Pääkallo.fi

Classic 2023-24 Menikö dynastian juna?

Viestejä
8,035
Tuolla puolivälieräsarjaketjussa on aika paljon keskustelua siitä, mitä Classicille nyt tapahtuu. Lähinnä, ketä pelaajia on lähdössä ja minne. Johansson menee Sveitsiin, Leikkanen ilmoitti lopettavansa, Saloa ja Lammista ehdotettu tähän myös. Salin kuulemma menossa länteen, muttei Ruotsiin.

Onko Classic hankkimassa vahvistuksia ulkopuolelta? Pakkiosasto voisi kaivata apuja.

Otetaan vähän lähteitä (koska itse en näistä tiedä):
Länteen päin liikkuu Salin

Ei taida lähteä maailmalle mutta lopettajia ainakin Leikkanen ja Salo. Lammisesta en ihan varma
 
Viestejä
137
Mistä tämä Salin huhu nyt tuli? Mielenkiintoinen ja haluaisin itse nähdä Salinin jossain muualla kuin Classicissa. Tämä kaveri on meinaan pelimies kun vaan motivaatio kohdallaan. Luulen että Tps voisi olla yksi vaihtoehto koska Salin on Uudestakaupungista. Eikö Salinin vanhemmilla ole joku kirjanpitofirma? Varmaan haluavat Eemelin jatkamaan kö? Kertokaa olenko väärässä vai onko jollakin faktaa lyödä tiskiin?
 
Viestejä
137
Salon päälle en kauheasti valmentajana laskisi vaikka pelimies onkin. Mutta vammat ja liekö motivaatio/ palo salibandyyn enää sama kuin ennen. Sopparia vielä jäljellä. Kyllä Classic silti tulee olemaan kova vaikka ei ihan dynastiaa vältämättä odotettavissa. Mutta tekee hyvää salibandylle joka alueelle.
 
Viestejä
137
Salmista haukuin jossain vaiheessa ja nyt kuitenkin minun silmissä ajoi Leikkasen ja Lammisen ohi heittämällä. Hienot pleijarit Salmiselta.
 
Viestejä
36
Mistä tämä Salin huhu nyt tuli? Mielenkiintoinen ja haluaisin itse nähdä Salinin jossain muualla kuin Classicissa. Tämä kaveri on meinaan pelimies kun vaan motivaatio kohdallaan. Luulen että Tps voisi olla yksi vaihtoehto koska Salin on Uudestakaupungista. Eikö Salinin vanhemmilla ole joku kirjanpitofirma? Varmaan haluavat Eemelin jatkamaan kö? Kertokaa olenko väärässä vai onko jollakin faktaa lyödä tiskiin?
Ei ole kirjanpitofirma. On ilmeisesti nuorisokotia ja muuta. Veljeksiä on monia ja tähän työkuvioon ei varmasti liity että pelaako Tampereella vai Turussa. Tuskin on vielä aikoihin sukupolvenvaihdosta, mutta perhe jne. asuu Uudessakaupungissa. Luulisi olevan suurin osa tekijä.
 
Viestejä
425
Jos Salin olisi siirtymässä Turkuun, mietinpä vain että onko Turkkusessa kassaa Eemeliin? Huhujen mukaan kirstu kolisee tyhjyyttään, toki huhut on huhuja.
 
Viestejä
633
Jos Salin olisi siirtymässä Turkuun, mietinpä vain että onko Turkkusessa kassaa Eemeliin? Huhujen mukaan kirstu kolisee tyhjyyttään, toki huhut on huhuja.
No. Kyllähän siellä pelimerkkiä tän kauden jälkeen myös aika paljon vapautuu. Niitä voi sitten laittaa esimerkiksi siihen Saliniin.
 
Viestejä
1,149
No. Kyllähän siellä pelimerkkiä tän kauden jälkeen myös aika paljon vapautuu. Niitä voi sitten laittaa esimerkiksi siihen Saliniin.
Huhuista ei ole mitään tietoa, mutta ennemmin oikea kaista sieltä tyhjenee ja kaipaa lisäystä. Salin taitaa pelata vaan vasenta? Jos nykyiset vasemmat laiturit jatkaa (Trekse, Ojala, Ahokas), niin Salin olis siihen hieman erikoinen hankinta.

Haussa TPS:aan epäilemättä oikean laidan hyökkääjiä :)
 
Viestejä
425
No. Kyllähän siellä pelimerkkiä tän kauden jälkeen myös aika paljon vapautuu. Niitä voi sitten laittaa esimerkiksi siihen Saliniin.
Joo vapautuu vapautuu mutta onko siltikään pelimerkkejä, vai onko nyt imaistu kirstu pohjaa myöden all-in hengessä ja seuraavaksi kituutellaan.
 
Viestejä
633
Joo vapautuu vapautuu mutta onko siltikään pelimerkkejä, vai onko nyt imaistu kirstu pohjaa myöden all-in hengessä ja seuraavaksi kituutellaan.
Se tuppaa sponsorien osalta usein olemaan niin, että jos a-korin tähteen on saatu ”nimikkopelaaja”-tukea tms., niin joku vastaava on hankittava tilalle tai sitten se tuen määrä pienenee.
Toki riippuu yhteistyökumppanista, mutta usein se on niin. Monet esim. ihmetteli Siprosen pahvin hintaa syksyllä, kun Hirvi on kuitenkin jatkuvasti haastavassa taloustilanteessa, eikä,kuitenkaan mistään majupelaajasta ollut kysymys. Mutta se oli mahdollinen juuri sellaisten vapautuneiden pelimerkkiä ansiosta, jotka muuten olisi jääneet saamatta. Turussa voi tietysti tilanne olla hyvinkin erilainen.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
17.30
1.635.303.50
Näytä kaikki
>
Viestejä
425
Juu näinhän se usein voi olla, ja toisaalta kyllä näkisin Salinin mielellään jossain uudessa ympäristössäkin (ja jos se olisi TPS, paikkailisi tämä Palloseuran tyhjenevää pajatsoa ainakin paperilla).
 
Viestejä
1,170
Kyllä Classic tulevaksi kaudeksi saa kovia vahvistuksia, suunta tulee monelle varmasti olemaan yllätys😅.

Vaikka Salin länteen lähteekin
 
Viestejä
425
No tietäjä, heitäppäs ketä sinne on tulossa 😏 Ainakin ne ketä on huhuttu tähän mennessä on ammuttu alas. Pl. Kotilainen josta ei tunnu kukaan tietävän muu kuin mies itse.
 
Viestejä
1,170
No tietäjä, heitäppäs ketä sinne on tulossa 😏 Ainakin ne ketä on huhuttu tähän mennessä on ammuttu alas. Pl. Kotilainen josta ei tunnu kukaan tietävän muu kuin mies itse.
Maajoukkuemiehiä ykköskentän tasoisia, maata en viitsi paljastaa😁
 
Viestejä
425
Maajoukkuemiehiä ykköskentän tasoisia, maata en viitsi paljastaa😁
No ne tshekit ainakin livahti jo ruotsiin ainakin mun tietojen mukaan, jos näitä kahta huhuttua tshekkiä tarkotat. Ellei Passo oo sit sen jälkeen kääriny hihoja nopsaan uusiks.
 
Viestejä
1,170
No ne tshekit ainakin livahti jo ruotsiin ainakin mun tietojen mukaan, jos näitä kahta huhuttua tshekkiä tarkotat. Ellei Passo oo sit sen jälkeen kääriny hihoja nopsaan uusiks.
Ei oo nää mennyt vielä ohi verkkojen mitä ite kuullut. Mutta siis kyse ei edes ollu tsekkiläisistä😅
 
Viestejä
425
Tshekit livahtivat ruotsiin ilmeisesti, mutta jos siellä jotain muita majukaloja ulkomailta on verkossa niin mielenkiinnolla odotan että ketä sieltä paljastuu jos nämä toteutuu 🤔
 
Viestejä
137
Huhuista ei ole mitään tietoa, mutta ennemmin oikea kaista sieltä tyhjenee ja kaipaa lisäystä. Salin taitaa pelata vaan vasenta? Jos nykyiset vasemmat laiturit jatkaa (Trekse, Ojala, Ahokas), niin Salin olis siihen hieman erikoinen hankinta.

Haussa TPS:aan epäilemättä oikean laidan hyökkääjiä :)
EIkös trekse häippäse vai oliko sillä vielä sopparia. Ahokas nyt on mitä on. Ei ahokkaalla riitä liigaan.
 
Viestejä
1,149
EIkös trekse häippäse vai oliko sillä vielä sopparia. Ahokas nyt on mitä on. Ei ahokkaalla riitä liigaan.
En ole Treksen sopimustilanteesta tietoinen. Sen sijaan tuohon kommenttiin Ahokkaasta ei voi sanoa juuri muuta kuin höpö höpö. Hänen taso riittää parhaimmillaan TPS:n kärkikenttiin.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
17.30
1.635.303.50
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös