Itse uskon, että SPV ei uskalla ottaa lasb/scu:ta vastaan.Veikkaan että menee järjestyksessä eli speve ottaa lasbin, tikrut olssin jne
Itse uskon, että SPV ei uskalla ottaa lasb/scu:ta vastaan.Veikkaan että menee järjestyksessä eli speve ottaa lasbin, tikrut olssin jne
SPV ottaa voi ottaa kenet haluaa melko huoletta. Eli voisivat hyvinkin Lasbin valita.Itse uskon, että SPV ei uskalla ottaa lasb/scu:ta vastaan.
SPV ottaa voi ottaa kenet haluaa melko huoletta. Eli voisivat hyvinkin Lasbin valita.
Ei luultavasti matka ole se tärkein valintaperuste, koska yhden reissun vaan joutuvat tekemään.Niin mäkin ajattelin. Ja etäisyyden suhteen ihan sama ajeleeko Ouluun vai Lahteen. Toki muitakin lähtökohtia voi valintaan liittyä.
Ei luultavasti matka ole se tärkein valintaperuste, koska yhden reissun vaan joutuvat tekemään.
Oulussa saa katsoa peliä kengät jalassa!!!🙋
Tietysti numeron 89 ohella.Tänään ”haukat” antoi todella hyvän vastuksen Lasb/Scu:lle. Varsinkin ensimmäinen erä oli todella viihdyttävä maalien muodossa,joista muutama oli vielä aikamoinen herkkupala, varsinkin haukkojen 3-2 johtomaali. Viimeisessä erässä kuitenkin Lasb/Scu pystyi pitämään pään kylmänä ja ottamaan voiton taskuun. Kokonaisuudessaan hieno peli ja molemmat osapuolet voivat ehdottomasti olla ylpeitä omasta pelistään toki Lasb/Scu hieman enemmän... erityismaininta Lasb/Scu:n pelaajalle numero 21 Munne. Huikea pelimies ja ehdottomasti joukkueensa näkyvin pelaaja
Tietysti numeron 89 ohella.
Samaa mieltä. Onko valmennuksella sitten kovaakin varmuutta Tepsin voittamisesta, vai mennäänkö pelaajien fiiliksen mukaan?Oilersilla riittänyt vissiin pohdittavaa ja itse ainakin yllätyin, että valitsivat Tepsin. Hävisivät sille kumminkin tällä kaudella molemmat pelit eikä menneiltä vuosiltakaan taida olla kovin ruusuista taustaa Tepsiä vastaan, ainakaan 02-poikien osalta.