Pääkallo.fi

C2-poikien SM-sarja, 2019-20

Siis ei Oilers mikään heittopussi ole, mutta ei näytä sellaiselta, joka hakkaa vastustajia ihan pystyyn.
Näyttikö viime vuonna? Ei. Oli alkuvaikeuksia, mutta sieltä puristettiin alkukankeuden jälkeen mitaleille! Mä Arto oikeasti toivon, että ihan samaa dominanssia ei hetkeen tulla näissä alemmissa junnuissa näkemään. Ja taitaa se jäädä toiveen tasolle ErVin ja OLS:n takia!

Viimeksi muokattu:
Näyttikö viime vuonna? Ei. Oli alkuvaikeuksia, mutta sieltä puristettiin alkukankeuden jälkeen mitaleille! Mä Arto oikeasti toivon, että ihan samaa dominanssia ei hetkeen tulla näissä alemmissa junnuissa näkemään. Ja taitaa se jäädä toiveen tasolle ErVin ja OLS:n takia!
Siis tässä puhutaan nyt aiheesta "Onko joukkueesta X vastusta Oilersille?" enkä minä näe syytä miksei olisi. Fakta on se, että edellisessä pelissä tuli todella rumasti turpaan eikä kyseessä ollut mikään ErVi tai OLS.

Minusta viime kauden joukkue ei liity mitenkään tähän keskusteluun.

Siis tässä puhutaan nyt aiheesta "Onko joukkueesta X vastusta Oilersille?" enkä minä näe syytä miksei olisi.
Paljon puhetta Oilersista. Minusta Oilers on ihan ok joukkue. Ei kuitenkaan kärkijengejä ja jos joku puhui alkukaudesta mitalisuosikkina niin ne ajatukset voi unohtaa. Fysiikassa ja materiaalin leveydessä antaa kovimmille porukoille liikaa tasoitusta.

Kooveen taso näyttänyt vaihtelevan. Aikaisemmassa turnauksesa voitti pari hyvillä sijoilla olevaa jengiä ja nyt otti pataan alempana olevilta jengeiltä. Samat ukot on kuitekin olleet rosterissa molemmissa turnauksissa.

Joitain oilerssin pelejä nähnyt livenä ja videoilta (pyrkinyt katsomaan mahdollisimman paljon pelejä tässäkin ikäluokassa youtubesta), heidät nostetaan jostain syystä todella koviksi. Nyt oli pakko käydä katsomassa Arton kommentin jälkeen Oilers-Jklä peliä ja jos nyt vertaan esim. O2/MuuRy:n, niin itse asetan Jyväskylän pojat kovemmiksi ja heidän uskon olevan mitalikamppailuissa, ennemmin kuin Oilerssin(tätä mieltä olin jo ennen heidän keskinäistä peliä). Kuitenkin Oilers on parhaimmillaan joukkue, joka laittaa kampoihin todella kovaa ja voittaa pelejä. Jokaisella joukkueella on huonot ja hyvät päivät/hyvät ja huonot puolet, on joukkueen sisällä tasoeroja(välillä myös joillain vahvistuksia, välillä ei).Jos katsotaan tuloksia tulospalvelusta, niin ne nyt häntäpään joukkueet eivät ole todellakaan hävinneet murskalukemin kaikille. Mielestäni jokaisessa tässä sarjassa olevassa joukkueessa on hyvät puolensa ja yritän itse seurata ja löytää niitä pelaajia joukkueista , jotka jää vähemmälle huomioille , kun toiset katsoo vain pistepörssiä. Sieltä moni "nimetön" vielä nousee, meinaan potentiaalia on monen eri joukkueen pelaajistossa.
Toisinaan täälläkin saa lukea ihan järjetöntä kommentointia aikuisilta ihmisiltä, eikä edes ajatella kommentoinnissa, että osa tämän sarjan nuorista lukee näitä juttuja.
Itse odotan oikein mielenkiintoisia yksittäisiä otteluita ja veikkaan että yllätyksiä vielä nähdään ja jälkikäteen niitä sitten ihmetellään.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.