Pääkallo.fi

Miesten F-liigan ottelut viikolla 42 (18.-24.10.)

Viestejä
982
Noista paikoista Tepsin olisi pitänyt kyllä naulata 3-4 enemmän. Pelkään että sininen karkaa vikassa, mutta olen erittäin mielelläni väärässä.
 
Viestejä
266
Furious T oli tällä kertaa oikeassa! Ainakin piste kotiin, mutta en ole koskaan nähnyt Classicia noin huonona ja koko peliä... Toivotaan että jatkoaika menee oikealle joukkueelle, eli Tepsille.
 
Viestejä
1,015
Toivottavasti tuo mustalaatikko on hyvä paikka katsoa peliä paikanpäällä. Ruudun kautta fiilis on kuin jossain junnupelissä. Kuvakulma vaihtuu välillä mutta oikein hyvin ei näy millään vaihtoehdolla. En muuten valittaisi mutta kun on maan paras joukkue ja kovasti ennakkoon hehkutettu paikka.

Tämä. Missä muussa palloilulajissa tällaiset kuvakulmat menisi liigatason televisioinnissa läpi?
 
Viestejä
266
Tepsille ansaittu voitto ja toivottavasti Classic on yhtä surkea huomenna Karhuja vastaan. Se ei silti riitä Karhuille edes pisteeseen, mutta voisi olla inhimilliset tulokset...
 
Viestejä
1,149
Kolmekin oli otettavissa, mutta Classicia vastaan pisteet on aina hyvä suoritus. 🔥Epäilemättä näkyi C:n isot poissaolot Salo ja Savonen.

Tämä oli ennenkaikkea voitto taktisella puolella. Classicin ykkönen joutui pelaamaan valtaosan pelistä ilman reikäpalloa. Myös TPS:n kolmonen toteutti oman roolinsa hyvin, varmaa peliä ja nolla omiin.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
146
Ei vieläkään Näädille kolmen pisteen kotivoittoa, Santtu Pohjonen LASBin tolppien välissä oli ilmiömäinen tänään. Hitto, Raholan teurastamossa roikkuvan lakanan "Meille taivas, teille helvetti" roolit saa kohta vaihtaa toisinpäin.
 
Viestejä
1,149
Jutussa asiavirhe. TPS on voittanut Classicin viimeksi preseasonilla eikä vuonna 2010. Ja liigassakin loppuottelusarjassa muutama vuosi sitten.
Kyllä vaan. Yksi sana olennainen sana puuttuu.

Ensinnäkin TPS voitti Classicin runkosarjassa viimeksi keväällä 2010.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
Kuten FuriousT ilmaisikin niin runkosarja-sana jäi välistä uupumaan, mutta se on nyt korjattu.

Jutussa asiavirhe. TPS on voittanut Classicin viimeksi preseasonilla eikä vuonna 2010. Ja liigassakin loppuottelusarjassa muutama vuosi sitten.

Perkasin noita läpi ja liigan osalta tiedot ovat tässä artikkelissa:

Edellisen kerran missään pelissä 2.10. 2016 kun Storvreta vei CC:n finaalin maalein 2-1.

Koskahan C on viimeksi jäänyt yhteen tehtyyn maaliin?
 
Viestejä
7,837
Rautakorpi kuitenkin lätkän puolella aikanaan uhkasi polttaa tuomarin talon, joten on tuossa vielä Artolla matkaa.

Siinä on kuitenkin mielestäni valtava ero, että tekeekö jotain tuollaisia uhkauksia vai ovatko ne lupauksia, jotka pitävät.

Syksyllä 2018 lupasin olla puuttumatta noihin Oilersin kausiketjujen sisältöihin täällä foorumilla. Siellä on ollut joskus muutama minun viestini, mutta vain koska joku on halunnut ne väkisin sinne siirtää. Huomattuani ne olen käynyt myös poistamassa ne saman tien. Yhtään viestiä en niihin ketjuihin ole sen sijaan koskaan kirjoittanut.

2019 syksyllä lupasin, etten olen yhdessäkään Oilersin miesten edustuksen pelissä sillä kaudella runkosarjassa kannustamassa heitä, jos eivät mene Cupissa kertaakaan jatkoon. Näin myös tein.

2020 keväällä lupasin, että mikäli valitsevat SPV:n vastustajaksi (eli käytännössä putoavat tahallaan), en tule paikan päälle ollenkaan. Valitsivat Indiansin ja omasta mielestäni olin varsin aktiivisesti mukana jokaisessa playoff-ottelussa.

2020 syksyllä lupasin, että jos vieraspeleihin ei saa paikan päälle mennä, niin lopetan sen kauden osalta seuraamisen siihen paikkaan. Näin myös tein, palasin välittömästi kauden päätyttyä. Indiansia vastaan olleesta puolivälieräsarjasta näin jostain pelistä erätaukoa muutaman minuutin, kun säädin vaimolleni Ruudun lähetyksen kuntoon, että hän pääsi seuraamaan.

Ja nyt 2021 syksyllä lupasin, että aloitan Oilersin miesten edustuksen seuraamisen siitä ensimmäisestä Cupin pelistä (eli huomisesta) ja jos putoavat välittömästi, myös päätän seuraamiseni huomiseen. Kausikortti minulla on, mutta en välttämättä tule käyttämään sitä kertaakaan. Samoin Ruudun tilaus minulla on, mutta en ole Oilersin peleistä nähnyt kuin muutaman lyhyen koostepätkän (esim. Sählyohjelmassa ja Savosen tapausta katsottiin myös ehkä 10-15 minuuttia jälkikäteen).

Muuhun seuraamiseeni tämä ei ole vaikuttanut. Olen esimerkiksi tälle kaudelle nähnyt tähän mennessä sekä Oilersin kakkosjoukkueen (eli SBS Kingsin) että P21 joukkueen jokaisen pelin paikan päällä, mukaanlukien vieraspelit. 2019 olin heti putoamista seuraavana päivänä Ideaparkissa kannustamassa C2-joukkuetta.

Sitten tietysti jos Rautakorpi itseasiassa poltti sen talon, niin sitten tämä on sama asia pl. minun toiminnassani ei käsittääkseni ole mitään rikollista. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
266
Kolmekin oli otettavissa, mutta Classicia vastaan pisteet on aina hyvä suoritus. 🔥Epäilemättä näkyi C:n isot poissaolot Salo ja Savonen.

Tämä oli ennenkaikkea voitto taktisella puolella. Classicin ykkönen joutui pelaamaan valtaosan pelistä ilman reikäpalloa. Myös TPS:n kolmonen toteutti oman roolinsa hyvin, varmaa peliä ja nolla omiin.
Mielestäni tulosta ei missään nimessä voida perustella kahdella poissa ololla... n. 11 maajoukkuemiestä, kyllä pitäisi unissaankin pystyä parempaan. Ok, aina ei peli kulje ja se on hyväksyttävää ja Tepsin peli oli tietysti osasyy Classicin heikkouteen, tämäkin pitää muistaa.
 
Viestejä
266
Pelin jälkeen on varmaan aika kovaa palautetta tulossa Classicin pelaajille ja se ei auta ainakaan huomenna Karhuja... voi tulla aika kivaa kyytiä...
 
Viestejä
1,149
Mielestäni tulosta ei missään nimessä voida perustella kahdella poissa ololla... n. 11 maajoukkuemiestä, kyllä pitäisi unissaankin pystyä parempaan. Ok, aina ei peli kulje ja se on hyväksyttävää ja Tepsin peli oli tietysti osasyy Classicin heikkouteen, tämäkin pitää muistaa.
Joo ei, enkä perustele. Kaksi isoa pelaajaa oli pois, mutta kyllä Classicin materiaalilla tuo olisi pitänyt silti voittaa. Kuitenkin jos ottaa maailman parhaan sentterin ja maailman parhaan puolustajan pois mistä tahansa joukkueesta, tietysti se jonkin verran näkyy. Toki jos poissaoloja pohtii, niin myös TPS:ltä on edelleen pois erittäin merkittävä pelaaja Eero Jalo, joka lähtökohtaisesti pelaisi ykkösessä, tai viimeistään kakkosessa.

TPS sai jäädytettyä pelin tehokkaasti ja vietyä sitä kautta hallitsevalta mestarilta peli-ilon pois.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös