joelsiltanen
Ylläpidon jäsen
Tässä voi keskustella esim. Tepsin Classic-ryöpytyksestä.
Liitolle tps on ollut aina musta lammas. Tps:n pelityyliä haukuttu iät ja ajat kun seisotaan maalintakana. Mutta minkäs teet kun on huomattavasti heikompi jengi kuin kärkijengeillä. Tyhmä saa olla jos pelaat sählyä tolla rosterilla Classicia vastaan. Mutta oli kyllä aneemista tekemistä niin Lastikalta, Tykkyläiseltä ja Saliinilta. Se oli tänään kuin päätä hakkaamista seinään. Siihen päälle Fälden.Jos Suomi haluaa tulevaisuudsessa taistella maailmanmestaruudesta Raatarila on saatava penkin taakse
No, ei ehkä realistista. Mutta ei nyt ainakaan Kivilehtoa voi kuvitella sotkemaan majupelaajien kuvioita.Jos Suomi haluaa tulevaisuudsessa taistella maailmanmestaruudesta Raatarila on saatava penkin taakse
Niinkuin jotkut toisaalla sanoi, TPS:n valmennus vei 100-0. Tänään jopa heräsi kysymys, onko Classic oikeastaan edes valmennettu joukkue. Classicin puolustus oli likimain surkeinta, mitä olen miltään joukkueelta nähnyt tällä kaudella TPS:ää vastaan. Ei ihme, jos siinä ex-majuveska turhautuu. Eipä se Clasun hyökkäyskään ollut oikein mitään minun silmissäni, vaikka valmennus sääti sitä ja tätä, kun vastassa oli puolustukselta + maalivahtipeliltä liigan tän hetken kärkijoukkue TPS. Krp oli oikea uhka TPS:lle, Classic ei.Liitolle tps on ollut aina musta lammas. Tps:n pelityyliä haukuttu iät ja ajat kun seisotaan maalintakana. Mutta minkäs teet kun on huomattavasti heikompi jengi kuin kärkijengeillä. Tyhmä saa olla jos pelaat sählyä tolla rosterilla Classicia vastaan. Mutta oli kyllä aneemista tekemistä niin Lastikalta, Tykkyläiseltä ja Saliinilta. Se oli tänään kuin päätä hakkaamista seinään. Siihen päälle Fälden.
Torisevasta nähdään nyt se mitä on miehiään kun ei ole sarjan kovin porukka peittelemässä vetoja jne. Eikä se huippu vahdilla pitäis olla tason lasku noin suuri. Minun silmissä ei ole koskaan ollut mikään maailman paras maalivahti. On vaan ollut aika kovassa jengissä. Sitten kun pitää alkaa torjumaan sekä liikkumaan ja kun tulee poikkareita niin kummasti jää etukulmat auki. Eikä tulekaan voitosta voittoon pelejä niin alkaa henkinen kantti olemaan kovilla. Turhautuu jo omalle jengillekkin. Kun alkaa omilla tulemaan kentällä virheitä ja pitäis auttaa joukkuetta niin ei tule huippu seivejä. En pidä torisevaa 1 veskana tällä hetkellä classicissa. On pitkä matka maajoukkueeseen mikäli sinne halajaa vielä.
Toi classicin lankkukarvi oli kyllä askeleen tps:n ykköskenttää jäljessä ellei 2 askelta. Sekasta se hippasen oli Classicilta. Sitten se jatkuva mussutus tuomareille vei Tykkyläisen peliä enemmän kuin itse peli. Toki joudun sanomaan että fälden oli kova tänään. Ehkä liiankin kova. Mutta yks peli sinne tänne. Kausi on kesken. Toki en ole noin huonoa Classicia nähnyt sitten pitkään aikaan. Jopa tps 3kenttäkin pärjäs vaikka omista lähteminen oli vaikeaa. Mutta Classicin tasoinen jengi ei sais näyttää tuolta missään kohtaa kautta.Niinkuin jotkut toisaalla sanoi, TPS:n valmennus vei 100-0. Tänään jopa heräsi kysymys, onko Classic oikeastaan edes valmennettu joukkue. Classicin puolustus oli likimain surkeinta, mitä olen miltään joukkueelta nähnyt tällä kaudella TPS:ää vastaan. Ei ihme, jos siinä ex-majuveska turhautuu. Eipä se Clasun hyökkäyskään ollut oikein mitään minun silmissäni, vaikka valmennus sääti sitä ja tätä, kun vastassa oli puolustukselta + maalivahtipeliltä liigan tän hetken kärkijoukkue TPS. Krp oli oikea uhka TPS:lle, Classic ei.
Tepsin kolmoskenttä oli suorastaan ylivoimainen voittaen oman pelinsä 2-0.Jopa tps 3kenttäkin pärjäs vaikka omista lähteminen oli vaikeaa.
Miten noi Oilers ja KrP on noin heikkoja toinen hävii Tepsille ja toinen saa vaan maalin aikaan. Miten kaikki on F-liigassa noin heikkoja?Miten toi C on noin heikko
Aika helposti meni tunteisiin, mutta ihan aseeton oli C eilen🤔, vai ootko siitä eri mieltä? Ja oli se provosoivasti ilmaistu juu, myönnän😅Miten noi Oilers ja KrP on noin heikkoja toinen hävii Tepsille ja toinen saa vaan maalin aikaan. Miten kaikki on F-liigassa noin heikkoja?