Pääkallo.fi

Pääsarjojen kurinpitopäätökset

Jussi Koivunen

No, on ennakkotapaukset mitä vaan, niin ErVi tässä perseilee toiminnallaan samat mitä Kukkola teki kaukalossa.

Pitää ErVi-pelin lähestyessä muistuttaa valmennusta, että päähän saa hypätä kunhan se on vastineessa joku ”kiertoväistö”

En voi ymmärtää.

EDIT: Pitää myös CopyPastea tuo ErVin vastine. Ihan vähällä ei samaa keksi.
 
Viestejä
1,393
No, on ennakkotapaukset mitä vaan, niin ErVi tässä perseilee toiminnallaan samat mitä Kukkola teki kaukalossa.

Pitää ErVi-pelin lähestyessä muistuttaa valmennusta, että päähän saa hypätä kunhan se on vastineessa joku ”kiertoväistö”

En voi ymmärtää.

EDIT: Pitää myös CopyPastea tuo ErVin vastine. Ihan vähällä ei samaa keksi.

Ehkä ErVi:llä on sisäisen tarkastelun paikka noin muutenkin kun näitä ikäviä tapahtumia on nyt sattunut.
 

Mahoney

ErVin hyväksi todettu pelityyli jatkuu.

Onhan tämä ihan eri juttu kuin Kukkolan tahallinen. Tenhonen laukoo ja en usko että edes näkee Salon tulemista tilanteeseen(katse kohti maalia ja näyttää seuraavan palloa). Salo liukuu ns kuolleesta kulmasta peittämään. En näe tässä miten Tenhonen olisi voinut välttää kontaktin? Kädet nyt luonnollisesti ylhäällä kun laukaissut aivan hetkeä aiemmin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mahoney

Yksi peli on reilu. Ikävä tilanne Tenhoselle, mutta vaikka kuinka maali kiiluu silmissä, ei voi sulkea pois mitä tapahtuu oman toiminnan ulkopuolella. Oma kroppa on vaan pakko hallita noissa tilanteissa.
Täysin eri mieltä. Salo tulee peittoon kuolleesta kulmasta. Onko tämä näitä, kun on majumies niin varmasti vastustajan syy? Ei maalia tehdessä todellakaan katsota kuin maalia! Samassa pelissä majumies Lastikka saattoi Lundia sormille vastaavasta Rantala sai aikoinaan punaisen, nyt ei mitään. Yleensä en tälle linjalle lähde. Mutta nyt tuli heikko päätös...
 
Viestejä
442
Täysin eri mieltä. Salo tulee peittoon kuolleesta kulmasta. Onko tämä näitä, kun on majumies niin varmasti vastustajan syy? Ei maalia tehdessä todellakaan katsota kuin maalia! Samassa pelissä majumies Lastikka saattoi Lundia sormille vastaavasta Rantala sai aikoinaan punaisen, nyt ei mitään. Yleensä en tälle linjalle lähde. Mutta nyt tuli heikko päätös...

Mun mielestä ei tullut edes niin pahasti kuolleesta kulmasta, mitä annat olettaa. Ei ole selitys, että "mut ku mä olin vaa maalia tekemässä, sattuuhan näitä."

Ja mulle ihan täysin sama onko majupelaaja vai divarijyrä vastaanottavana osapuolena.

Käännetään toisinpäin: jättäisitkö Salon asemassa blokkaamatta? Käviskö mielessä, että en varmaan voi yrittää maalinestoa, sillä voi sattua päähän?

Nämä on nimenomaan niitä juttuja, mitä pitäisi pyrkiä lajista karsimaan, kuten tässä pelikiellon voimin yritetään.
 

Mahoney

Mun mielestä ei tullut edes niin pahasti kuolleesta kulmasta, mitä annat olettaa. Ei ole selitys, että "mut ku mä olin vaa maalia tekemässä, sattuuhan näitä."

Ja mulle ihan täysin sama onko majupelaaja vai divarijyrä vastaanottavana osapuolena.

Käännetään toisinpäin: jättäisitkö Salon asemassa blokkaamatta? Käviskö mielessä, että en varmaan voi yrittää maalinestoa, sillä voi sattua päähän?

Nämä on nimenomaan niitä juttuja, mitä pitäisi pyrkiä lajista karsimaan, kuten tässä pelikiellon voimin yritetään.
Täysin eri mieltä olen. Koska Tenhonen juoksee koko ajan suoraa. Ei tee mitään liikettä Saloa kohtaan. En jatka enempää. Huono Tuomio. Mutta on näitä ennenkin tullut...
 
Viestejä
137
Ei tuossa mitään kuollutta kulmaa ole. Pallollisen juoksu lähtee selkeästi oman alueen puolelta, lähtötilanteen ollessa 2vs1 hyökkäys, peittäjä taas on alin puolustavan joukkueen pelaaja. Jokainen edes kevyesti höntsäämässä käyvä pelaaja kyllä tuossa tilanteessa pallollisena tietää missä pakki menee. Ei siis mitään epäilystä ettei tuossa tilanteessa pallollinen hyökkääjä sitä tietäisi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös