Pääkallo.fi

Miesten liigan puolivälieräsarja Nokian KrP-TPS

Välieriin etenee...

  • Nokian KrP

    Ääniä: 13 19.4%
  • TPS?

    Ääniä: 54 80.6%

  • Äänestäjiä
    67
Viestejä
507
Näädät piti palloa, mutta melkoisen nyhjäämistä heidän peli, vähän kun meijän poikien, toki se erotus että yv toimii. Sinänsä en kyllä ottanut kantaa onko mun suosikki vai ei. Härmä ei ole suosikki koutsi, kuumenee ihan liian helposti. Itse joukkue mulle suhteellisen neutraali, paitsi Laakso on kova!

Laakso on kova, tosi hankala pideltävä kiinni kulmissa ilman rikkomista. "Uudenlainen" jännä yhden käden suojauskuljetus jota on äärimmäisen hankala ottaa pois.

Vaikka H. Johansson ei ole ollut viimeiseen kahteen vuoteen ilmiöliekeissä niin on se vaan mieltä lämmittävää ja ihaltavaa kuultavaa kun hallissa kuulee palkitsemista "... palkitaan ensimmäisenä pelaajana Salibandyliigassa runkosarja ja playoff yhteenlaskettuna, 1100 tehopistettä saavuttanut Henri Johansson". (tai jotain sinnepäin)
Siinä on vielä monella matkaa, miten pelata esimerkiksi 17 kautta putkeen pistekeskiarvolla 65/kausi. Ja tämä palkitseminen 34 vuotiaana.:oops:
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös