Äijälän tapauksessa tuskin on kyse tuosta, mutta ilmeisesti et haluakaan ymmärtää.Se on juuri näin. Riippuu siitä mitä kukin uraltaan hakee. Joillekin riittää se "tulee hiki ja näkee kavereita" - meininki.
Äijälän tapauksessa tuskin on kyse tuosta, mutta ilmeisesti et haluakaan ymmärtää.Se on juuri näin. Riippuu siitä mitä kukin uraltaan hakee. Joillekin riittää se "tulee hiki ja näkee kavereita" - meininki.
Eihän siinä mitään väärinymmärrettävää ole. Äijälähän itse nimenomaan sanoi tärkeimmäksi syyksi jatkosopimukselle sen, että haluaa jatkaa pelaamista hyvien kavereiden kanssa. Kannattaa tsekata, miten pelaaja itse näkee asian eikä olettaa mitään omiaan.Äijälän tapauksessa tuskin on kyse tuosta, mutta ilmeisesti et haluakaan ymmärtää.
Niin se on aina miten haluaa itse tulkita asiat. Aikamoisia oletuksia olet myös itse tehnyt.Eihän siinä mitään väärinymmärrettävää ole. Äijälähän itse nimenomaan sanoi tärkeimmäksi syyksi jatkosopimukselle sen, että haluaa jatkaa pelaamista hyvien kavereiden kanssa. Kannattaa tsekata, miten pelaaja itse näkee asian eikä olettaa mitään omiaan.
Tuotahan juuri itsekin sanoin. Selvää Suomea, ei mitään tulkinnanvaraa.Niin se on aina miten haluaa itse tulkita asiat. Aikamoisia oletuksia olet myös itse tehnyt.
Äijälän oma kommentti: "Joukkue täynnä hienoja persoonia joiden kanssa on kiva jatkaa kehittymistä".
Tuotahan juuri itsekin sanoin. Selvää Suomea, ei mitään tulkinnanvaraa.
Mitäs oletuksia olen tehnyt mielestäsi?
Äijälähän itse nimenomaan sanoi tärkeimmäksi syyksi jatkosopimukselle sen, että haluaa jatkaa pelaamista hyvien kavereiden kanssa.
Otetaan tähän yksi hyvä esimerkki. Muuan Henri Johansson saapui aikoinaan kärkiseura Classicista seitsemän vietetyn kauden jälkeen KrP:hen. Pelasi KrP:ssa 15 kautta, tehden lähes kaikki mahdolliset ennätykset. Koki KrP:ssä lähes kaiken aina karsinnoista Finaaleihin ja kaikki siltä väliltä. Pelasi 2 kertaa MM kisoissa voittaen yhden maailmanmestaruuden. Kieltäyty usein maju kutsuista, varmaan omaa tälläkin saralla sm ennätyksen. Käsittääkseni oli tyytyväinen uraansa. Eli tässä hyvä esimerkki, että pienemmässäkin seurassa voi tehdä hyvän uran. Henri Johanssonin kohdalla ei varmasti ollut yhtään seuraa Suomessa kuka häntä ei olisi ottanut, mutta hänen oma valintansa kohdistui sarja nousijaan.Eihän siinä mitään väärinymmärrettävää ole. Äijälähän itse nimenomaan sanoi tärkeimmäksi syyksi jatkosopimukselle sen, että haluaa jatkaa pelaamista hyvien kavereiden kanssa. Kannattaa tsekata, miten pelaaja itse näkee asian eikä olettaa mitään omiaan.
Ja se väärä olettamukseni oli????Äijälä: "Joukkue täynnä hienoja persoonia joiden kanssa on kiva jatkaa kehittymistä"
Missä kohtaa lukee, että tärkein syy? Missä kohtaa lukee että haluaa jatkaa pelaamista hyvien kavereiden kanssa? Aikamoisia olettamuksia sanoisin.Ja se väärä olettamukseni oli????
Ettei Äijälä haluaisi menestyä ja kehittyä.Ja se väärä olettamukseni oli????
