Mähän sanoin et rankkarit ratkaiseeM-Team vei tänään toisen ottelun selkeästi 1-7 ja nousi jatkoerässä jäähyjen jälkeen vielä tasoihin 1-1. Viimeistely rankkareissa ei M-Teamillä toiminut ja Hawks vei voiton tästä parista.

Mähän sanoin et rankkarit ratkaiseeM-Team vei tänään toisen ottelun selkeästi 1-7 ja nousi jatkoerässä jäähyjen jälkeen vielä tasoihin 1-1. Viimeistely rankkareissa ei M-Teamillä toiminut ja Hawks vei voiton tästä parista.
Bo 5Ovatko p21 playoffeissa sarjat bo3 vai bo5
Täysin samaa mieltä, mutta kommentin mukaan, hän (tuomari) ei ollut siltikään varma. Mielestäni vastaavat tilanteet voisi varmistaa, jo ensi vuonna ainakin pudotuspeleissä "VARilla" (videolta)... siis oliko maali, vai ei. Kaikki tietenkin maksaa yms. ja vaikka tämä tilanne oltaisiinkin tuomittu oikein, veikkaan että tähän suuntaan ollaan menossaLähetyksen perusteella tuomari kyllä oli aika hyvin sijoittunut ja omasta mielestä maalivahti kauhoi sitä palloa siihen malliin että sanoisin että oli maaliviivan yli. Mutta tietenkään en pysty varmuudella sanomaan.
Hieno peli oli kaikkinensa.Onnittelut Erville, jos Karhujen maalivahti ei olisi ollut taas huippu kunnossa, luvut olisivat voineet olla selvemmätkin, mutta...
Porin kamerallahan noita on helppo tarkistaa...aikalailla Ervin vedot meni yli ohi tai logoon ja muutama sitten helpommalla sisään. Karhujen ruotsalaista kukkupalloa ei onneksi näe Suomessa enää usein.Täysin samaa mieltä, mutta kommentin mukaan, hän (tuomari) ei ollut siltikään varma. Mielestäni vastaavat tilanteet voisi varmistaa, jo ensi vuonna ainakin pudotuspeleissä "VARilla" (videolta)... siis oliko maali, vai ei. Kaikki tietenkin maksaa yms. ja vaikka tämä tilanne oltaisiinkin tuomittu oikein, veikkaan että tähän suuntaan ollaan menossa
Taitaa olla tuomareiden onni, ettei kyseistä "maalia" pystytä tarkistamaan (no tämä kuuluu urheiluun). Tänään voi olla entistäkin tukalammat paikat Karhun pojilla, kun lähes puolet joukkueesta kuumeen kourissa. Kukkupallo säbästä sanoisin, ettet tainnut katsoa muita kohtia pelistä, kuin Karhut olivat alivoimalla... itse olen nähnyt vastaavaa aika monilta joukkueilta samassa tilanteessa.Porin kamerallahan noita on helppo tarkistaa...aikalailla Ervin vedot meni yli ohi tai logoon ja muutama sitten helpommalla sisään. Karhujen ruotsalaista kukkupalloa ei onneksi näe Suomessa enää usein.
No ei se kukkupallo rajoittunut pelkästään alivoimaan. Huonoa tsäkää kuumeaallon suhteen varsinkin kun parin vuoden tauon jälkeen päästiin vihdoin tosipelien pariin.Taitaa olla tuomareiden onni, ettei kyseistä "maalia" pystytä tarkistamaan (no tämä kuuluu urheiluun). Tänään voi olla entistäkin tukalammat paikat Karhun pojilla, kun lähes puolet joukkueesta kuumeen kourissa. Kukkupallo säbästä sanoisin, ettet tainnut katsoa muita kohtia pelistä, kuin Karhut olivat alivoimalla... itse olen nähnyt vastaavaa aika monilta joukkueilta samassa tilanteessa.
ErVin facessa oli ainakin joku bläkboks tyyliin kuvattu kooste. Karhujen maalit näkee hyvin, ervin puolestaan huonostiNäkeekö näistä puolivälieristä koosteita mistään?
Ei se tuomari epäröinyt hetkeäkään , taisi olla täysin selvä maali hänen mielestä.Taitaa olla tuomareiden onni, ettei kyseistä "maalia" pystytä tarkistamaan (no tämä kuuluu urheiluun). Tänään voi olla entistäkin tukalammat paikat Karhun pojilla, kun lähes puolet joukkueesta kuumeen kourissa. Kukkupallo säbästä sanoisin, ettet tainnut katsoa muita kohtia pelistä, kuin Karhut olivat alivoimalla... itse olen nähnyt vastaavaa aika monilta joukkueilta samassa tilanteessa.
Periaatteessa näin. Mutta mitä luulet, paljonko heille jää käteen siitä? Kolme euroa?Halua tuottaa maksutonta lähetystä taitaa aika harvalla olla. Sehän tarkoittaa, että kuvaaja ja mahdolliset ohjaaja ja selostaja tekevät työnsä ilman palkkaa. Kohtuu oikeudenmukaiselta tuntuu, että maksetaan tehdystä työstä. Ja että se maksaa joka katsoo.
Voisihan tuon aatella niin, että maksaa jonkun euron päästäkseen lähetykseen.Halua tuottaa maksutonta lähetystä taitaa aika harvalla olla. Sehän tarkoittaa, että kuvaaja ja mahdolliset ohjaaja ja selostaja tekevät työnsä ilman palkkaa. Kohtuu oikeudenmukaiselta tuntuu, että maksetaan tehdystä työstä. Ja että se maksaa joka katsoo.