Pääkallo.fi

Classic - Happee puolivälierä 2023-2024

Tulospalvelu on hyvä. Liitto on hyvä. Fliiga on hyvä. Siellä on osaavat tyypit töissä. Kaikki on mintissä ja se mikä ei ole ni ei se oo niin nuukaa, tää on vaan sählyy. Mennään eteenpäin ja luetaan jatkossakin tulokset ja taulukot Flashscoresta ja historiatiedot nhlfinssistä.
Itselläni on vahva usko siihen, että saadaan tulospalvelu kuntoon, kun luvattiin sen olevan kunnossa lokakuussa. Hurjimmat vaan olettivat sen tarkoittavan vuoden 2023 lokakuuta, kun me todelliset tietäjät tiedetään sen olevan aikaisintaan vuoden 2024 lokakuussa.

Siis mikä se ala-arvoinen ja lapsellinen piikki oli? Olisiko tilanne ollut täysin ok, jos olisi sanonut, että tilanne näytti pahalta, mutta onneksi pääsit pian takaisin peliin? Kyllä minä mieleni niin kovin pahoitin kun heitti jotain kirurgeista, eihän Happeella sellaisiin ole varaa.

Hyvä niin, mulla tulee uni hyvin riippumatta tuloksista 😊 Mutta se ilo näyttäisi ainakin viestin perusteella jääneen taustalle kun huomio on vaan haastattelun (kenties epäonnistuneissa sanavalinnoissa.) En ole mikään Sirkan fani, mutta siitä pidän, että Classicilta tulee otteluissa vaaditut haastattelut ja vielä enemmän.

Mutta joo, useinhan on jopa enemmän kiinni omasta positiota kuin siitä mitä sanotaan. Kun pohjoisen Lämsä tai Ylijohtava paaluttaa on tarkoituksellisen ronski tyyli monelle hienoa, mutta kun joku muun niin vastaanotto on ihan toinen. Twitterissä touhuaa yksi Ylijohtava ja Ruudussa tyyli on taas aika eri.

En ole mikään Sirkan fani, mutta siitä pidän, että Classicilta tulee otteluissa vaaditut haastattelut ja vielä enemmän.
Kyllä minäkin pidän, että tehdään otteluhaastatteluja tehdään. Kuitenkin ei luulisi olevan liikaa vaadittua, että sen toteuttaa myös tyylikkäästi. Varsinkin, kun näin on pystytty aiemminkin tekemään.

Otteluhaastatteluista tulee mieleen se aiempi kohu, jossa liigan toimari totesi että:
  • "sitä ei ole suoranaisesti määritelty, että hikihaastattelut ovat suoraan osa meidän kilpailutoimintaa." vaikka samalla kun pelaajasopimuksissa lukee, että "TV-otteluissa pelaaja/toimihenkilö on velvoitettu osallistumaan pyydettäessä haastatteluihin niin ennen ottelua, ottelun aikana kuin ottelun jälkeenkin."
  • Liigan osalta ei oltu ihan varmoja miten lähetyksessä sanomisiin tulisi suhtautua, mutta Nurmisen mukaan asioita ei tulla katsomaan läpi sormien jatkossa. Nurmisen mukaan asiat tulee kirjata sääntöihin selkeästi.
Viimeksi tämä meni läpi koska tämä tapahtui sellaiseen aikaan, että ollaan enemmän tai vähemmän joululomilla... mutta nyt varmaan pleijarikiireet painaa päälle.

Loppuun vielä tämä kommentti joululta:

– Vielä enemmän olen todella pöyristynyt selostajan toiminnasta. He nauttivat tietynlaista luottamusta ja sitä lähetystä seuraa aikamoinen joukko kuluttajia tänä päivänä, niin en missään nimessä halua, että F-liigasta välittyy sellainen kuva, että meidän ottelutapahtumissa saa sanoa kuka tahansa mitä tahansa.

