Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut viikolla 4

Säbantteri

Nohnoh, olet oikeassa mielestäni kaikessa muussa paitsi tuossa "muutama viikko sitten". Jos ei yksittäistä, muutaman viiikon takaista, Oilers-ottelua laske, niin viimeksi hyvän ottelun SPV:ltä olen nähnyt Tikkurilassa ja nekin lukemat Kosonen sai näyttämään paremmalta kuin ehkä olisi pitänyt. Siitä on aikaa 8 viikkoa.

Tällä hetkellä en löydä hirveästi positiivisia/lupaavia elementtejä SPV:n pelissä. Ylivoimalla muut kuin Hankkio eivät lauo, Kohosen ratkaisut olivat ainakin tänään vaisuja ja voisi harkita, onko hän oikea henkilö pelaamaan sitä. Karvausta ei kannata aloittaa 3 sekuntia sen jälkeen, kun puolustajalla on ollut pallo hyvin hallussa. Tänään olisi ollut mielenkiintoista nähdä hieman useammin, mihin LASB olisi pallollisena pystynyt. Yksikään maali ei tullut ns. pitkän hyökkäyksen kautta, ja eihän niiden tarvinnutkaan tulla, koska SPV tarjosi avaimet käteen nopeampiin maaleihin.

Minä en pidättele hengitystä odotellessani normipäivän olevan muuta kuin tämän. Harmittavaa, sillä on helppo nähdä, miten laadukasta SPV:n pelaaminen parhaimmillaan ainakin hyökkäyssuuntaan on, mutta kun suurimman osan ajasta se ei ole, niin minkäs teet. Iloitsin lopun kokoonpanomuutosyrityksistä, vaikka en tiedäkään, mitä muuta niillä haettiin kuin piristystä joukkueen yleiseen peli-ilmeeseen.


Kyllähän SPV:n peli on sekaisin. Toki tilannetta ei paranna että ykkösveskari on ollut aika pihalla lokakuusta lähtien ja nyt taas toistaiseksi kokoonpanon ulkopuolella. Samoin ykkössentteri sivussa ainakin tänään. Mutta ei SPV näihin kaatunut vaan tehottomuuteen ja typeriin hölmöihin jäähyihin, joita tuomarien sekoilu ei yhtään helpottanut.

Kuitenkin kun katsoo SPV:n joukkuetta ei ole mitään syytä uskoa etteikö heräisi taisteluun pudotuspeleissä. Nykyvireisenä ei toki voita ketään neljää kertaa.
 
Viestejä
1,016
Nyt ei harmita enää SPV:n tappio. Kaikki kolme joukkuetta, jotka eivät olleet vielä hävinneet bottom 6:lle, ottivat ensimmäisen tappion samana päivänä. Aika kauas taaksepäin historiassa saa mennä että Classic on hävinnyt näin reilusti heikommalle joukkueelle.
 
Viestejä
8,025
Nyt ei harmita enää SPV:n tappio. Kaikki kolme joukkuetta, jotka eivät olleet vielä hävinneet bottom 6:lle, ottivat ensimmäisen tappion samana päivänä. Aika kauas taaksepäin historiassa saa mennä että Classic on hävinnyt näin reilusti heikommalle joukkueelle.

Tai ylipäätään vieraspeliä runkosarjassa varsinaisella peliajalla.
 
Viestejä
1,017
Oikein nautinnollinen salibandypäivä!

OLS:lta aivan loistava peli. Joukkue jaksoi puolustaa koko kentän voimin, nimimiehet (Veteläinen, Kivioja ja kumppanit) olivat tehokkaana ja Kivilompolo maalilla maaginen. Kyllä tälle esitykselle pitää hattua nostaa.

Hienoa myös nähdä, että Classic joutuu tekemään taas töitä. Pitäkää nyt pleijarijengit huoli, että eivät siellä voita kaikkea. :)
 

Mahoney

No olihan kierros. Mä olen meidän osalta haudannut kotiedun jo monta kertaa, mutta kerta toisensa jälkeen vaan tuntuu kaikki nyt satavan meijän(niinkuin krp:n) laariin. Tuuria kuin ruottalaisilla aikoinaan :)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Viestejä
8,025
No olihan kierros. Mä olen meidän osalta haudannut kotiedun jo monta kertaa, mutta kerta toisensa jälkeen vaan tuntuu kaikki nyt satavan meijän(niinkuin krp:n) laariin. Tuuria kuin ruottalaisilla aikoinaan :)

Oli melkoinen viikko espoolaisillekin. Varsinkin Indiansille tämän viikonlopun tulokset osuivat todella makeaan paikkaan.
 
Viestejä
1,393
Hasusta tulee mieleen vaihtopenkillä istuva Hannula. Välillä aivan loistavia jaksoja ja huipputorjuntoja, sitten taas aika synkkää. Ei tämä peli häneen ole kaatunut kuitenkaan.

P.S. Hasu itse asiassa ottanut monia huipputorjuntoja, mutta 6-2-maalia ei ollut hyvä päästää.
Hasu piti vieraita käytännössä pystyssä.
 
Viestejä
8,025

Säbantteri

No olihan kierros. Mä olen meidän osalta haudannut kotiedun jo monta kertaa, mutta kerta toisensa jälkeen vaan tuntuu kaikki nyt satavan meijän(niinkuin krp:n) laariin. Tuuria kuin ruottalaisilla aikoinaan :)


Hyvin saa Ervi pupeltaa jäljellä olevat pelinsä, jos eivät kotietua saa. Vahvoilla ovat myös Krp ja Oilers eikä täysin vailla mahdollisuuksia muutkaan TOP-7 joukkueet, varsinkin kun tämän päivän peleihin viitaten, kaikki näyttää olevan taas mahdollista
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös