Pääkallo.fi

Divari Huhumaa 2025-2026

Tällä hetkellä Josballa on 15 sopimuspelaajaa. Maalivahteina jatkavat Veikka Forsström ja Ville Pesonen. Jatkosopimuksen Josban kanssa on tehnyt kapteeni Lauri Piironen, joka oli kuluneella kaudella joensuulaisten toiseksi paras pistemies. Jatkosopimuksen on solminut myös hyökkääjä Atte Hyrynkangas.

Muut sopimuspelaajat ovat Roope Tähkä, Jasper Virtanen, Weeti Suni, Aatu Lavikka, Joni Hiltunen, Roope Yrjänen, Fetja Naakkaja Eino Pirhonen sekä omista nuorista nostetut Niilo Vallius, Juuso Kiiskinen ja Valtteri Miettinen.

Josban viime kauden paras pistemies Juho Rantala ja puolustaja Tuukka Korhonen ovat tehneet sopimukset ensi kaudeksi Slovakian FBC Trencin riveihin. Joukkuetta valmentaa Outokummusta lähtöisin oleva Jouni Juurela.

Josbasta jäävät sivuun hyökkääjät Petri Väänänen, Eelis Karhapää ja Eetu Lehtiniemi sekä puolustajat Kasper Tähkä, Eetu Alitupa ja Juuso Lehtiniemi. Hyökkääjä Aleksanteri Tirkkonen harjoittelee Josban mukana, mutta on suuntaamassa Tampereelle.

Lähde: Sanomalehti Karjalainen

Melko vähissä on huhut ja sopimukset Kokkolan suunnasta? Rahat loppu vai muuten vain haasteita saada ulkopaikkakuntalaisia pelaajia Kokkolan arkeen ja kiertämään ympäri Suomea? Aikaisemmilla kausilla suomisarjassa oli joukkue jo koossa tässä vaiheessa kevättä.

Nousujuhlat vielä menossa! Ja onhan siellä jo hyökkääjä, maalivahti ja pari pakkia rosterissa.

Miikka Sokka kaikessa hiljaisuudessa palannut Salbaan

Löytyy Salban instagramista päivityksessä jossa jengin sopimustilanne kerrottuna

Tämä on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen tämä O2:n lähestyminen kohti Jyväskylän ykkösseuraa omilla junnuilla. Tähän mennessä siis muutaman viime kuukauden aikana tapahtunut
- Liigakarsinnoissa kotiedusta huolimatta suoraan 0 - 3 turpaan sarjavitoselta (joka hävisi puolestaan sitten 3 - 0 seuraavan sarjansa ts. ihan turha tulla puhumaan mistään "nii mutku oli nii kova vastus").
- Omista junnuista lähteneet enemmän tai vähemmän kaikki edes etäisesti liigatasoiset muualle, viimeksi maalivahti.

Mutta mikäpä minä olen heitä neuvomaan. Tietävät varmasti minua paremmin, että millä tavalla se nousu Jyväskylän ykkösseuraksi tapahtuu.

Kalle Laakso jatkaa myös Haukoissa

Aikamoinen ankkalista oli kyllä tuo Haukoista lähtevien… onkohan yksikään Sassin lisäks lähteny mihinkään

Tämä on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen tämä O2:n lähestyminen kohti Jyväskylän ykkösseuraa omilla junnuilla. Tähän mennessä siis muutaman viime kuukauden aikana tapahtunut
- Liigakarsinnoissa kotiedusta huolimatta suoraan 0 - 3 turpaan sarjavitoselta (joka hävisi puolestaan sitten 3 - 0 seuraavan sarjansa ts. ihan turha tulla puhumaan mistään "nii mutku oli nii kova vastus").
- Omista junnuista lähteneet enemmän tai vähemmän kaikki edes etäisesti liigatasoiset muualle, viimeksi maalivahti.

Mutta mikäpä minä olen heitä neuvomaan. Tietävät varmasti minua paremmin, että millä tavalla se nousu Jyväskylän ykkösseuraksi tapahtuu.
Millä sä pidät divarissa ne parhaat junnut, joille liigaseura vieressä lupaa ummet ja lammet ja pelipaikan liigassa? Tää on monen muunkin divariseuran dilemma.
Esimerkkinä joku Knuutikin kumminkin pelannut siellä divaria kuustoistavuotiaasta, tietysti haluaa eteenpäin.

Millä sä pidät divarissa ne parhaat junnut, joille liigaseura vieressä lupaa ummet ja lammet ja pelipaikan liigassa? Tää on monen muunkin divariseuran dilemma.
Esimerkkinä joku Knuutikin kumminkin pelannut siellä divaria kuustoistavuotiaasta, tietysti haluaa eteenpäin.
Ihan hyviä kysymyksiä ja minuakin kiinnostaisi tietää vastaukset näihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.