Nokian jäähallipelin tulos vahvistettiin:
Mikä idea tossa on, että kun esim TPS ja Happee tekee omassa hallissa maalin, niin hallista sammutetaan valot... Onko niillä niin säälittävän näköset maalinjälkeiset tuuletukset että ei niitä viitti kaikille näyttää...![]()
No nyt ymmärränSe liittyy siihen "viimeinen sammuttaa valot"-sanontaan.
Kyllä ols vs. Eräviikingit pelissä tuomarit vetivät aika kovasti toisen erän vierailijoiden piikkiin. Melkein tuli mieleen että olikohan sovittu asia. Niin pahasti jokainen rike ja virhe oli olssia vastaan. Tämän seurauksena viikingit pääsivät peliin mukaan. Miten voi liigassa olla tuollainen tuomaritaso? Eikö säännöt pitäisi kaikille olla samat. Oli joukkuea etelästä tai pohjoisesta. Mutta viihdyttävä peli kaikenkaikkiaan kuitenki.
SPV:n peli on sekaisin kuin seinäkello ja Hasulle meni kaikki sisään ekassa erässä. Varmasti mentaalipuolella voi vähän vaikuttaa asetelma, jossa ei ole edes varmaa onko tämän pelin voittaminen jatkon kannalta se paras vaihtoehto.
Miksei voittaminen olisi ollut paras vaihtoehto?
Tulevaa pudotuspelivastustajaa ajatellen. Nämä on tietenkin enemmän katsojien ajatuksia, joukkuehan lähtee varmasti voittamaan kaikki pelit eikä tee pitkän matematiikan laskutoimituksia sarjataulukon kanssa.Miksei voittaminen olisi ollut paras vaihtoehto?
Tulevaa pudotuspelivastustajaa ajatellen. Nämä on tietenkin enemmän katsojien ajatuksia, joukkuehan lähtee varmasti voittamaan kaikki pelit eikä tee pitkän matematiikan laskutoimituksia sarjataulukon kanssa.
En kyllä näe ollenkaan näin. Hyvin mun silmään puhaltaneet dumarit, eikä vaan tässä pelissä, vaan kauden jokaisessa pelissä(kaikki ervin pelit olen nähnyt). Ols joutui roikkumaan ja ottamaan ylikovaa, osasta sitten tulee satavarmasti boxia. Tänään onneksi yv toimi, minkä pitääkin toimia myös jatkossa jos meinaa pärjätä.Kyllä ols vs. Eräviikingit pelissä tuomarit vetivät aika kovasti toisen erän vierailijoiden piikkiin. Melkein tuli mieleen että olikohan sovittu asia. Niin pahasti jokainen rike ja virhe oli olssia vastaan. Tämän seurauksena viikingit pääsivät peliin mukaan. Miten voi liigassa olla tuollainen tuomaritaso? Eikö säännöt pitäisi kaikille olla samat. Oli joukkuea etelästä tai pohjoisesta. Mutta viihdyttävä peli kaikenkaikkiaan kuitenki.
Ai jos oilers 2 ja inkkarit 5, niin valinta on kuitenkin paikallisvastustaja? Kelpaa toki mulle, että varmuudella yx espoolainen ulkonaVaihtoehtoja on käytännössä kolme: TPS, KrP tai EräViikingit. Tepsikö se paras vaihtoehto näistä olisi, kun on ainoa, jonka SPV on tällä kaudella näistä onnistunut voittamaan.
edit. Eikun voittihan SPV KrP:nkin.
En kyllä näe ollenkaan näin. Hyvin mun silmään puhaltaneet dumarit, eikä vaan tässä pelissä, vaan kauden jokaisessa pelissä(kaikki ervin pelit olen nähnyt). Ols joutui roikkumaan ja ottamaan ylikovaa, osasta sitten tulee satavarmasti boxia. Tänään onneksi yv toimi, minkä pitääkin toimia myös jatkossa jos meinaa pärjätä.
Nokian jäähallipelin tulos vahvistettiin:
Tässä kohtaa kyllä, kun ero noin selvä. Tiukemmassa tilanteessa olisikin ollut sitten pahempi rasti miettiä, miten menee. Tästä opitaan se, että Salmelan pitää kesällä rakentaa se Keisari areena Nokialle, kun kiinnostusta onNo, tämä ainoa oikea ratkaisu.
Ai jos oilers 2 ja inkkarit 5, niin valinta on kuitenkin paikallisvastustaja? Kelpaa toki mulle, että varmuudella yx espoolainen ulkona![]()
Tässä kohtaa kyllä, kun ero noin selvä. Tiukemmassa tilanteessa olisikin ollut sitten pahempi rasti miettiä, miten menee. Tästä opitaan se, että Salmelan pitää kesällä rakentaa se Keisari areena Nokialle, kun kiinnostusta on![]()
Se mitä jäähallista opittiin on se, että kysyntää Näädillä Nokialla tosiaan on. Ja tosiaan myös toivotaan että se oma kotiluola sinne vielä saadaan.