Pääkallo.fi

Miesten liigan finaalisarja Oilers-Classic

Viestejä
288
Tätä minäkin tässä keskustelussa pohdin, että mitä tarkoittaa "näköeste"? Jos ajatellaan vaikkapa laitaa lähintä viittä senttiä kentästä lähimpänä sitä kohtaa missä sinä istut, niin eikö siinä ole aina näköeste (se laita, kun eihän se läpinäkyvä ole)?
Entä jos menee lattialle makaamaan, silloinhan ei näe mitään? Uusi sisäänheittotuote: Ilmanen makuupaikka täydellisellä näköesteellä. "Makaa kentän laidalla ja koe Fliigaottelun tunnelma"
 
Viestejä
8,084
Kymmeniä. Loppuosaa en ymmärtänyt, eikö numeroidun paikan myyminen jokseenkin edellytä numerointia?
Minä en muista nähneeni koskaan ensimmäistäkään. Annatko jonkun esimerkin tämmöisestä ottelusta?
 
Viestejä
288
Minä en muista nähneeni koskaan ensimmäistäkään. Annatko jonkun esimerkin tämmöisestä ottelusta?
Et multa kysyny mutta vastaan silti että esim. tän illan otteluun saa numeroituja paikkoja. Viime kaudella SPV:lläkin oli numeroituja paikkoja ainakin yhdessä playoffs ottelussa Happeeta vastaan jonka kävin katsomassa.
 
Viestejä
825
Minä en muista nähneeni koskaan ensimmäistäkään. Annatko jonkun esimerkin tämmöisestä ottelusta?
Et lie käyny ainakaan Bläk boxissa A-katsomossa. Vaikka paikat ei monessa paikassa olisi käytössä se ei tarkoita sitä etteikö siinä voisi olla ideaa? Ja mahdollisuutta pyytää perustellusti lipusta enemmän. Siksi erinäisissä kulttuuri- ja urheilupaikoissa on ne numerot, että niitä voi käyttää.

Eikö edes Espoon jäähallipeleissä ollut numeroituja paikkoja?
 
Viestejä
8,084
Et lie käyny ainakaan Bläk boxissa A-katsomossa. Vaikka paikat ei monessa paikassa olisi käytössä se ei tarkoita sitä etteikö siinä voisi olla ideaa? Ja mahdollisuutta pyytää perustellusti lipusta enemmän. Siksi erinäisissä kulttuuri- ja urheilupaikoissa on ne numerot, että niitä voi käyttää.

Eikö edes Espoon jäähallipeleissä ollut numeroituja paikkoja?
Ainakaan siinä vitospelissä ei ollut numeroituja paikkoja. Toki ne penkit itsessään on fyysisesti numeroituja, mutta ei se sitä tarkoita, että myytäisiin liput tietyille penkeille.

edit. On siellä tosiaan Classicilla näköjään numeroidut paikat A-katsomossa. En muista ennen törmänneeni tähän.
 
Viestejä
74
Oli miten oli onhan tuo hallisekoilu liitolta ihan farssi. Se on hienoa jos isoihin halleihin saadaan väkeä, mutta ei se näin voi mennä, että tässä kohtaa arvotaan paikat niin, että kotipelejä pelataan 150 kilometrin päässä.
Ei tämä todellakaan mikään farssi ole.. Jo useamman vuoden on ollut tiedossa, että Bläkboksissa ei ratkaisu finaaleita pelata, koska se paikka ei vaan ole finaalien arvoinen. Ehkä kannattaisi olla vain tyytyväinen, että siellä saa nyt edes sen kaksi peliä pelata.

Höpö höpö, ehkä tää menee nyt vähän tarkaksi, mutta silti: jos sä sanot, että siellä ei ole juurikaan paikkoja, josta ei pienen pientä näköestettä (isoahan ei ole missään)

Kova on tarve näköjään puhua mustaa valkoiseksi. Ne kaksi metrin levyistä ja pehmustettua palkkia b katsomon puolella ei todellakaan ole mitään ”pienen pieniä”, mutta tuosta asiasta en nyt jaksa vääntää sillä nuo on makuasioita. Itse en tuommoisista tykkää.

se ei haittaa, kuten ei minua kyllä sekään jos pallo kerran pelissä osuu kattoon, pelillisestihän silloin on tapahtunut jotain outoa.

Viime kerralla kun olin Boksissa niin peli vihellettiin 6 kertaa poikki sen takia, että pallo osui kattoon. Lisäksi vähintään yhtä monta kertaa peli olisi kuulunut viheltää poikki, koska pallo meni alempien metallipalkkien yläpuolelle / yläpuolelta ilman, että se osui niihin. Näissäkin tilanteissa peli kuuluisi pistää poikki, mutta tuolla ilmeisesti asiaa katsotaan läpi sormien.

Boksissa useimmin pallot osuu kattoon silloin, kun laukauksen blokista pallo kimpoaa kattoon. Eli tuo matala katto helpottaa esimerkiksi merkittävästi ylivoima pelaamista ja 6vs5 pelaamista, kun blokeista nousseiden laukausten jälkeen jatketaan laukovan joukkueen kulmavaparilla. Lisäksi tietysti pallon purkaminen on myös huomattavasti vaikeampaa, kun suuppeja ei pysty heittämään tai muuten jatketaan puolenkentän vaparilla.
 
Viestejä
825
Sä et nyt ymmärtänyt/halunnut ymmärtää montaakaan kohtaa, en ole sanonut onko palkki x pienen pieni, keksit sen itse. Näköeste riippuu toki vähän istumapaikasta. Moni valitsee paikan, jossa sellaista ei ole. Mutta saa valita tietty sellaisen, jossa on.

Pelipaikat: molemmat pelaa (ehkä) kotipelejä 150km päässä kotoa, onko hyvä tilanne?

Kuusi kertaa pelissä kattoon, jotkut laskee pisteitä, jotkut katto-osumia.

Onneksi poksiin ei ole pakko mennä jossei taho?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
41
Veikkaus antoi Joona Larten (tänään 2-ketjun sentterinä) maalista peräti 26-kertoimen (putosi myöhemmin-->16), palkin kautta sisään vaan!
 
Viestejä
59
Onpa viihdyttävä ottelu!!
 
Viestejä
385
Olipahan hyvää viihdettä tämä erä. Pienimuotoinen ihme, että vasta yksi maali taululla, vaikka aivan huippuveskat onkin pelillä.
 
Viestejä
1,307
Ekan erän sankari Oilersin maalivahti!
Selostaja hehkutti Toriseva mikä oli kyllä iso mysteeri…
Mutta voi tulla rumat lukemat Oilersille jos luopuvat noin nopeasti pallosta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös