Pääkallo.fi

ErVi konttaa jo nyt...

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
56
Täydellinen ilta. ErVi Anemia hävis ja samoin ErVi Naiset ErVi edari vaivalloisesti pääsi rankkareilla voittoon. Aivan käsittämätön alku suurimmalta seuralta... Vastukset ei tosiaan olleen vaikeimpia vaan päin vastoin...
 
Viestejä
9
Ervi edustus voitti tuomareiden väärästä 5min vihellyksestä Miilunpalolle. Karhut menetti siinä ansaitut täydet pisteet.
 
Viestejä
304
Tämähän on mielenkiintoinen avaus. Itse olen tätä jo muutaman vuoden ennakoinut ja puhunut. Syy voisikin olla seuran vanhenteessa pelikirjassa, höysteenä sitten toi aktiivisten alkulämpöjen ja vastaavien hössötys.Muissa seuroissa on laitettu hihat heilumaan ja alettu kehittämään peliä ja pelaajia.
 
Viestejä
56
Kotijoukkue saa pientä etua aina, mutta 5 min on ihan liikaa ja tuomarit vois katsoa peiliin...
Mun mielestä ErVin talous on kuralla. 20-40tEur per kausi miinusta on vaan liikaa mille seuralle tahansa jopa suurimmalle. Ja ei todellakan ole reilua että juniorit kustantaa Edareita! Tai no jos edes tulisi menestystä niin sitten, mutta nyt jää pahasti piippuun... 18 pääsylipusta on ihan älytön hinta vai kuuluuko pari bisseä samaan hintaan?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös