joelsiltanen
Ylläpidon jäsen

Kooveen miesten edustukselta iso nippu sopimuksia - kaksi liigapelaajaa mukaan - Pääkallo.fi
Miesten Divarissa pelaava Koovee on julkistanut jatkosopimuksia, uusia hankintoja sekä paluumuuttajia.

Tää on täysi ankka, muuta en sanoMatias Vaajala Pirkat —-> KooVee*
Oli kuulemma varmahko ennen vikoja pelejä
aiai iso menetys wirmolle, hyökkäysosastosta katosi paljon leveyttä!Aaro Eronen siirtyi Wirmosta Maskuun 2 divariin
Lähde Maskun Ig
Millä sä pidät divarissa ne parhaat junnut, joille liigaseura vieressä lupaa ummet ja lammet ja pelipaikan liigassa? Tää on monen muunkin divariseuran dilemma.Tämä on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen tämä O2:n lähestyminen kohti Jyväskylän ykkösseuraa omilla junnuilla. Tähän mennessä siis muutaman viime kuukauden aikana tapahtunut
- Liigakarsinnoissa kotiedusta huolimatta suoraan 0 - 3 turpaan sarjavitoselta (joka hävisi puolestaan sitten 3 - 0 seuraavan sarjansa ts. ihan turha tulla puhumaan mistään "nii mutku oli nii kova vastus").
- Omista junnuista lähteneet enemmän tai vähemmän kaikki edes etäisesti liigatasoiset muualle, viimeksi maalivahti.
Mutta mikäpä minä olen heitä neuvomaan. Tietävät varmasti minua paremmin, että millä tavalla se nousu Jyväskylän ykkösseuraksi tapahtuu.
Montako siitä listasta on julkaistu jatkavan?Kalle Laakso jatkaa myös Haukoissa
Aikamoinen ankkalista oli kyllä tuo Haukoista lähtevien… onkohan yksikään Sassin lisäks lähteny mihinkään
Olisi pitänyt tarkentaa. Kaikki joilla on mitään merkitystä menestyksen kannalta jatkavat😁Montako siitä listasta on julkaistu jatkavan?
Ihan hyviä kysymyksiä ja minuakin kiinnostaisi tietää vastaukset näihin.Millä sä pidät divarissa ne parhaat junnut, joille liigaseura vieressä lupaa ummet ja lammet ja pelipaikan liigassa? Tää on monen muunkin divariseuran dilemma.
Esimerkkinä joku Knuutikin kumminkin pelannut siellä divaria kuustoistavuotiaasta, tietysti haluaa eteenpäin.
Ja Rantala maitojunalla Keravalle?Olisi pitänyt tarkentaa. Kaikki joilla on mitään merkitystä menestyksen kannalta jatkavat😁
Havu ja Mäenpää ei käytännössä edes pelannu, Haimi 3 pistettä 21 peliin tjspArkkila myös aika vilttimiehiä