Mahoney
Mikä oli ennen?Itse kuuntelen käytännössä ennen jokaista ottelua paljon Wirmanien musiikkia, kuten Bodomia. Varmaan se sai minut innostumaan Oilersistakin aikanaan niin paljon ja oli iso pettymys, kun introa vaihdettiin.
Mikä oli ennen?Itse kuuntelen käytännössä ennen jokaista ottelua paljon Wirmanien musiikkia, kuten Bodomia. Varmaan se sai minut innostumaan Oilersistakin aikanaan niin paljon ja oli iso pettymys, kun introa vaihdettiin.
Mikä oli ennen?
Toi takasin! Kerta Espoosta tulee yksi maailman kovimmista ja arvostetuimmista hevipumpuista, niin tottakai hallille soimaan! Mitään jenkkipellejä tarvii silloin .Siis Bodomin Living Dead Beat oli ainakin 2013 playoffeissa ja 2013-14 kauden. Muistaakseni 2014-15 kaudelle tuli sitten tuo Van Halen. 2013 runkosarjasta ja aiemmista (eli käytännössä Espoon Oilersin ajasta) en tiedä mitään.
Toi takasin! Kerta Espoosta tulee yksi maailman kovimmista ja arvostetuimmista hevipumpuista, niin tottakai hallille soimaan! Mitään jenkkipellejä tarvii silloin .
Josba tai Nst taitaa olla Kiteetä lähellä. Näissä saa mun puolesta vetää kunnolla kotiinpäin. Pisteet Happeelle, että vetävät, itse biisistä en sano mitään. Sinänsä jos tehdään räätälöity, niin tähän tarkoitukseen riittäisi 1:30-2:00 minNightwish - Storytime pitäis saada jollekin joukkueelle Introksi! Siinä on sitä taistelu-/tahto-/(tappo-??) meininkiä!!!
Ihan en nyt ymmärtänyt mistä puhutJosba tai Nst taitaa olla Kiteetä lähellä. Näissä saa mun puolesta vetää kunnolla kotiinpäin. Pisteet Happeelle, että vetävät, itse biisistä en sano mitään. Sinänsä jos tehdään räätälöity, niin tähän tarkoitukseen riittäisi 1:30-2:00 min
Ok. Ei pitäisi olla salakieltä, vaan maantietoa, Josba toki lähempänä...Ihan en nyt ymmärtänyt mistä puhut
Tänne listataan 2018-19 joukkueiden intro/maalilaulut
Introt:
Classic: ?
Täällä ei taida vielä olla SPV:n introbiisiä, joka on Zeeco - We See Red.
Eikö se oikea sisääntulobiisi ollut tällä kaudella Hell March?Täällä ei taida vielä olla SPV:n introbiisiä, joka on Zeeco - We See Red.
Eikö se oikea sisääntulobiisi ollut tällä kaudella Hell March?
SPV:llä oli erikseen tunnuskappale ja sisääntulobiisi ja jos sitä kysyttiin niin se on varmaan sitten tuo.
Jonnet ei muista -topicin kamaa. Mutta sieltähän se.Oli. Tuttu mm. Red Alert -pelistä.