Siis mikä se ala-arvoinen ja lapsellinen piikki oli? Olisiko tilanne ollut täysin ok, jos olisi sanonut, että tilanne näytti pahalta, mutta onneksi pääsit pian takaisin peliin? Kyllä minä mieleni niin kovin pahoitin kun heitti jotain kirurgeista, eihän Happeella sellaisiin ole varaa.

Ala-arvoinen ja lapsellinen piikkihän oli se rivien välistä läpi paistanut vittuilu, eli että Sipronen filmas ja vain sen takia tilanne näytti pahalta. Tämänhän Sipronenkin luki ihan oikein ja niin lukee kaikki muutkin joilla edes jonkunlaista aivotoimintaa. Ei siinä oltu huolissaan hänen voinnistaan ollenkaan, vaikka sitä sitten yritettiin "vilpittömästi" pahoitella jälkeenpäin.
Se, että oliko se niin kauhea kommentti että siitä pitää vetää herne nenään, se onkin sitten asia erikseen. Omasta mielestäni ei ollut niin kauhea että kenenkään tarvii yöunia menettää, mutta ei mielestäni myöskään sovi ottelun jälkeiseen lehdistötilaisuuteen/otteluhaastatteluun jossa nyt kuitenkin pitäisi jonkunlaisella ammattimaisuudella ja puolueettomuudella osata hoitaa homma kotiin.

Pitääkö tosiaan paikkansa, että Happee on edellisen kerran voittanut Classicin kotonaan 2014 mestaruuden ratkaisseessa neljännessä finaalissa? Eilinen voitto taisi ylipäätään olla Happeelle ensimmäinen Classicista muutamaan vuoteen.

Vähän käänteinen tilanne KrP-SPV-pariin, jossa SPV on voittanut vieraissa viimeksi 2015.

Jaahas, kuka lukee mitenkin, mutta sä Niksu ainakin vedit riman alta tuolla aivotoimintakommentilla ja pääset vielä Sirkan pään sisäänkin, onnittelut👏

Kaikki näki, että Siprosta sattui ja vaikka ei olisikaan sattunut niin rike oli selvä.

Omasta mielestäni ei ollut niin kauhea että kenenkään tarvii yöunia menettää, mutta ei mielestäni myöskään sovi ottelun jälkeiseen lehdistötilaisuuteen/otteluhaastatteluun jossa nyt kuitenkin pitäisi jonkunlaisella ammattimaisuudella ja puolueettomuudella osata hoitaa homma kotiin.
Sen sijaan, että tämä seremoniamestari otti roolia ja halusi olla se päätähti ja kertoa itse oman mielipiteensä tapahtumasta/tapahtuneesta niin erittäin, erittäin pienellä ohjauksella hän olisi saanut pelaajilta enemmän irti ja olisi saanut heidät kertomaan miten he kokivat sen tilanteen yms.

CWE

Vaikka Classic on edelleen pelillisesti parhaimmillaan todella vakuuttava, niin merkillepantavaa on kyllä tuo mentaalipuoli ja sen riittäminen. Tosiaan Kivilehdon aikana panospelit on järjestäen sössitty (Siltaselta hyvä perkaus tästä Kallocastissa) ja nyt on alettu myös sikailemaan ihan eritavalla kuin aiemmin. Eilisestä ottelusta sekä Hemerka, että Sikkinen (jo toistamiseen lyhyen ajan sisällä!) kurinpidon käsittelyyn.

Eikö meinaa kasetti kestää?

Kyllä nyt taitaa olla niin, että sillä oli iso painoarvo kuka sanoi eikä vain mitä sanoi. Kommenttejahan lehdistötilaisuudessa haetaan ja joskus (usein) ne on täysin tyhjää jargonia. Nyt saatiin haastattelijalta ja haastateltavalta jotain muuta ja päästiin samalla lyömään pahaa Sirkkaa ja ylimielistä ja huonot arvot omaavaa Classicia. Win win?

Sirkan mielipidettä en kyllä tilanteesta ole kuullut vielä.

