No, on siellä vielä OLS.Rip Pohjois-Suomen säbä
No, on siellä vielä OLS.Rip Pohjois-Suomen säbä
Lähtökohtaisesti sanoisin, että saavat pelata aivan totaalisen päin persettä, jos eivät säily.Jospa olssi pysyis liigassa
Limingalle tippuminen olisi kyllä paha paikka, oma junnutuotantohan on enemmän tai vähemmän sakannut oikeastaan siitä saakka kun divariin nousivat. Pelaajia joukkue on pystynyt vetämään ulkopuolelta, koko alueen kakkosjoukkueen statuksella heti OLSin jälkeen, eli jos ei ole ihan fliigaan riittänyt niin pääsarjoihin hamuavan pelaajan ainoa vaihtoehto on sen jälkeen ollut Liminka, koko Oulun alueella tai oikeastaan laajemminkin satojen kilometrien säteellä.
Jos LNM tippuu suomisarjaan niin tuo vetovoimatekijä poistuu samantien, kun suomisarjaa kuitenkin tahkoaa useampia joukkueita samoilta alueilta. Kun valmennuskin vaihtuu, eikä omia junnuja juurikaan ole tarjolla niin matka jatkuisi todennäköisesti suoraan seuraavalla kaudella 2 dirreen. Siellä tällä hetkellä 4 & 5 divaria LNM 2 ja 3 joukkueissa tahkoavat pelurit varmaan riittäisivät pitämään sarjapaikan, jos ylempänä innostuisivat pelaamaan.
Jokatapauksessa heikolta näyttää LNMn tulevaisuus, jos eivät onnistu sarjapaikkaa inssidivarissa säilyttämään.
Toivottavasti, saneeraaja on kyllä jo matkallaJospa olssi pysyis liigassa
Ei tämä mikään kuolinisku ollut Pohjois-Suomen säbälle. Harmillista toki, että Niittarit tippui, mutta nyt on mielenkiintoista nähdä, mikä joukkue nousee alueen kakkosjengiksi.Rip Pohjois-Suomen säbä
Todennäköisesti lauantaina 5.4Milloin Vantaa - Tor sarja alkaa? Eihän keskellä playoffeja voi olla kahden viikon taukoa?
Jos minä saisin päättää, niin aloittaisivat 26.3.Todennäköisesti lauantaina 5.4
12.4Todennäköisesti lauantaina 5.4
Konkarit saa levon ja välieräsarja ei valmistu vasta kun ensi vklnaJos minä saisin päättää, niin aloittaisivat 26.3.
Mitta onko sillä toisella sarjalla tähän mitään väliä? Voittaja (eli kumman tahansa mielestä tietysti "me") pääsee lomille kuukautta aiemmin, häviäjä sitten voi odotella vastustajaa.Konkarit saa levon ja välieräsarja ei valmistu vasta kun ensi vklna
M40-sarjan joukkueella voi nähtävästi nousta divariin.Rip Pohjois-Suomen säbä
Käsittääkseni olet väärässä. Tai itse lasken ainakin sen meriitiksi, että LNM oli maalin päässä liiganoususta 2v sitten.Tuleeko Olsin ja Limingan touhusta muille mieleen Kummeli? Ols ilmoittaa kesken kauden hankkineensa ensi kauden valmentajaksi Kvistin, jolla ei käsittääkseni ole valmentajana oikein mitään meriittejä..
Käsittääkseni olet väärässä. Tai itse lasken ainakin sen meriitiksi, että LNM oli maalin päässä liiganoususta 2v sitten.
Totta, muistelin tämän olleen vielä Karjalaisen aikakautta. Annettakoon siitä pieni sulka Kvistin hattuun, mutta kokonaiskuvaa se ei muuta.
Muun Suomen joukkueet odottavat vesi kielellä, ketkä pääsevät ensi kaudella bussimatkalle Liminkaan, Kemiin ja pari kertaa Ouluun. Tai vaihtoehtoisesti viettämään pari yötä kaamoksen keskelle.12 suomisarjan joukkuetta matkustaa Liminkaan ensikaudella?