Itse veikkaisin Steelersiä todennäköisemmäksi. Kävi siellä lainalla tässä koronatauolla.
Ei lähdettä tai minkäänlaista tietopohjaa, pelkkä päättely ja arvaus.
Itse veikkaisin Steelersiä todennäköisemmäksi. Kävi siellä lainalla tässä koronatauolla.
Perustuuko hallipuheisiin. Osaatko arvioida onko seurat näiden kanssa tulossa piankin, koska kyseiset joukkueethan eivät enään pelaa?Tässä myös jotain:
Sipronen jatkaa Steelersissä
Sieppi ja Kinnunen » OLS
Nemo Sipilä » EräViikingit
Santtu Strandberg » tod. näk. ei seuraa
Miska Mäkinen » KrP
Kaikki aika huntin varmoja.
Sama kutina täällä myös näistä.Tässä myös jotain:
Sipronen jatkaa Steelersissä
Sieppi ja Kinnunen » OLS
Nemo Sipilä » EräViikingit
Santtu Strandberg » tod. näk. ei seuraa
Miska Mäkinen » KrP
Kaikki aika huntin varmoja.
Oletettavasti Olli Kinnunen Tepsistä. Pelaa keskellä.Kuka tämä Kinnunen on ja mistä tulee? Onko pelaaja vai valmentaja?
Sieppi (SPV) ja Kinnunen (TPS) 90% varmuudella Ouluun takaisin.
Miska Mäkisen siirto vahvistettu
Erittäin loistava hankinta KRP:ltä, voisi sanoa jopa korkean profiilin hankinnaksi.
yritin eilen etsiä IG:stä, mutta en löytänyt. Mitkä viittaavat Hentosen lähtöön/lopettamiseen?Paikannee pitkälti sitä aukkoa, jonka Henttonen jättää Krp:n puolustukseen. Ilmeisesti myös Krumins on lähdössä pois Suomesta...
yritin eilen etsiä IG:stä, mutta en löytänyt. Mitkä viittaavat Hentosen lähtöön/lopettamiseen?
Jos oikein luin ymmärsin että, Näätäkuningas lopettaa ja kun, Henttosen sopimusta vielä jäljellä en usko hänen lopettavan. Olisiko Kruminsin osoitteena Sveitsi vai toimiiko tämä Kronafloorball myös muissa maissa?On tainnut jo poistua storysta, mutta pronssipelin jälkeen Johansson vihjaili, että yhteinen matka Henttosen kanssa on päättymässä. @Sählymarko tiesi kertoa, että Henttonen on lopettamassa. Kronafloorball toivotti Kruminsin tervetulleeksi. Tämä antaa olettaa siirtoa pois Suomesta.
Jos oikein luin ymmärsin että, Näätäkuningas lopettaa ja kun, Henttosen sopimusta vielä jäljellä en usko hänen lopettavan. Olisiko Kruminsin osoitteena Sveitsi vai toimiiko tämä Kronafloorball myös muissa maissa?
Samaa kattelin. Mäkinen ei mun papereissa korvaa Henttosta,ainakaan vielä.Henttonen näytti hävityn välierän jälkeen siltä, että tämä oli tässä. Otti todella paljon raskaammin kuin kukaan muu.