Pääkallo.fi

Naisten F-liigan finaalisarja SB-Pro-PSS

Viestejä
235
Niin - eihän näistä joukkueista
ollakaan majuun ketään valitsemassa - joku Sundsröm - nehän valitaan Ruotsin pelaajista ja tepsukoista ja ervistä, jotka katsoo näitä pelejä kotisohvalta. Onnea heille ja sbliitolle ja tietenkin Lasselle. Pidetään huolta pallosta vaikka oman maalin takana, ja pesisinkin maali syntyi maalin kulmalta ja pitkällä syötöllä. Huomenna jatketaan !
 
Viestejä
235
Oi - unohdin ihan nämä classikin hienot pakit Jokisen ja mäkisen - hehän tietenkin ovat majussa. Harmi, että jäivät neljänneksi, mutta tietenkin majussa pitää olla - oletan. Kuitenkin.😂 Voi fa mitä pelleilyä - tällä pelillä ei ruotsia voiteta ikinä - olen siitä todella pahoillani - myös näiden pelaajien puolesta.
 
Viestejä
720
Niin - eihän näistä joukkueista
ollakaan majuun ketään valitsemassa - joku Sundsröm - nehän valitaan Ruotsin pelaajista ja tepsukoista ja ervistä, jotka katsoo näitä pelejä kotisohvalta. Onnea heille ja sbliitolle ja tietenkin Lasselle. Pidetään huolta pallosta vaikka oman maalin takana, ja pesisinkin maali syntyi maalin kulmalta ja pitkällä syötöllä. Huomenna jatketaan !
Oi - unohdin ihan nämä classikin hienot pakit Jokisen ja mäkisen - hehän tietenkin ovat majussa. Harmi, että jäivät neljänneksi, mutta tietenkin majussa pitää olla - oletan. Kuitenkin.😂 Voi fa mitä pelleilyä - tällä pelillä ei ruotsia voiteta ikinä - olen siitä todella pahoillani - myös näiden pelaajien puolesta.

En seuraa naissalibandya, joten en ota kantaa siihen, keitä pitäisi maajoukkueessa olla. Sen sijaan haluaisin ottaa kantaa ajattelusii siitä, että maajoukkuepelaajat pitäisi valita joukkueen sijoitusten mukaan. Tämän käsityksen minä ainakin saan, kun naureskelet, ettei maajoukkuepelaajien joukkueet ole finaaleissa mukana.

Näin yleistäen, tähtipelaaja voi pelata joukkueessa, joka ei ole kovin hyvä. Toisaalta myös joukkue voi olla todella hyvä, ilman varsinaisia yksilötähtiä. Haluan korostaa, etten nyt yksilöi pelaajia tai finaalijoukkueita tai muitakaan joukkueita, vaan yleistän. Tällä yleistyksellä pääsen ainakin itse siihen tulokseen, että maajoukkuetason yksilöiden ei välttämättä tarvitse pelata finaaliin edenneissä joukkueissa.

Finaaliin päässeissä joukkueissa voi hyvinkin olla maajoukkuetason pelaajia, en tähän osaa kyllä sanoa mitään. En tiedä ovatko parempia kuin muissa joukkueissa, joista maajoukkueeseen päässyt. Mutta se joukkueen sijoitus ei pitäisi olla mikään peruste maajoukkueeseen pääsylle, tai sieltä pois jättämiselle.
 
Viestejä
81
SB-Pro ottanut edellisissä kolmessa pelissä maalin omiin viimeisten kolmen minuutin aikana. Ihan itse joukkue sössinyt nyt avaimet PSS:n käsiin. Varsinkin puolustuspäässä karmeita suorituksia. Maalin edessä selkä pallolle päin ja syöttö puikoista vapaalle pelurille, keskialueella järjetön syöttö ja vastahyökkäyksessä molemmat pakit samassa pelaajassa, vähintään kolmesti sokkona pallo maalin eteen jossa vastustajan lapa. Vaikea on voittaa kun tarjottimella annetaan noin hyviä maalipaikkoja.

Ylivoimakuvio ollut sama viimeiset ottelut, aivan nollatuloksella mennään. Pahimmat pettymykset olleet Itänen, Leminen, Höynälä. Paljon pitää parantua jos joukkue haluaa kaksi voittoa ottaa putkeen.
 
Viestejä
235
Ihan jäätävän hyvä sarja! Näiden pelien katkaiseminen on todella vaikeaa. Pron puolustus on toiminut todella hyvin ja Pessin karvaus on näyttänyt junnutasoiselta. Ihan turha kuvitella, että Pro antaisi periksi- tiistaina tosi peli tulossa 💪
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
40
Ja näin! Ei olisi kaudelle voinut odottaa parempaa loppua, seiskapeli edessä! Nyt oli laadukasta säbää, hieno tasonnosto molemmilta joukkueilta!

Vaikka katson maailmaa mahdollisimman kelta-mustien lasien läpi, niin kyllä täytyy sanoa, että Pro on kowa porukka. Nostan lakkia! Tsemiä seiskapeliin, molemmille! (no tietty Pessille hiukan enemmän :) )
 
Viestejä
70
Taisi olla eilinen esitys Pro:lta finaalisarjan paras (pl. ihan loppu) ja hatunnosto täältäkin heille. PSS:n pelaamisen taso jää parhaastaan aika tavalla, joka on tosin osittain Pro:n hyvyyttäkin. Isoja ongelmia päästä laadukkaasti aktiivisemman karvin alta pois.
 
Viestejä
40
Taisi olla eilinen esitys Pro:lta finaalisarjan paras (pl. ihan loppu) ja hatunnosto täältäkin heille. PSS:n pelaamisen taso jää parhaastaan aika tavalla, joka on tosin osittain Pro:n hyvyyttäkin. Isoja ongelmia päästä laadukkaasti aktiivisemman karvin alta pois.

Pron esitys oli eilen todella vahva.
Mä oon hiukan eri mieltä siitä, että Pessin pelaamisen taso jäi ihan kauheasti parhaasta, mutta kun on kolme erää, niin heti alussa pitää olla hereillä. Kakkos- ja kolmoserä meni jo perinteiseen malliin, mutta jos uuvahdat minuutiksi SB-Pron kaltaisen jengin kanssa, niin heti kyllä soi.
Huomenna voittaa se jengi, joka on hereillä alusta saakka, jonka lataus ei mene yli ja jonka vatsa kurnii hiukan enemmän!
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös