Tiiän, että oon aikalailla tänne valittanut mutta tämä tilanne ahdistaa kovasti..Eli pelaan salibandya veskarina, ollu siis harkoissa, veskari,mutta myös kentällä .välillä.nyt kun alkaa huomenna pelit. Kenttäpelaajista on vajausta ,ja toinen moke varmasti maalissa niin kysyin, että otanko mailan myös mukaan, sillä oon harkoissa pelannu myös kentällä. Tähän sit ykkösmoke joka on muutenkin ylimielinen ja täyttä itseään ja kattoo mua kun halpaa makkaraa,niin totesi : maalivahdit ei juoksentele... miten tähän nyt pitäs suhtautua?enhän mä tiennyt sitäkään, että jos pöytäkirjaan merkattu mokeks,ei voi tarvittaessa olla kentällä,jamistä tietäisinkun yhtään peliä oo ikinä pelannu💁♀️🤷♀️(tämä on kyl typerää Musta)tuli jotenkin tosi paska fiilis enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy noin.. kuulemma häneltä pitäs oppeja imeä.... Toki hyvä et kerrottiin tuo,mut pitääkö sitä piikitellä, kun ikinä en takuulla oo mitään hänelle tehnyt ☹🤷♀️ ja huomenna pitäs tosiaa hänestä mallia kattoo, ja kiitos tämän ihmisen ,meni fiilis 😑