Ostojoukkue ei karvoistaan pääseNibacos vahvistuu kahdella (2) Happeen liigaorgansitaaiossa olleella pelaajalla. Raha on tässä kohtaa ollut merkittävä osa sopimuksien syntymistä. Kyllä uskon siis Nibacoksen hivuttautuvan kärkeen.
Ostojoukkue ei karvoistaan pääseNibacos vahvistuu kahdella (2) Happeen liigaorgansitaaiossa olleella pelaajalla. Raha on tässä kohtaa ollut merkittävä osa sopimuksien syntymistä. Kyllä uskon siis Nibacoksen hivuttautuvan kärkeen.
Kärkeen en usko, top 8 jooNibacos vahvistuu kahdella (2) Happeen liigaorgansitaaiossa olleella pelaajalla. Raha on tässä kohtaa ollut merkittävä osa sopimuksien syntymistä. Kyllä uskon siis Nibacoksen hivuttautuvan kärkeen.
Ainakin juuri Karhujen osalta olette julkaisseet kaksi uutta pelaajaa Limingasta, yhden Classicista (junnuista) ja yhden lopettamisen.Minua itseä mietityttää, että jos haluaa antaa palautetta, niin kannattaisiko siihen yksilöidä ongelmia, eikä vinoilla pitkin ja poikin, jos kerran jotain muutosta oikeasti haluaa? Se tuskin on liikaa vaadittu ja minä oon näitä sen verran yrittänyt päivitellä, silloin kun on tullut ilmiselviä vinkkejä puutteista.
Hyvä, laittakaa loputkin jos osuu silmään. Korjailen.Ainakin juuri Karhujen osalta olette julkaisseet kaksi uutta pelaajaa Limingasta, yhden Classicista (junnuista) ja yhden lopettamisen.
Kyllä tiukkaa tekee 8 sakkiin. Viime kauden kärkipelaajista ja nousun ratkojista ei näyttäisi olevan kovin moni jatkamassa. Omia kokkolassa asuvia divaripelaajia ei löydy edes yhden käden sormille. Ei riitä pari ostettua reissumiestä vielä kovin pitkälle, divari on vaativa sarja pelimäärillä, reissaamisella ja kovaa treenavilla vastustajilla. Kokkolasta tullaan alasarjojen kulttuurilla ja hyvin kevyillä treenimäärillä. Ottelutapahtuma sarjan kärkeä, muilta osin riittää melkoisesti tehtävää.Kärkeen en usko, top 8 joo
Joo tähän näkemykseen oon kyllä nyt itsekin taipuvainen kun kuullut vähän juttuja treenimääristä ja kulttuurista. Vaatii menestys kovan reenin lisäksi myös hyvän yhteishengen😁.Kyllä tiukkaa tekee 8 sakkiin. Viime kauden kärkipelaajista ja nousun ratkojista ei näyttäisi olevan kovin moni jatkamassa. Omia kokkolassa asuvia divaripelaajia ei löydy edes yhden käden sormille. Ei riitä pari ostettua reissumiestä vielä kovin pitkälle, divari on vaativa sarja pelimäärillä, reissaamisella ja kovaa treenavilla vastustajilla. Kokkolasta tullaan alasarjojen kulttuurilla ja hyvin kevyillä treenimäärillä. Ottelutapahtuma sarjan kärkeä, muilta osin riittää melkoisesti tehtävää.
Niinpä, kiinnostaisi kyllä tietää ketkä Pajunpää on onnistunut Kokkolaan kutittelemaan😁@Sipuli nyt nimiä pöytään ketä pelaajia nibacokseen tulee? Meidänhän ei tarvinnut olla huolissaan kun viime kaudella epäiltiin nibacoksen kilpailukykyä jos nousevat.
Onhan siellä julkaistu monta nimeä mutta valitettavasti yksikään ei ole divaritasoa. Pari Happeen reissaavaa nelosketjulaista ei tuossa kyllä paljoa lämmitä. Seinäjoelta muutama juniori farmin kautta varmasti tulee mutta huolestuttavaltahan tuo nyt näyttää. Toivoisi että Nibacos säilyy, ihan jo hienon ottelutapahtuman vuoksi.Niinpä, kiinnostaisi kyllä tietää ketkä Pajunpää on onnistunut Kokkolaan kutittelemaan😁
Joo siis itekin meinasin että runko on kyllä aika pieni vielä🤣Onhan siellä julkaistu monta nimeä mutta valitettavasti yksikään ei ole divaritasoa. Pari Happeen reissaavaa nelosketjulaista ei tuossa kyllä paljoa lämmitä. Seinäjoelta muutama juniori farmin kautta varmasti tulee mutta huolestuttavaltahan tuo nyt näyttää. Toivoisi että Nibacos säilyy, ihan jo hienon ottelutapahtuman vuoksi.
Enkai minä tiedä🤣. Mutta luotetaan prosessiin 💪@Sipuli nyt nimiä pöytään ketä pelaajia nibacokseen tulee? Meidänhän ei tarvinnut olla huolissaan kun viime kaudella epäiltiin nibacoksen kilpailukykyä jos nousevat.