Pääkallo.fi

Finaalisarja Classic-Oilers

Mailan nosto ja kopsu eli molemmat
Kelaappa uudestaan. Saattoi olla rankkari tai ei mutta mailat eivät osuneet ja sä tarjoat silti kahta erilaista mailarikettä. What ever.

Ja tyhjääkin on, eilen ei ollut vai? Omaan silmään ainakin näkyvä sivu hyvin miehitetty, eilen vajaat 2500 voipi olla lähellä tänänkin. Vali vali, no eihän mun tarvitse reagoida, mulle 👎

Classicin fairplay pisteet alkaa nousta. Tällä kertaa kun Salmi jää kentän pintaan, niin kukaan ei sentään enää kävellyt yli. Toki pahoittelemassa ei tarvinnut edelleenkään käydä vaikka Lastikan lapa upposi varteen asti Salmen haaruksiin.
Itse saa satuttaa ja muuten valitetaan🤣

Kenenkään muun mielestä tuomio ei ollu väärä kuin sun😅. Värilasit pois🤣
Mistä sä näitä revit ettei kenenkään mielestä? Ja missä kohtaa sanoin, että oli väärä? Värilasit tai sun tapauksessa antilasit on niin väsynyt "argumentti". Myönnä edes ettei mitään mailaosumaa ollut? No, mutta mä jätän sut nyt rauhaan 👍👎

Mistä sä näitä revit ettei kenenkään mielestä? Ja missä kohtaa sanoin, että oli väärä? Myönnä edes ettei mitään mailaosumaa ollut? No, mutta mä jätän sut nyt rauhaan 👍👎
No rike oli ainakin ja omasta mielestä maila kyseessä, mutta kukaan kentällä ei valittanut eikä täällä palstalla kukaan muu kiistä rankkaria, siks😅

Classicin fairplay pisteet alkaa nousta. Tällä kertaa kun Salmi jää kentän pintaan, niin kukaan ei sentään enää kävellyt yli. Toki pahoittelemassa ei tarvinnut edelleenkään käydä vaikka Lastikan lapa upposi varteen asti Salmen haaruksiin.
No ei se Lastikka montaa senttiä lähempää maassa makaavan Salmen päätä olisi pystynyt kävellä.

Hämmentävän tyhjän näköistä on hallissa👎
Katson ottelua täältä Torisevan maalista katsottuna oikealta takakulmasta. Täällä puolella on aika paljon väkeä. Päädyt ja toinen sivu sekä yläkatsomot ovat käytännössä tyhjiä.

Mutta siis onhan nämä surkeita yleisömääriä. Oilersin bussilla otteluun tuli noin 15 katsojaa.

Katson ottelua täältä Torisevan maalista katsottuna oikealta takakulmasta. Täällä puolella on aika paljon väkeä. Päädyt ja toinen sivu sekä yläkatsomot ovat käytännössä tyhjiä.

Mutta siis onhan nämä surkeita yleisömääriä. Oilersin bussilla otteluun tuli noin 15 katsojaa.
Joo👍, ehkä odotellaan 7 finaalia🤣

No ei se Lastikka montaa senttiä lähempää maassa makaavan Salmen päätä olisi pystynyt kävellä.
Tuomioista jne voi olla montaa mieltä, mutta esim tälläiset on jo koomisia. Ei todellakaan mennyt mitenkään ihmeellisesti läheltä vaan käveli normaalisti paikallaan olleen pelaajan ohi, kuinka kaukaa pitää kiertää? Hyvä, että Salmi pystyy pelaamaan.

Lähinnä vertaan Krp vs Tps, se oli tietty seiskapeli

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.