Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut viikolla 1

Viestejä
1,017
Helpottava voitto. Viimein kaatui top 8-joukkuekin ja kotietuun on edelleen hyvät mahdollisuudet, kenties jopa runkosarjan kakkossijaan jos suunta pysyy tällaisena. Liikaa ei silti ole varaa hävitä tulevia pelejä.

SPV on laskenut karvaustaan huomattavasti, Oilersin annettiin varsinkin ensimmäisessä erässä syötellä rauhassa omalla alueella.
 
Viestejä
1,149
Helpottava voitto. Viimein kaatui top 8-joukkuekin ja kotietuun on edelleen hyvät mahdollisuudet, kenties jopa runkosarjan kakkossijaan jos suunta pysyy tällaisena. Liikaa ei silti ole varaa hävitä tulevia pelejä.

SPV on laskenut karvaustaan huomattavasti, Oilersin annettiin varsinkin ensimmäisessä erässä syötellä rauhassa omalla alueella.
Kelpo peli SPV:ltä, ihan eri näköistä toimintaa kuin pari viimeisintä. Kiinnitin myös huomiota karvaukseen, nyt koko viisikko laskettiin puoleen kenttään suurimman osan ajasta. Ehkä hieman realistisempi lähestyminen peliin etenkin vahvempia joukkueita vastaan.
 

Säbantteri

Kelpo peli SPV:ltä, ihan eri näköistä toimintaa kuin pari viimeisintä. Kiinnitin myös huomiota karvaukseen, nyt koko viisikko laskettiin puoleen kenttään suurimman osan ajasta. Ehkä hieman realistisempi lähestyminen peliin etenkin vahvempia joukkueita vastaan.

Täällä on vahvasti epäilty, että Koposen pelikirjasta ei löydy variaatioita eikä pelitapaa pystytä säätämään kesken kauden. No, nyt oli taas suhteellisen raikkaalla jalalla oleva SPV askissa ja pelitapa, jota joukkueelta ei ole hetkeen nähty.
 
Viestejä
1,149
Täällä on vahvasti epäilty, että Koposen pelikirjasta ei löydy variaatioita eikä pelitapaa pystytä säätämään kesken kauden. No, nyt oli taas suhteellisen raikkaalla jalalla oleva SPV askissa ja pelitapa, jota joukkueelta ei ole hetkeen nähty.
Kyllä, juuri näin. :) Joskin mun epäilyt kohdistui ja kohdistuu nimenomaan kevään ottelupareja, pysyn kannassani.

Tämä oli jokatapaukselta punaiselta hyvä peli, komea ryhtiliike.
 

Säbantteri

Kyllä, juuri näin. :) Joskin mun epäilyt kohdistui ja kohdistuu nimenomaan kevään ottelupareja, pysyn kannassani.

Tämä oli jokatapaukselta punaiselta hyvä peli, komea ryhtiliike.

No, kevääseen on aikaa ja otteluparitkin vielä täysin auki. Mutta jos joukkue pystyy viikossa muuttamaan pelitapaansa oleellisesti ja saa sen jotenkin vielä toimimaankin, on hankala löytää kestäviä perusteluja sille, miksi se ei voisi kevääseen mennessä tehdä sitä vielä muutamankin kerran ja vaikka kesken play-off sarjojen. Se, kuka ne pelit sitten voittaa, oli pelitavat mitkä tahansa on eri asia ja nähdään sitten aikanaan.
 
Viestejä
1,149
Näin juuri. Ei nyt lähdetä tästä vääntämään taas. Se on edelleen mun henkilökohtainen mielipide, josta ei tarvitse suivaantua :) Keväällä nähdään ja kuten jo kerroin, toivon SPV:n osoittavan olevani väärässä!
 
Viestejä
1,612
Täällä on vahvasti epäilty, että Koposen pelikirjasta ei löydy variaatioita eikä pelitapaa pystytä säätämään kesken kauden. No, nyt oli taas suhteellisen raikkaalla jalalla oleva SPV askissa ja pelitapa, jota joukkueelta ei ole hetkeen nähty.
Itse en ole ainakaan epäillyt, etteikö Koposelta löytyisi muita variaatioita. Onhan niitä löytynyt ennenkin.

Itse olen epäillyt, että SPV:n koohotuskarvaamisella ei tule parasta mahdollista menestystä ja ilmeisesti Koponenkin on tullut viimein samaan lopputulokseen.
 

Säbantteri

Näin juuri. Ei nyt lähdetä tästä vääntämään taas. Se on edelleen mun henkilökohtainen mielipide, josta ei tarvitse suivaantua :) Keväällä nähdään ja kuten jo kerroin, toivon SPV:n osoittavan olevani väärässä!

En tästä suivaantunut. Olen vain tyytyväinen, että joukkueelta löytyi ensinnäkin aivan erilainen peli-ilme kuin mitä viime viikkoina on nähty ja erityisesti se, että joukkueelta löytyi aivan erillainen pelitapa, kuin mitä pitkään aikaan on nähty ja myös sillä voi voittaa. Tästä myös Tommy iloitsi pelin jälkeen.
 

Säbantteri

Itse en ole ainakaan epäillyt, etteikö Koposelta löytyisi muita variaatioita. Onhan niitä löytynyt ennenkin.

Itse olen epäillyt, että SPV:n koohotuskarvaamisella ei tule parasta mahdollista menestystä ja ilmeisesti Koponenkin on tullut viimein samaan lopputulokseen.

Se on juuri näin. Kammokarvausta tuskin on kokonaan unohdettu. Bottom-6 joukkueita vastaan sillä pelitavalla lyödään yhä parhaimmillaan rumat lukemat tauluun, mutta Oilerssin kaltaisia taitavia joukkueita vastaan on hyvä olla variaatioita ja onneksi ainakin tänään toimi kohtuullisesti. Ei se nyt mikään huippupeli ollut, mutta Indians-otteluun verrattuna ero oli kuin yöllä ja päivällä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös