Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2025-26

Koita kestää, kyllä ne sieltä tulee😂😂😂! Tuossa Matheuksen viestissä ne on kyllä jo aika tyhjentävästi kerrottu.
Toki Einiön ja Järvikankaan kaudet on vielä käynnissä nykyisissä seuroissaan eli tuskin ovat niitä huomenna julkistettavia. Jos huomenna julkaistaan uusia, ovat ne todennäköisesti junnuja tai alasarjoista.

Kyllä tuota -48 on vähän vaikea selittää pois, mutta jos hän on mielestäsi hyvä pelaaja niin ei siinä mitään.

Toki Einiön ja Järvikankaan kaudet on vielä käynnissä nykyisissä seuroissaan eli tuskin ovat niitä huomenna julkistettavia. Jos huomenna julkaistaan uusia, ovat ne todennäköisesti junnuja tai alasarjoista.
Varmaankin nämä uudet on tosiaan vielä tässä vaiheessa manitsemiasi junnuja/alasarja pelaajia.

Tykkään Happeen rosterista... paljon omia kasvatteja. En ole niin menestyksen perään, vaan taisteleva ilme ja hienot suoritukset riittää. Ja niitä varmasti on luvassa.
Tuo on aina vähän erikoinen näkökulma, "en ole niin menestyksen perään", silloin kun puhutaan huippu-urheilusta, sen seuraamisesta ja fanikulttuurista.

Tuo on aina vähän erikoinen näkökulma, "en ole niin menestyksen perään", silloin kun puhutaan huippu-urheilusta, sen seuraamisesta ja fanikulttuurista.
Se voi olla erikoinen, mutta oma näkökulmani. Sehän ei joukkueen suoritukseen vaikuta sinällään tietenkään. Olin aiemmin kovastikin menestyksen perään.

Ymmärrän varsin hyvin tuon voittojen metsästyksen. Kuten sanoin, se on hyvin tuttua myös minulle, kuitenkin aikoinaan. Myönnän, että nautin Happeen maaleista, mutta yhtälailla nautin vastustajan hienoista suorituksista ja myös tuomarin taitavasta toiminnasta. Voitoilla ja tappioilla ei ole juurikaan merkitystä minulle. Kuka niitä edes muistaa myöhemmin. Kun vapautuu voiton tavoittelusta, niin ainakin itsellä katselukokemus on tullut huomattavasti rauhallisemmaksi, mutta myös iloisemmaksi. Voitontavoittelun synnyttämä ahdistus on poissa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.