Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut viikolla 4

Viestejä
998
ErVi on kyllä tehokas. Kaltiaisella 2.erän jälkeen 4 torjuntaa ja 3 mennyt sisään. Yksikään ei mennyt veskarin piikkiin eli laadukkaita vetoja. Oilersilla puolestaan ollut paikkoja tehdä tusinan verran, mutta ei kelpaa.
 
Viestejä
8,044
Steelers näköjään laittoi Nokian aika koville.
 
Viestejä
703
Mjoo, ei ainakaan mua hirveesti kiinnosta missä kunnassa jonkun seuran toimisto on. Harvoin tulee käytyä.
Aina kun peliin mennyt niin olen ajanut vantaalle.

Eräläiset itse on tosi tarkkoja, että ne on helsinkiläisiä. Ne ei tykkää kun niitä sanoo vantaalaisiksi. Kuka sitä nyt vantaalainen haluaisikaan olla........ paitsi turkulaiset. Niille kävis mikä tahansa.
 

Mahoney

Noo, eiköhän ervi saa hallinsa lähivuosina niinkuin tänään uutisoitu. Siihen saakka vantaalaisia. Eikä vantaassa mitään vikaa ole.
Niinpä, mieluummin Vantaa kuin Espoo ;-). Jätkäsaaren halli on nyt kuitenkin tennisjätkien projekti, joten katellaan nyt kuka saa ja mitä...

Itse peli kertoo taas sitä samaa, joka toinen matsi vähän sinnepäin. Ei taida vielä nuorten jätkien peli riittää kokenutta Oilersia vastaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
8,044
Tampereella ketään täältä paikalla? Onko siellä lähemmäs 3000 kuin 2000 katsojaa?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös