Pääkallo.fi

EräViikingit 2021-2022

Tässä ketjussa pohdintaan Ervin tulevasta kaudesta.

Laitan heti kättelyssä oman näkemyksen tulevista ketjuista. Voi olla että päivittyy, kun selviää lopullinen rosteri.

Lund-Majalahti-Rosendahl
Juselius-Aho

Lindholm-Kukkola-Sillanpää
Kapanen-Järvinen

Niinikoski-Rissanen-Turula
Laitinen-Ainoa

Räsänen-Kupela-Jalonen

Viimeksi muokattu:
Mä laittaisin kyllä Jalosen Juseliuksen pariksi, eikös ne käytännössä viime kaudet ole pelanneet yhdessä? Ja Aho Laitisen pariksi. Tuossahan rupeaa olemaan pakkeja enemmänkin, tuosta vissiin puuttuu vielä Savolainen ja Kerola.

Mä laittaisin kyllä Jalosen Juseliuksen pariksi, eikös ne käytännössä viime kaudet ole pelanneet yhdessä? Ja Aho Laitisen pariksi. Tuossahan rupeaa olemaan pakkeja enemmänkin, tuosta vissiin puuttuu vielä Savolainen ja Kerola.
Niinhän ne puuttuvat, kun ei vaan kaikki mahdu edes 4ketjuun. Itseäni ei vaan vakuuta Jalosen pelaaminen, mun papereissa max. 3ketjun pakki. Kapasen voi toki nostaa myös laitaan. Itse näen että pallollisena pakkina peluuttaminen on tässä hetkessä parempi vaihtoehto. Sinällään nää arpomiset hankalia, kun ei tiedä yhtään miten hommat toimii treeneissä 🤷‍♂️

Näinhän se on, äkkiseltään katsoin viime kauden viimeisiä pelejä niin Jalonen Juselius oli ainoa pakkipari missä ei ollut mitään muutoksia. Ja luulisin että tuo pakkipari täydentää toisiaan niin että toinen pallollisempi ja toinen puolustavampi.
edit. Ja molemmat plussalla joita ei kuitenkaan paljoa ErVissä viime kaudella ollu.

Nyt kun vähän mietin lisää, kun katsoo pakiston ja hyökkäyksen suhdetta, niin voipi olla että Kapasen paikka onkin hyökkääjänä. Ellei sitten iso kala Söderling ui verkkoihin!

Hyvä haastattelu Savolaisesta! Selittää paljon miksi pari kautta ollut lähes pelaamatta. Tulee sekoittamaan mun ketjuja, jos on hyvässä iskussa. Allekirjoitan täysin virheisiin tarttumisen! Liikaa noihin jotkut valmentajat tarttuvat. Nämä yksittäiset "huolellisuutta" yms ei kerro pelaajalle yhtään mitään. Mieluummin kannustusta "ens kerralla onnistuu" tms ja sitten pelin jälkeen voi miettiä mitä ratkaisuja kannattaa tehdä. Joona Rantalasta luin, että hän katsoo itse jokaisen oman pelinsä ja miettii miten tilanteita voisi pelata paremmin ja missä onnistui.

Tarkkaan olet kattonut 😂 nyt minäkin huomasin 😁
Ei sitä mun mielestä kovin tarkkaan tarvinnut kattoa😀. Emmä vaan noteerannut koko asiaa. Kun ei siirtoa ole kuulunut, niin pitänyt itsestään selvänä jatkoa. Näyttöhaluja luultavasti löytyy, sen verran penkin alle meni viime kausi. Tuskin kukaan haluaa tommoiseen kauteen lopettaa, jos on mahdollista pelata eikä ole loukkeja.

Lisäys, sopimus julkaistu jo Ervin sivujen pelaajalistassa.

Viimeksi muokattu:
Tuossa kun nyt katsellut ErVin pre-seasonia niin lähtisin veikkaamaan kokoonpanoa ens kaudelle seuraavanlaisesti:

Kapanen - Kukkola - Rissanen
Järvinen - Aho

Lund - Rosendahl - Moilanen
Juselius - Jalonen

Lindholm - Majalahti - Blomqvist
Ainoa - Laitinen

Missä järjestyksessä pelaavat niin taitaa olla aika sama, kovin tasavahvoilta kentiltä näyttävät

Jep. Pakeissa on myös laajuutta enemmän. Turula oli myös ihan hyvä viime harkkamatsi ssa, en nyt muista ketä vastaan. Eli 4 ketjussakin on jo ihan laatua.
Steelersiä vastaan oli joo Turula hyvä. Kyllähän tuossa on laadukasta tarjontaa neljään kenttään.

Tuossa kun nyt katsellut ErVin pre-seasonia niin lähtisin veikkaamaan kokoonpanoa ens kaudelle seuraavanlaisesti:

Kapanen - Kukkola - Rissanen
Järvinen - Aho

Lund - Rosendahl - Moilanen
Juselius - Jalonen

Lindholm - Majalahti - Blomqvist
Ainoa - Laitinen

Missä järjestyksessä pelaavat niin taitaa olla aika sama, kovin tasavahvoilta kentiltä näyttävät
Aika hyvin veikkattu, kun katselin illan kokoonpanon👍

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.