Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2025-26

Ja niin nopiasti O2-JKL onkin Jyväskylän ykkösseura.
Kiitos koko sydämestä Vesa, Timo ja Petri, unohtamatta heidän edeltäjiä, jotka tämän Montun ovat heille kaivaneet.
Nyt täytyy myöntää ihan suoraan, että minä olin väärässä tämän suhteen. Pidin aivan itsestäänselvyytenä, että Happee pelaa liigassa 25-26.

Nyt täytyy myöntää ihan suoraan, että minä olin väärässä tämän suhteen. Pidin aivan itsestäänselvyytenä, että Happee pelaa liigassa 25-26.
Niin minäkin. Varma kesän merkki kun odotellaan lisenssiä jonka sitten aina sai. Oikeita päätöksiä kuitenkin. Myös sb Vantaan pelipaikkapäätös oli mielestäni hyvä ja hyvin perusteltu.

Aikamoinen jytky kyllä tuo case Happee, muttei loppupeleissä yllätys sitten kuitenkaan. Harmi kyllä, perinteikäs seura joka kuuluu liigassa "kalustukseen".

Siirtomarkkinoillehan tämä taas tuo mielenkiintoa. Kenellä on opiskelut Jyväskylässä, ja onko mielenkiintoa lähteä Amppareihin pelaamaan Divaria. Jatkaako Junkkarinen ja jos jatkaa niin missä? Laiti, Einiö, Mäenpää, Vaarala, Laasonen, Virrankari, Heiska, Järvikangas, Jääskeläinen. Ottajia varmasti on ovelle asti heille (ja varmana jäi joku unohtumaankin näistä kärkimiehistä).

Knuutit ja Niemelä, voisi luulla että O2:den miehiä ja lähtevät tosissaan hakemaan liiganousua?

Tiedetäänkö me Happeen 25-26 sarjatasoa vielä?

Onhan se ironista, että viisikosta TPS, FBC, Ervi, Jymy ja OLS kolme pelaa pleijareissa ensi kaudella. Kärkijoukkueille on peräti kolme vapaalippua välieriin jaossa. Toisaalta kenenkään tuosta viisikosta ei tarvitse pelätä myöskään putoamista tai joutumista karsintoihin kun mukana on kaksi heittopussia.

Tiedetäänkö me Happeen 25-26 sarjatasoa vielä?
En nyt väitä tietäväni mitään, mutta eiköhän tämä liigalisenssin evääminen ollut vähän niin kuin hengityskoneen sammuttaminen teho-osastolla potilaalta, jolla ei ole enää mahdollisuuksia selviytyä hengissä.

Eli jos veikata pitäisi, niin Happee kaatuu tähän. Ja nyt tosiaan O2:lla avopaikka nousta Liigaan, jos vähänkään saavat pelureita houkuteltua Happeen raunioilta.

Classicista Aaro Helinin lisäksi Tuukka Salo siirtyy Sveitsiin ja ilmeisesti sinne divariin (Classic IG)

KrP:n Dani Jaaranen vahvistettu Sveitsin Rychenbergiin.

Luulis että Einiön palveluksista olis nyt aika kova kilpailu🤔
Einiön ja monen muun. Mutta millä seuroilla on tässä vaiheessa varaa lisäpanostuksiin on sitten eri asia.

Happeesta tosin tulee markkinoille niin monta pelaajaa, että markkinahinnat voi pudota takaisin järjelliselle tasolle. Nythän ne on pari kautta olleet ylikuumentuneita.

Einiön ja monen muun. Mutta millä seuroilla on tässä vaiheessa varaa lisäpanostuksiin on sitten eri asia.

Happeesta tosin tulee markkinoille niin monta pelaajaa, että markkinahinnat voi pudota takaisin järjelliselle tasolle. Nythän ne on pari kautta olleet ylikuumentuneita.
ilmaisestakin pelaajasta tulee kustannuksia. Voi pahimmassa tapauksessa jopa vauhtisokeus iskeä joissain seuroissa. Itse veikkaan, että Classic tulee nappaamaan Jääskeläisen, yhden kokeneen, sekä yhden nuoren pelaajan. Siellä ei ole kovin laaja (joskin laadukas) rinki, ja omat juniorit ovat tulossa tulevaisuuden rungoksi. Siihen pari täsmäiskua takaamaan jatkuvuutta.
O2 tullee saamaan niitä pelaajia, joita esim. opiskelut pitää Jyväskylässä. Ehkä kiinnostavin on nähdä mitä tapahtuu esim. Junkkariselle, Laitille ja Laasoselle.

Hacen kauden aikaisten kommenttien perusteella Junkkarisella aika lopetella.
Laitille ja Laasoselle laajaa käyttöä pääkaupunkiseudulla (en tiedä siviili kiireistä mitään).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.