Jos julkisuuteen pelaajan kommenttina annetaan lausunto "Joukkue täynnä hienoja persoonia joiden kanssa on kiva jatkaa kehittymistä". Eiköhän se aikalailla tärkeimpiä syitä siis silloin ole?Missä kohtaa lukee, että tärkein syy? Missä kohtaa lukee että haluaa jatkaa pelaamista hyvien kavereiden kanssa? Aikamoisia olettamuksia sanoisin.
Ei vaan teet olettamuksiaJos julkisuuteen pelaajan kommenttina annetaan lausunto "Joukkue täynnä hienoja persoonia joiden kanssa on kiva jatkaa kehittymistä". Eiköhän se aikalailla tärkeimpiä syitä siis silloin ole?
Toisekseen, jos haluaa jatkaa hienojen persoonien kanssa, niin eiköhän se ole pitkälti sama kuin hyvien kavereiden kanssa. Ei erilainen sanamuotoa sitä sisältöä miksikään muuta.
Ainakaan se ei seuravalinnan kautta siltä ulospäin näytä.Ettei Äijälä haluaisi menestyä ja kehittyä.
Seinäjoen joukkueista on yhtä vaikea päästä maajoukkueeseen (vaikka Isomäki onkin mukana valmennuksessa). Hakanen ja Äijälä samalla viivalla. Toki Hakanen päässyt jo kokeilemaan ja rightin pelaajana myös paremmat mahdollisuudet.Yksi näkökulma on se, että Äijälän voi olla vaikea päästä majuun Jymystä. Ja ei seuran vuoksi itsessään vaan siksi, että puolustusvastuu ja kuri on jotain muuta kuin se olisi monen muun jengin kärkikentissä. Sama koskee hyökkäämisen valintoja ja niiden riskitasoja. +- 2,5 pelistä toiseen jos tilastoihin voi yhtään luottaa.
Voi hyvinkin saada näyttöpaikan, mutta nyt en usko, että kotikisoihin pääsee tuolla konseptilla ellei sitten tule tykkionnistumisia jos saa mahdollisuuden. Eikä sekään ole helppoa kun pelitapa ja vaatimukset on aika eri majussa vaikka ei nykkymäistä maalinestopeliä olekaan.
Ei nimi mutta pelitapa. Seinäjoen joukkueet eivät tunnetusti ole mitään pallollisen pelin huippu osaajia. Voisi sanoa että ainakin SPV on vaarallisempi pallottomana kuin pallollisenaEn usko, että joukkueen nimi vaikuttaa mitään. Mutta se miten joukkue/ pelaa ja paljonko pelaa pleijareissa vaikuttaa tietenkin pelaajasta saatavaan dataan.
Nimen omaan pelitapakin vaikuttaa.Ei nimi mutta pelitapa. Seinäjoen joukkueet eivät tunnetusti ole mitään pallollisen pelin huippu osaajia. Voisi sanoa että ainakin SPV on vaarallisempi pallottomana kuin pallollisena
SPV:n menestysvuosina majussa kävi joitain pelaajia kokeilemassa, mutta ei montaa pelaajaa ole kisoissa ollut.
Samaa mieltä siitä, että pleijareissa pelaaminen antaa pelaajasta enemmän dataa.
Tässä olet täysin oikeassa. Hyvä seuraava kausi Jymyssä ja sen jälkeen top 3 jengiin, niin koti kisat ovat täysin mahdolliset. Matheus sinun kirjoituksista paistaa pienoinen harmitus siitä, kun ei tehnyt sopparia naapuri seuraan. Ymmärrän tuon harmituksen täysin.On tietenkin päivänselvää, että pelaaminen pudotuspelijoukkueissa, puhumattakaan mitalijoukkueissa, parantaa niissä pelaavien tähtipelaajien mahdollisuuksia päästä maajoukkueeseen kuin, jos kyseinen joukkue pelaa karsintaviivan tuntumassa. Edelleen kysyn, olisi Luukas Hyvärinen valittu kisoihin, jos ei olisi siirtynyt Näätiin tai olisiko Konsta Tykkyläinen valittu majuun esim. Lasbin riveistä?