Pääkallo.fi

Puolivälieräsarja Classic-Indians

Välieriin etenee

  • Classic

    Ääniä: 34 70.8%
  • Westend Indians?

    Ääniä: 14 29.2%

  • Äänestäjiä
    48

Mahoney

Minusta pitkällä aikajänteellä ajatellen tärkeintä olisi vain edelleen pystyä kehittymään kaikilla osa-alueilla, koko seurassa, eikä hakea mitään pikavoittoja.
(Vieläkin offtopic)Millä tähtäimellä hyvänsä, jos seura haluaa mestaruuksia, lompakon pitää olla paksu(tai siis niin paksu kuin tämä laji vaatii). Historia jo tämän meille kertoo, kun kelaa aikaa taaksepäin, niin sieltä löytyy vastaus. Happee ainut poikkeus.

Mä veikkaan, että jos Justus haluaa veljen, hän saa veljen! Toi äijä hommattiin(mun arvaus) ykköstähdeksi ja sen mukaan kohdellaankin, niin kauan kuin tulosta tulee. Ja siis mun mielestä juuri näin sen homman pitääkin mennä.
 

Mahoney

Ehtikö Iiskola muka pelata ErVissä? Toki jos ottaa kaikki joskus Erässä tai Viikingeissä pelanneet niin ehkä jokunen edustusjoukkuetasolla pelannutkin löytyy, mutta EräViikingeistä en keksinyt yhtään. Siksi kyselin.
Ei pelannut. Lähinnä viitoitin fuusion mukana tullutta katoa, Holopainen lähti siis fuusion jälkeen erä akatemia-> mteam. Puhtaasti ervijunnuja voi sitten arpoa parin vuoden päästä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös