Täällä yleistä keskustelua uudesta junnumaajoukkueesta.
Salibandyn nuorin maajoukkue jatkossa U17 - Suomen Salibandyliitto
Salibandyn nuorin maajoukkue jatkossa U17 - Suomen Salibandyliitto
Pojat leireilee 9-11.11.
Onko valintoja jo julkistettu?
Onko todella niin, ettei Oilersilla ole yhtään potentiaalista pelaajaa vai onko tullut kieltäytymisiä/esteitä?
Nämä on kai kutsun saaneet pelaajat.Onko todella niin, ettei Oilersilla ole yhtään potentiaalista pelaajaa vai onko tullut kieltäytymisiä/esteitä?
Ihmettelen kyllä itsekin. Kyllä siellä olisi ollut muutama potentiaalinen ehdokas...Onko todella niin, ettei Oilersilla ole yhtään potentiaalista pelaajaa vai onko tullut kieltäytymisiä/esteitä?
En voi ymmärtää tätä pakko olla esteitä tai jokin muu syyOnko todella niin, ettei Oilersilla ole yhtään potentiaalista pelaajaa vai onko tullut kieltäytymisiä/esteitä?
Onko todella niin, ettei Oilersilla ole yhtään potentiaalista pelaajaa vai onko tullut kieltäytymisiä/esteitä?
Itse ihmettelen, missä on Lasbin Juho Rantala. Onko loukissa? Mitä Oilersin pelaajiin tulee, pakko sanoa että 05-ikäluokka on minulle hieman vieras. Olisiko Rinta-Huumo saattanut olla hyvä ehdokas tälle pidemmälle listalle? Ehkä.Ihmettelen kyllä itsekin. Kyllä siellä olisi ollut muutama potentiaalinen ehdokas...
Itse ihmettelen, missä on Lasbin Juho Rantala. Onko loukissa?
Tutuista United1/2 pelaajista tulee runko ja max ketjullinen muista.Valmennusjohto näyttää paljolti tulevan Suomen pohjoisimmissta seurajoukkueista. Veikkaan, että lopulliseen kokoonpanoon ei löydä kovinkaan moni eteläisen Suomen pelaaja.