Pääkallo.fi

Moke ja tatska pohkeessa

Viestejä
37
Eli otin tänään pohkeeseen tatuoinnin. 26.9 pitäs mennä maaliin. Mites se onnistuu kun tatska pohkeessa?lähinnä mietin miten polvarit,että hankala ne kuvan pilalle🙀😖😣vai voiko ton suojata jotenkin? Vinkkejä otetaan vastaan!
 

Mahoney

Eli otin tänään pohkeeseen tatuoinnin. 26.9 pitäs mennä maaliin. Mites se onnistuu kun tatska pohkeessa?lähinnä mietin miten polvarit,että hankala ne kuvan pilalle🙀😖😣vai voiko ton suojata jotenkin? Vinkkejä otetaan vastaan!
Ei kyllä pitäisi olla mitään ongelmaa, kun aikaa vielä noin paljon. Itse pidän taukoa tasan tatskan otto päivän. Kelmulla suojaan ehkä noin viikon ajan.
 
Viestejä
37
Okei, suositteletko kelmuttaa harkkoihin?Laitatko siinä tapauksessa rasvaa alle,? Mites muuten treeni ,ei viittis sinne asti olla iha liikkumatta, voi muuten tulla vaikee peli?:ROFLMAO: Lähinnä että pitääkö lenkkeilystä pitää taukoa.?yläkroppa varmaan voin tehä.
 

Mahoney

Kelmun alle joo bebanthenia tai vastaavaa. Mä nyt en niitä virallisia ohjeita muista. Niissä kai neuvotaan olla hikoilematta. Noi kannattaa kysyä kuvan tekijältä! Jos epäilyttää tehdä yhtään, niin kannattaa olla tekemättä.

Tämä on luotettava lähde, joka kertoo että saa urheilla ja hikoilla. Noi mun muistamat(mutta ei noudattamat😁) ohjeet saatu joskus kauan sitten. Lue toi artikkeli 👍. Itse tosiaan suojaan sählyssä kuvan kelmulla sen noin viikon verran. Reilussa viikossa pitäisi jo olla aika hyvin parantunut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
37
Oke tietty parantuminen yksilöllistä, mutta luulis et hyvässä mallissa ollaan viikko kuvan otosta,ellei tuu hirmuisesti takapakki. Täytyypä lukee tuo juttu :)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
17.30
1.635.303.50
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös