Anna minun kaiken kestää ettei kotijoukkueen seremoniamestari ole objektiivinen. Mihin tämä maailma on menossa.Taukohaastattelija sen sijaan ei ole yhtään tasapuolinen ja välillä ihmetyttään eikö ole mitään rajaa noissa kyselyissä
Tervetuloa paikanpäälle niin ei tarvitse kaveria kuunnella. Itse siis tein tämän päätöksen ekan pelin jälkeen. Toki vaikuttaa hieman sekin, että kuulun faniryhmään mutta kuitenkin.Classicin selostaja on kyllä omasta mielestäni liigan raskainta kuunneltavaa. Päätöntä höpöttämistä, jossa tärkeämpää on puhua mahdollisimman nopeasti mahdollisimman paljon, kuin se että mitä oikeasti sanotaan. Nimet tosiaan aika hakusessa, lajitieto vähäistä ja lauseissa ei aina ole oikein mitään järkeä. Eikä nyt ole tarkoitus haukkua kaveria lyttyyn, varmasti hyvä äijjä eikä tässä lajissa intohimoisia tekijöitä ole liiaksi. Selostaja on kuitenkin aika oleellinen osa lähetystä, ja itsellä kyseinen herra vaikuttaa jo omaan katselupäätökseen aika merkittävästi.
Jos summaan omat ajatukseni tästä alkuperäisestä keskustelun avauksesta, niin:Eli summataan keskustelu yhteen:
- BläkBoks on paska paikka katsoa pelejä
- BläkBoksin lähetykset on paskoja
- Kotijoukkueen seremoniamestari on paska
- Kotijoukkueen selostaja on paska.
Pirulaiset menivät eilen voittamaan niin ei voi käyttää tuota argumenttia.Älä unohda, että Classic on myös paska joukkue.
Jos summaan omat ajatukseni tästä alkuperäisestä keskustelun avauksesta, niin:
BläkBoksin lähetykset on paskoja, mutta niistä saisi huomattavasti parempia melko pienillä parannuksilla:
- Ääni ja kuva synkronaatioon
- Selostajalle kaveriksi asiantuntija (joka välillä löytyykin)
- Selostajan ääneen kompressori, joka tasoittaa automaattisesti kivuliaimmat piikit
- Paremmat framet
Nämä ovat kuitenkin asioita, joihin pystyy lähes kaikki muut. Classic on mielestäni edelleen Suomen ykkösseura, enkä koe pyyntöjä kohtuuttomiksi tai epäreiluiksi.
Edelleen posin kautta ja tsempit tekijöille! Tähän laatuun ei pitäisi kuitenkaan olla kenenkään tyytyväinen seuran sisällä tai ulkopuolella.
Vaadin henkilökohtaisesti Suomen ykkösseuralta parempaa kuvanlaatua, sillä alasarjojen peleistäkin tulee parempaa kuvaa paremmilla frameilla. Tuohon laatuun ei yksinkertaisesti voi tyytyä.Toki kuvanlaatu voi olla parempaa
Minä vaadin päästä treffeille Megan Fox:n kanssa mutta ei ole vielä onnistanut.Vaadin henkilökohtaisesti Suomen ykkösseuralta parempaa kuvanlaatua, sillä alasarjojen peleistäkin tulee parempaa kuvaa paremmilla frameilla. Tuohon laatuun ei yksinkertaisesti voi tyytyä.
Oikea vertaus tähän olisi että kaikki muut pääsee treffeille Meganin kanssa, mutta sinä et.Minä vaadin päästä treffeille Megan Fox:n kanssa mutta ei ole vielä onnistanut.
Ai nyt vedettiin tämä kortti esiin. Tai no, kyllähän se minun vikani taitaa ollakin, kun en tiistai-iltana lähde matkustamaan paria sataa kilometriä katsomaan sähly peliä. Hölmö minä…Tervetuloa paikanpäälle niin ei tarvitse kaveria kuunnella. Itse siis tein tämän päätöksen ekan pelin jälkeen. Toki vaikuttaa hieman sekin, että kuulun faniryhmään mutta kuitenkin.
Juha E. Sirkkaa ei pitäisi päästää lähellekkään mikrofonia. Se ihminen on kävelevä vitsi ja todella huono sellainen.Anna minun kaiken kestää ettei kotijoukkueen seremoniamestari ole objektiivinen. Mihin tämä maailma on menossa.
Tämän kyseisen henkilön näkökyky on vain ja ainoastaan Classic. Täysin väärä ihminen haastattelemaan yhtään ketään.Juha E. Sirkkaa ei pitäisi päästää lähellekkään mikrofonia. Se ihminen on kävelevä vitsi ja todella huono sellainen.
Kritiikki on sallittua. Mutta nyt jälkimmäinen lause menee pahasti överiksi. Tästä varoitus @NäätärokkaajaJuha E. Sirkkaa ei pitäisi päästää lähellekkään mikrofonia. Se ihminen on kävelevä vitsi ja todella huono sellainen.
Sentään itse kotijoukkue on vielä sarjan parhaimmistoa, ja sehän ratkaisee. Tosiasiallisesti liigan huonoimmat lähetykset ja fasiliteetit löytyvät Nokian teurastamolta. Sitä heiluvaa pääkameraa ei vaan pysty seuraamaan, eikä hallin epäkohtia varmastikaan salibandyihmisille tarvitse edes eritellä.Eli summataan keskustelu yhteen:
- BläkBoks on paska paikka katsoa pelejä
- BläkBoksin lähetykset on paskoja
- Kotijoukkueen seremoniamestari on paska
- Kotijoukkueen selostaja on paska.