Pääkallo.fi

C2-poikien SM-sarja 2020-2021

Viestejä
1,103
Kysyppä pelaajilta...
Ei tarvitse kysyä. Tottakai pelaajat haluavat voittaa ja tehdä pisteitä, niin sen pitääkin mennä. Kuitenkin tulospalvelu on erittäin epäolennainen ja tietyllä tavalla väärään suuntaan ohjaava palvelu d-c2 -junnuissa FBA-tapahtumissa. Winter cup toki painottuu enemmän myös tulokseen.
 
Viestejä
393
Noh itse haluaisin nähdä/kuulla/lukea mitkä ja mistä seuroista pelaajia päässyt united joukkueisiin. Ja kai otteluilla jonkin merkitys on?? Jos tulospalvelu on epäolennainen ja väärää suuntaa ohjaava, miksi siellä pelataan tai miksi koko tapahtumaa järjestetään? Mistä tiedät että näin on? Tai en minäkään tiedä onko tulospalvelulla jonkin merkitys. Mutta heitin ajatusta ilmaan. Itse olen mieltä koko tapahtumasta että sinne pääsisi joukkueista ne ns parhaimmat ja heidätkin laitettaisiin sekaisin joukkueisiin. Olisi esim united 1-8 joukkueet. Koska nyt moni taitava tyttö tai poika ei sinne pääse.
 
Viestejä
270
Siinä KWMC tulokset tältä päivältä.
5 SM-sarjan joukkuetta peleillä.

SARJATAULUKKO
A-lohko
#JoukkueOVTHTMPMMEP
1.EräViikingit Itä220012754
2.TPS20111011-11
3.SB Vantaa2011913-41
B-lohko
#JoukkueOVTHTMPMMEP
1.Oilers Black21015502
2.EräViikingit Pohjoinen21014402
3.Indians21012202
 
Viestejä
14
Siinä KWMC tulokset tältä päivältä.
5 SM-sarjan joukkuetta peleillä.

SARJATAULUKKO
A-lohko
#JoukkueOVTHTMPMMEP
1.EräViikingit Itä220012754
2.TPS20111011-11
3.SB Vantaa2011913-41
B-lohko
#JoukkueOVTHTMPMMEP
1.Oilers Black21015502
2.EräViikingit Pohjoinen21014402
3.Indians21012202
Kyllä ihan nuo kaikki taitavat sm-sarjassa olla.
 
Viestejä
270
Kyllä ihan nuo kaikki taitavat sm-sarjassa olla.
Pahoittelu, en mieltänyt SM-sarjaan päässyttä Heimoa mukaan kuuluvaksi. Heillä ei ole ollut etelän 06 sarjoissa kilpa tasoista ryhmää viime vuosina.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4
Tänään harjoiteltiin Lahdessa:

Pelicans SB-O2 JKL 4-3, rankkarit voitti Pelicans SB
O2 JKL-LaSB 6-4, rankkarit voitti O2 JKL
Pelicans SB-LaSB 3-3, rankkarit voitti Pelicans SB

Ensi viikonloppuna on vielä ainakin Janakkalan turnaus ja sitten alkaa tositouhut.
 
  • Tykkää
Reaktiot: Epi
Viestejä
270
KWMC

Su 13.9.2020 klo 10:00 SB Vantaa – Indians (sijat 5-6) 3 – 5
Su 13.9.2020 klo 12:00 EräViikingit Itä – EräViikingit Pohjoinen (Välierä 1) 6 – 0
Su 13.9.2020 klo 13:00 Oilers Black – TPS (Välierä 2) 0 – 7
Su 13.9.2020 klo 16:00 Pronssiottelu EräViikingit Pohjoinen – Oilers Black 4 – 5 rl
Su 13.9.2020 klo 18:30 Finaali EräViikingit Itä – TPS 7 – 1
SIJOITUKSET
  1. EräViikingit Itä
  2. TPS
  3. Oilers Black
  4. EräViikingit Pohjoinen
  5. Indians
  6. SB Vantaa
 
Viestejä
270
Herättikö viikonlopun pelit mitään ajatuksia joukkueiden tilanteesta näin sarjan aloituksen lähestyessä?
 
Viestejä
8,044
Herättikö viikonlopun pelit mitään ajatuksia joukkueiden tilanteesta näin sarjan aloituksen lähestyessä?

Rehellisesti sanottuna ainakin Oilers näyttää olevan täysin mielialajoukkue. Laittaa koville joukkueen kuin joukkueen, kun sille päälle sattuu, mutta vastaavasti olen nähnyt heiltä 0-7 ja 0-12 tappiot jo tähän mennessä.

Toisaalta me puhutaan C2-ikäluokasta, että aikaahan pojilla on parantaa sitä, millaista jälki on "huonona päivänä". Aikaa on jopa ennen kevättä, mielenkiintoista nähdä miten kehittyvät.
 
Viestejä
270
Rehellisesti sanottuna ainakin Oilers näyttää olevan täysin mielialajoukkue. Laittaa koville joukkueen kuin joukkueen, kun sille päälle sattuu, mutta vastaavasti olen nähnyt heiltä 0-7 ja 0-12 tappiot jo tähän mennessä.

Toisaalta me puhutaan C2-ikäluokasta, että aikaahan pojilla on parantaa sitä, millaista jälki on "huonona päivänä". Aikaa on jopa ennen kevättä, mielenkiintoista nähdä miten kehittyvät.
Tuo on kyllä totta. Oilers on ryhmänä täynnä potentiaalia kaatamaan hyvänä päivänä kenet vaan Sm-sarjassa.

Ervi Itä oli vakuuttava tuossa turnauksessa. Näytti striimiä katsoessa siltä ettei heidän tarvinnut Ervin Pohjoista vastaan edes pelata tosissaan. Tps haastoi jonkin verran mutta samat havainnot jäi tuostakin pelistä silmään. Aika monella joukkueella on kova halu pelata syvällä omalla alueella pallollisesti näennäisesti varmaa pallonhallintaa mutta kun tulee pienikin paineistus menetetään heti kontrolli ja kaveri iskee. Ei muuta kun pitkä päätyyn ja perään :)
 
Viestejä
65
Kertokaapas kokeneemmat aloittelevalle sählääjälle seuraavasta asiasta. Kuinka usein C2 vaiheessa pienistä seuroista tulee yhdistelemällä joku ns. superjoukkue. Eli onko yleistä, että pieniltä paikkakunnilta tulee jäätävän kovia joukkueita SM sarjaan. D1 vaiheessahan isojen kaupunkien suuret joukkueet näkee alueellisissa sarjoissa ja MC:ssa ja ehkä ylialueellisessa lopputurnauksessa. Mutta nämä pienet yllättäjät, onko niitä usein?
 
Viestejä
116
Kertokaapas kokeneemmat aloittelevalle sählääjälle seuraavasta asiasta. Kuinka usein C2 vaiheessa pienistä seuroista tulee yhdistelemällä joku ns. superjoukkue. Eli onko yleistä, että pieniltä paikkakunnilta tulee jäätävän kovia joukkueita SM sarjaan. D1 vaiheessahan isojen kaupunkien suuret joukkueet näkee alueellisissa sarjoissa ja MC:ssa ja ehkä ylialueellisessa lopputurnauksessa. Mutta nämä pienet yllättäjät, onko niitä usein?
Ei ole.
 
Viestejä
393
Itse kysyin näitä pelaajien seuranta juttuja, jotta saataisiin aihetta ja keskustelua tähän ketjuun. Mutta kohta ne pelit alkaa ja sitten toivottavasti juttua riittää. On kiva lukea muiden kirjoituksia, itse olen huono pukemaan pelien taktikoinnit, kuviot ja systeemit paperille.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös