Tässä olet oikeassa, ei kai kukaan niin ole väittänytkään. Lähinnä aihe herättää myötähäpeää Classicin suuntaan…Kukaan ei tiettävästi todellakaan ole loukkaantunut pätkääkään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä olet oikeassa, ei kai kukaan niin ole väittänytkään. Lähinnä aihe herättää myötähäpeää Classicin suuntaan…Kukaan ei tiettävästi todellakaan ole loukkaantunut pätkääkään
Okei, vastaan vaikka sä et vastannut mihinkään pointteihin vaan edelleen syytät mua vihjaillen ties mistä. Sun mielestä ei ole toimittu kivasti -> ei ole osoittaa toiminnan virheellisyyden. Mutta jos oletetaan, että selkeästi väärin toimittu niin eikun virallisia moitteita tai jopa sakkoja kaikille organisaatioille, jotka vastaavantyyppisen toimintaan syyllistyvät. Rahan tuloa eri liitoille ei voi estääJuuri näin koulukiusaaja sanoisi ja yrittäisi urhiutua, kun joku osoittaa toiminnan virheellisyyden. Jos omatunto on puhdas ja mielestäsi huudan pelkkää metsää, niin miksi sun tarvitsee noin kovasti pyrkiä perustelemaan ja vähättelemään? Olisiko tässä kuitenkin nyt niin, että ”se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa”?
Olen täysin samaa mieltä mieltä ettei ihannetila ole se, että näin monessa hallissa saadaan pelata poikkeusluvalla - ja juuri siksi ihmettelen miksi sallittiin tulla yksi lisää Bläkboksin muodossa. Osuit juuri ytimeen. Nyt pitää siirtyä ulkoilun puolelle ettei mene pelkäksi penkkiurheiluksi.Hyviä pointteja, mutta ihannetilanne ei voi olla, että lähes joka toisella on poikkeuslupa olipa kyse eri kunnasta tai muusta. Mutta toki valittavana on vain ne hallit mitä on olemassa. Tottahan se on, ettei BläkBoksissa kamera ihan keskellä ole eikä lähetyksen katsomista itsessään voi nautinnoksi kutsua.
Itse valitsit puolustella toimintaa, jossa vahvempi yrittää piikitellä ja pilkata heikompaa. Mä en voi sun puolesta valita. Ei toiminnan virheellisyys edes vaadi, että joku loukkaantuisi. Noloa se voi olla (ja tässä tapauksessa onkin) ihan ilman ”uhriakin”… Edelleen; myötähäpeää herättävää ja noloa toimintaa Clasulta.syytät mua vihjaillen ties mistä.
Vaikka sitten niin. Sä sivuutat koko ajan sen, että tuossa lähinnä sun myötähäpeämässä toiminnassa ei ole mitään poikkeuksellista. Mutta se on sun näkemys ja valinta ja tulokulma (eli anti-Classiclasit) on tullut selväksi ja sekin on ok vaikka voi johtaa erikoisiinkin päätelmiin. Nimimerkinkän koulukiusaajaksi vihjaaminen ei ole kovin tyylikästä. Mutta samalla se on mulle myös huvittavaa, että älä huoli.Itse valitsit puolustella toimintaa, jossa vahvempi yrittää piikitellä ja pilkata heikompaa. Mä en voi sun puolesta valita. Ei toiminnan virheellisyys edes vaadi, että joku loukkaantuisi. Noloa se voi olla (ja tässä tapauksessa onkin) ihan ilman ”uhriakin”… Edelleen; myötähäpeää herättävää ja noloa toimintaa Clasulta.
Näytä mulle ihan mikä tahansa toinen Classicin somepostaus, jossa Classic pyrkii pilkkaamaan toista FLIiiga -joukkuetta ”Liiton jengi” tai ”palkka-armeija” -tyyppisellä retoriikalla? Toiminta on hyvinkin poikkeuksellista mille tahansa FLiiga -joukkueelle.Toiminnassa ei ole mitään poikkeuksellista.
Näytä mulle yksikin tälläinen postaus, jossa ehdoton mestarisuosikki/kestomestyjä lähtee piikittelemään ensimmäistä kertaa sarjaan nousevaa jengiä täysin irrelevanteilla ja selvästi vähättelevillä vertauksilla? Niitä pitäisi sinun mukaan olla reilusti, koska on täysin normaalia…Ymmärsit kyllä monta viestiä sitten, että vastaavan tyyppinen pilke silmäkulmassa tehty viestintä sählyssä/muissa lajeissa Suomessa tai muualla ei tarkoita täsmällään samanlaista ideaa tai juuri tietyn sanan käyttämistä..
Ei kai siinä sit mitään, onnea valitsemallesi tielle, ehkä joskus vielä kasvat vastuulliseksi aikuiseksi.No niin, maalitolppien siirtely ja toisaalta kovin valikoiva vastailu riittää jo mulle. Voimia kaikille, jotka niitä tän keissin vuoksi tarvii!
No nyt, tähän solvaukseen on hyvä viimeistään päättää. Onnea valitsemallesi tielle, en muistanutkaan millaisen nimimerkin kanssa väänsin, mutta nyt muistan.Ei kai siinä sit mitään, onnea valitsemallesi tielle, ehkä joskus vielä kasvat vastuulliseksi aikuiseksi.
Juuri näin koulukiusaaja sanoisi ja yrittäisi urhiutua, kun joku osoittaa toiminnan virheellisyyden.
Jatketusta asiattomasta käytöksestä varoituksia @taxikuski ja viikon huili foorumilta.Ei kai siinä sit mitään, onnea valitsemallesi tielle, ehkä joskus vielä kasvat vastuulliseksi aikuiseksi.