Sehän on ihan totta, että panospeleissä Classicille on tullut tappioita (se on urheilussa mahdollista) ja Hemerkan pelityyli ja sopeutuminen suomalaiseen tuomarilinjaan on ollut jäähyjä tuottavaa.

Mitä tulee tutkintapyyntöihin niin nehän eiliseltä on tehnyt Happee. Niitähän voi tehtailla vaikka kuinka, mutta Sikkisen tilanteesa sen tekeminen on koomista. Hemerkan tilanteesa paha sanoa minkä verran siinä oli tarkoituksellisuutta, mutta varmaan olisi tutkintaan mennyt ilman Happeetakin. Lisää vaan videosulkeisia peleihin ja niiden välille, oujee.

Viimeksi muokattu:
Jaahas, kuka lukee mitenkin, mutta sä Niksu ainakin vedit riman alta tuolla aivotoimintakommentilla ja pääset vielä Sirkan pään sisäänkin, onnittelut👏
Kiitos! 🥳 Mun kommentin ja sun reaktion perusteellahan mä sopisin hoitamaan ens kaudella Classicin otteluhaastattelut. Kuuleeko Passo?! Tai ehkä mä vaan käytän mun telepaattisia voimia ja kerron hänelle tälleen etäältä.:)

Ja missä tilanteessa sanoi. On luonnollista, että kommunikoinnissa näillä on jokin painoarvo. Joskus pienempi ja joskus isompi.
Toki silläkin on aina merkityksensä, mutta se on hyvä myöntää, että itse kullakin voi olla myös edellä mainituilla seikoilla merkitystä 😊

Tää on sporttia ja siihen kuuluu tunteet. Sopivuuden rajat on sitten tulkintakysymyksiä missä roolissa kukakin sallii kelle ja mitä. Mutta olisi Sirkka voinut asian toisinkin esittää, ei siinä mitään.

Kiitos! 🥳 Mun kommentin ja sun reaktion perusteellahan mä sopisin hoitamaan ens kaudella Classicin otteluhaastattelut. Kuuleeko Passo?! Tai ehkä mä vaan käytän mun telepaattisia voimia ja kerron hänelle tälleen etäältä.:)
Nyt en ihan seuraa sun ajatuksenjuoksua, mutta selvyyden vuoksi en kehunut sun ala-arvoista kommenttia.

– Vielä enemmän olen todella pöyristynyt selostajan toiminnasta. He nauttivat tietynlaista luottamusta ja sitä lähetystä seuraa aikamoinen joukko kuluttajia tänä päivänä, niin en missään nimessä halua, että F-liigasta välittyy sellainen kuva, että meidän ottelutapahtumissa saa sanoa kuka tahansa mitä tahansa.

Ehkä Happeen, mutta ei Classicin fanikameralähetyksiä seuraa aikamoinen joukko kuluttajia. Koska on aika ilmeistä, että niitä ei haluta seurattavan. Edelleen se kuvalaatu on niin kuraa, että ei vaan pysty. Ja ilmeisesti valittu linja on vedetty johdonmukaisesti myös haastatteluihin. Olisin mielelläni tuota matsiakin eilen seurannut, koska KrP-SPV oli taputeltu liian aikaisin, mutta ei. Siirryin Netflixiin. Samalla jäi sitten tuo mielenkiintoinen haastattelu näkemättä, sekä läjä Ruudun mainoksia + Classicin yhteistyökumppanien näkyvyys paitsioon tämän kuluttajan osalta.

Nyt en ihan seuraa sun ajatuksenjuoksua, mutta selvyyden vuoksi en kehunut sun ala-arvoista kommenttia.
Et ni. Sen takia mä sinne selostamoon sopisinki, koska mun kommentit on samalla tasolla sen nykyisen äijän kanssa ja saan samanlaisia viestejä "mielensäpahoittajilta" täällä foorumilla. Mun ja sen juontajan ero on vaan se että mä oon täällä foorumilla enkä Ruudussa kertomassa näitä juttuja.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.