Pääkallo.fi

Liigan MVP 2019-20?

Viestejä
8,022
Kuka liigapelaaja on mielestänne tällä hetkellä kaikkein tärkein omalle joukkueelleen? Ja tarkoitan siis niin, että jos kyseinen pelaaja olisi loppukauden sivussa, niin hänen joukkueelleen tämä olisi kaikkein pahin takaisku.

Ja jätetään tästä tietysti sarjataulukkospekulaatio pois ts. ei anneta sarjatilanteen vaikuttaa asiaan mitenkään.

Classicista tämä pelaaja tuskin on, sillä minä väitän, että Classicista voidaan ottaa ihan kuka tahansa pois ja joukkue on silti liigan paras.

Minulle tuli ensin mieleen Nico Jonaeson Steelersistä.
 

Mahoney

Kuka liigapelaaja on mielestänne tällä hetkellä kaikkein tärkein omalle joukkueelleen? Ja tarkoitan siis niin, että jos kyseinen pelaaja olisi loppukauden sivussa, niin hänen joukkueelleen tämä olisi kaikkein pahin takaisku.

Ja jätetään tästä tietysti sarjataulukkospekulaatio pois ts. ei anneta sarjatilanteen vaikuttaa asiaan mitenkään.

Classicista tämä pelaaja tuskin on, sillä minä väitän, että Classicista voidaan ottaa ihan kuka tahansa pois ja joukkue on silti liigan paras.

Minulle tuli ensin mieleen Nico Jonaeson Steelersistä.
Komppaa Jonaesonia. Selkeä liideri joukkueessaan, ilman ei Steelerssillä mitään palaa säilyä sarjassa.
 
Viestejä
419
Melkein sanoisin tällä hetkellä Oilersin Rasmus Kainulainen, varsinkin veljensä loukkaannuttua. Laajuutta löytyy paljon Oilersista, mutta Kainulaisella lähes tuplat pisteitä seuraavaan nähden ja hyökkäystehot monesti täysin Kainulaisen varassa.

Steelersin Jonaesson toki hyvä ehdokas myös, samoin kuin Tiikereiden Lund. Isoin henkinen merkitys joukkueelle voisi olla esim. Indiansin Kainulaisella tai Tepsin Stenforsilla. Nämä pois ja molemmista joukkueista häviäisi todella paljon.
 
Viestejä
995
R.Kainulainen, Jonaeson, Lund.. samaa mieltä. Lisäksi epäilen että ErVin kevät lyhenisi merkittävästi ilman Jani Kukkolaa. Kyllähän mies on edelleen erittäin tärkeä pala ErVin peliä ja varmaan myös kopissa. Lisäksi sarjan ykkössenttereitä pisteissä mitattuna Astalan ohella?
 
Viestejä
700
Ei kahta sanaa. Indiansin Valtteri Kainulainen. Kainulainen on niin Indiansin sydän ja sielu, että kun Kainulainen jää pois niin voivat Otahallissa alkaa katsomaan mitä muita joukkueita divarissa nykyään pelaileekaan.
 
Viestejä
725
Nostaisin keskusteluun myös LASBin Santtu Pohjosen. Sarjassa vähiten maaleja tekevän joukkueen, jossa ei muuten ole yhtään edes piste per peli tekevää pelaajaa, ei tarvitse kyllä kuvitella olevansa edes teoriassa pudotuspelitaistossa ilman hyvää maalivahtipeliä. Pohjosen torjuntaprosentti on kova, ja kun vielä torjuntoja per ottelu tulee enemmän kuin muille veskareille, on hän mielestäni erittäin arvokas joukkueelleen.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös