Oma veikkaus että suurin osa noista nimen omaan verkkarisopimuksella, muut syyt kun palkka vieneet Jyskylään.
Tiikereiden tilanne alkaa kyllä näyttää todella ankealta. Henkilökohtaisesti olen toivonut, että joukkue voisi vakiinnuttaa paikkansa FLiigassa ja jopa nousta 3-5 vuoden sisällä pudotuspelijoukkueeksi, mutta nyt rosteri ei ole luvalla sanoen edes kovin hyvää divaritasoa. Vai olenko väärässä? Toivottavasti olen.Vähän vanha juttu jo, mutta Toni Rintala, Yannick Lindroos ja Niklas Laurila siirtyvät Tiikereistä Sveitsiin.
Saku Liikka Happeesta Sveitsiin (kronafloorball ig).
Mikähän mahtaa olla Tähkän tilanne SPV:n suhteen? Mitään ei ole kuulunut 🤔
Mielenkiintoista nähdä/kuulla miksi TPS:llä kestää näin kauan saada sopimus Hautaniemen kanssa aikaan. Sanoisin kuitenkin, että on joukkueen tärkein pelaaja hyökkäyspäähän. Onko kyse jommankumman halusta, että ei välttämättä haluta hänen jatkavan seurassa tai Hauta ei halua jatkaa seurassa. Budjetti toinen, uusia hankintoja tehty ja Kainulainen lähtenyt/potkittu, koska ei rahat ei riittäneet. Onko siis rahaa jäljellä enää pitää Hautaniemeä?
Et ole väärässä. Tiikerit voi lähinnä pelastaa putoamiselta se, ettei Karhut ja Steelers ole kovin vakuuttavia nekään. En itsekään olisi uskonut, että Tiikerit ajautuu tällaiseen alamäkeen.Tiikereiden tilanne alkaa kyllä näyttää todella ankealta. Henkilökohtaisesti olen toivonut, että joukkue voisi vakiinnuttaa paikkansa FLiigassa ja jopa nousta 3-5 vuoden sisällä pudotuspelijoukkueeksi, mutta nyt rosteri ei ole luvalla sanoen edes kovin hyvää divaritasoa. Vai olenko väärässä? Toivottavasti olen.
Ja Jymyllä myös. Muiden putoamisiin tai karsimisiin en usko.Sarjajärjestelmähän uudistui. Kaudella 21-22 sijoilta 13 ja 14 putoaa suoraan ja sijalta 12 karsii. Hankala tilanne kyllä yllä luetelluilla joukkueilla.
Mielenkiintoista nähdä/kuulla miksi TPS:llä kestää näin kauan saada sopimus Hautaniemen kanssa aikaan. Sanoisin kuitenkin, että on joukkueen tärkein pelaaja hyökkäyspäähän. Onko kyse jommankumman halusta, että ei välttämättä haluta hänen jatkavan seurassa tai Hauta ei halua jatkaa seurassa. Budjetti toinen, uusia hankintoja tehty ja Kainulainen lähtenyt/potkittu, koska ei rahat ei riittäneet. Onko siis rahaa jäljellä enää pitää Hautaniemeä?
Siirroista:
Jankke Virtala Karhut -> PiTU
Janne Kuusiluoto Karhut -> SalBa
Todella tilanne näyttää ikävältä Tiikereiden osalta, olisiko pitänyt yrittää Mäkelä pitää valmennusringissä kiinni?Et ole väärässä. Tiikerit voi lähinnä pelastaa putoamiselta se, ettei Karhut ja Steelers ole kovin vakuuttavia nekään. En itsekään olisi uskonut, että Tiikerit ajautuu tällaiseen alamäkeen.
Peukkua tälle. Tepsi ei olisi mitään ilman Hautaa ja en oikein pysty näkemään häntä F-liigassa jonkun muun jengin paidassa. Spesiaalihahmo kentällä ja niitä tarvitaan lajin yleisen kiinnostavuudenkin takia.
Tästä vahvasti eri mieltä mutta hyvä, että jatkaaTepsi ei olisi mitään ilman Hautaa