Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2025-26

Heh, ehkä tossa 1/2/3 ⭐ huhuilussa on se, että ei ole liikaa valinnan/tulkinnan varaa vaikka ainahan sitä on. Jalkapallossa Futisforumilla hyväks todettu niin siitä se idea lähti.

No siis, itse tosiaan olen tottunut (ja mainutuista syistä tykännyt) 1/2/3⭐ eikä sitten muita huhuille jos ne käsitetään niin että joku asianomainen taho ei ole julkisesti sanonut asiaa varmaksi.

Kertoo jotain vahvuuasteesta sen suhteen mikä käsitys/tieto nimimerkillä on sillä hetkellä.

Minusta vahvistuksen tullessa joltain hyvin oleelliselta tasolta, kuten lopettamispäätös pelaajalta itseltään, lopettaminen ei ole enää huhu. Sen sijaan "kuulin, että olisi sittenkin jatkamassa" olisi huhu.

Eli minä antaisin jopa nolla tähteä, kun ei ole huhu lainkaan.

Huhumaassakin on joitakin huhuja, Jotka eivät ylipäätään ole enää huhuja. Esimerkiksi Lauri Stenfors käsittääkseni ilmoitti jo Jussilan tiputettua hänet MM-joukkueesta, että tämä kausi jää viimeiseksi liigatasolla. Silti hänen nimensä on edelleen Tepsin lähtöhuhuissa.

Huhumaassakin on joitakin huhuja, Jotka eivät ylipäätään ole enää huhuja. Esimerkiksi Lauri Stenfors käsittääkseni ilmoitti jo Jussilan tiputettua hänet MM-joukkueesta, että tämä kausi jää viimeiseksi liigatasolla. Silti hänen nimensä on edelleen Tepsin lähtöhuhuissa.
Minusta kyse silloin on vain siitä, ettei sitä ole päivitetty.

Jymy vahvistanut tänään, että Elmeri Haveri siirtyy muualle ensi kaudeksi. Tosiaan huhujen mukaan uutena osoitteena on EräViikingit.
Varmasti Jymyn tämän kauden jälkeen jättävät Haveri, Karjalainen ja Wikström. Kysymysmerkkinä on Jussi Lassila. Jymy on saanut kyllä huippu hyvin pidettyä joukkueensa koossa. Se kyllä ihmetyttää, kun tietää miten rajallisilla resursseilla Jymy operoi.

Minusta vahvistuksen tullessa joltain hyvin oleelliselta tasolta, kuten lopettamispäätös pelaajalta itseltään, lopettaminen ei ole enää huhu. Sen sijaan "kuulin, että olisi sittenkin jatkamassa" olisi huhu.

Eli minä antaisin jopa nolla tähteä, kun ei ole huhu lainkaan.
Niin, varmat julkiset tiedot ei tietenkään ole huhuja millään muotoa.

Jymy vahvistanut tänään, että Elmeri Haveri siirtyy muualle ensi kaudeksi. Tosiaan huhujen mukaan uutena osoitteena on EräViikingit.
Tämä onkin jännä sitten näinpäin, että onko tämä huhu, kuten @Palloreikä tuossa yllä totesi. Puolittain varma tieto (mistä), puolittain täysi huhu (minne).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.