ei tarkoita tässä vaiheessa vielä mitään.Nyt se Vili Liposen nimi puuttuu tuosta KrP:n julkaistusta joukkueesta.
ei tarkoita tässä vaiheessa vielä mitään.Nyt se Vili Liposen nimi puuttuu tuosta KrP:n julkaistusta joukkueesta.
Kenen tilalle Hoikkasen laittaisit KrP:n pelaajista? Itse en ainakaan kenenkään. Ja en kyllä Nurmista laittais kenenkään pakinkaan tilalle. Ovat joo roolissaan hyviä jätkiä, mutta eivät kyllä hirveää lisäarvoa toisi mun mielestä. Toki mielipiteitä saa olla.Tästä eri mieltä. Hulluhan se olisi, jos ei Hoikkasen tapaista profiilipelaajaa huolisi. Samoin KrP:n puolustus kaipaisi game 7 maalin tehneen Nurmisen kamppailuvoimaa.
Joo ei ole julkaistu vielä mitään, mutta niinkuin joku tuossa mainitsi niin Kytöhonka kertoi Ylellä 25 valmiista sopimuksesta ja parin pelaajan kanssa vielä neuvottelevat jatkosta.TPS ei kyllä ole 20 pelaajaa julkaissut. Ei vaikka laskettaisiin lähtijät mukaan. Käsittääkseni sielläkin tilanne ihan hyvä vaikka ei ehkä dynastiaa tarvi odottaa
Nämä Nurminen ja Hoikkanen tuotti seiskapelissä yhden maalin, mitä Paulaharju co ei pystynyt tuottamaan. Sanoisin että mestaruudesta puhuttaessa iso maali🤔.Kenen tilalle Hoikkasen laittaisit KrP:n pelaajista? Itse en ainakaan kenenkään. Ja en kyllä Nurmista laittais kenenkään pakinkaan tilalle. Ovat joo roolissaan hyviä jätkiä, mutta eivät kyllä hirveää lisäarvoa toisi mun mielestä. Toki mielipiteitä saa olla.
Mitään provoa vaan yritän ymmärtää miten sun logiikkaa pelaa. Mitä tarkoittaa edes teoriassa mahdollinen? Aroa en ole verranut Saliniin tai Niemelään.Niin, ja kuuluuko Salinit ja Niemelät kategoriaan "edes teoriassa mahdollisia", no eipä taida kuulua. Tähän kategoriaan menisi ehkä esimerkkiesi TPS ja Classic kolmoskorin jätkät. Tulisivatko mahtumaan KrP:n kolmeen pelaavaan/toisivatko lisäarvoa? Eivät🤣 Hyvä provoyritys kuitenkin, siitä kättä lippaan 😊🫡
Mun mielestä toi Volen logiikka on se, että kaikki asiat nähdään paksujen näätälasien läpi, mitkä fanikameraselostajalle kuuluukin.Mitään provoa vaan yritän ymmärtää miten sun logiikkaa pelaa. Mitä tarkoittaa edes teoriassa mahdollinen? Aroa en ole verranut Saliniin tai Niemelään.
Jos kirjoitat provoavasti ja/tai mystisesti tai et lue/vastaa kunnolla pointteihin niin voi olla, että sitä joskus seuraa kysymyksiä? Yhtä aikaa raskas ja viihdyttävä tyyli. Hämmentää välillä etenkin jos toimit jossain roolissa taustoilla (no, ainakin selostat ja siinä tyyli on ihan eri, siitä 👍)
Esim Näätärokkaajalle voi todeta, että minä ainakaan en ole ehdottanut kenenkään hankkimista. Keskustelu on helpompaa jos viestejä kirjoitetaan ja luetaan selkeästi eikä kehitellä omia olkiukkoja. Krp:llä on kova jengi, mutta voisi olla parempikin 😌
Joukkueita voi rakennella monella tapaa... Otetaanko sinne kolmos ketjuun 30v. kavereita joilla parhaat päivät takanapäin, vai nuoria kavereita joilla ne on vielä edessä. Itse valitsisin jälkimmäisen vaihtoehdon.Tästä eri mieltä. Hulluhan se olisi, jos ei Hoikkasen tapaista profiilipelaajaa huolisi. Samoin KrP:n puolustus kaipaisi game 7 maalin tehneen Nurmisen kamppailuvoimaa.
*Nurminen tuotyi maalin laukauksella, jollaisia ko. herralta nähdään kerran kymmenessä vuodessa. Melko ohut perustelu 😉Nämä Nurminen ja Hoikkanen tuotti seiskapelissä yhden maalin, mitä Paulaharju co ei pystynyt tuottamaan. Sanoisin että mestaruudesta puhuttaessa iso maali🤔.
Edes teoriassa mahdollinen = edes teoriassa mahdollinen. Ei se nyt niin vaikeeta oo. Mietitäänpä esimerkin E.Salin kautta. Hän on pelannut 10 vuotta tyyliin C:ssä, ja Classic - KrP akselilla ei Johanssonin jälkeen kovin montaa ykköskorin ukkoa ole liikkunut (Nyman pari kertaa suuntaan jos toiseen), hän tuskin edes teoriassa olisi mahdollinen pelaaja. Ja mielestäni olen kyllä niihin pointteihin vastaillut mihin olen tarrannutkin 🤔 No se siitä.Mitään provoa vaan yritän ymmärtää miten sun logiikkaa pelaa. Mitä tarkoittaa edes teoriassa mahdollinen? Aroa en ole verranut Saliniin tai Niemelään.
Jos kirjoitat provoavasti ja/tai mystisesti tai et lue/vastaa kunnolla pointteihin niin voi olla, että sitä joskus seuraa kysymyksiä? Yhtä aikaa raskas ja viihdyttävä tyyli. Hämmentää välillä etenkin jos toimit jossain roolissa taustoilla (no, ainakin selostat ja siinä tyyli on ihan eri, siitä 👍)
Esim Näätärokkaajalle voi todeta, että minä ainakaan en ole ehdottanut kenenkään hankkimista. Keskustelu on helpompaa jos viestejä kirjoitetaan ja luetaan selkeästi eikä kehitellä omia olkiukkoja. Krp:llä on kova jengi, mutta voisi olla parempikin 😌
No, voit sinä sen tietenkin noin haluta ymmärtää. Juu kyllä tuon asioita esiin Näätälasit päässä, se kai on selvää kun joukkueen taustoilla toimin, että se kulma sattuu olemaan se mistä minulla paras tietämys on. Hassua olisi jos puhuisin OLS:n näkökulmasta asiosta.Mun mielestä toi Volen logiikka on se, että kaikki asiat nähdään paksujen näätälasien läpi, mitkä fanikameraselostajalle kuuluukin.
Me vastaan muut henki paistaa kaikesta läpi
No joka tapauksessa Tepsin kolmonen teki seiskapelissä sen ratkaisevan eron joukkueiden välille. Hankkisin 🤔*Nurminen tuotyi maalin laukauksella, jollaisia ko. herralta nähdään kerran kymmenessä vuodessa. Melko ohut perustelu 😉
No sehän oli hieno selitys. Teoriassa kuka vaan pelaaja on mahdollinen notta se siitä. Ja olet vastannut mihin pointteihin olet vastannut, ok 😁. Ja niihin et mihin et.Edes teoriassa mahdollinen = edes teoriassa mahdollinen. Ei se nyt niin vaikeeta oo. Mietitäänpä esimerkin E.Salin kautta. Hän on pelannut 10 vuotta tyyliin C:ssä, ja Classic - KrP akselilla ei Johanssonin jälkeen kovin montaa ykköskorin ukkoa ole liikkunut (Nyman pari kertaa suuntaan jos toiseen), hän tuskin edes teoriassa olisi mahdollinen pelaaja. Ja mielestäni olen kyllä niihin pointteihin vastaillut mihin olen tarrannutkin 🤔 No se siitä.
Sää voit ymmärtää ihan kuinka vaan mun sanomiset ja tehdä omia tulkintojasi niistä 🙌 Ja miksi ottaisin kantaa Tykkyläisen majuvalintoihin selostaessani? Ei liittyne selostettaviin peleihin mitenkään. Se, että selostan pelejä ei tietääkseni estä oman mielipiteeni kertomista muualla🤔? Ja tietenkin voit ottaa kirjoitteluni ihan siten, miltä susta itsestäs tuntuu, ei mun maailmaan vaikuta 😇No sehän oli hieno selitys. Teoriassa kuka vaan pelaaja on mahdollinen notta se siitä. Ja olet vastannut mihin pointteihin olet vastannut, ok 😁. Ja niihin et mihin et.
Joo, ehkä annan olla, mutta tosiaan me vastaan muut ja tietty ristiriitaisuus itsesi värittää vahvasti sun antia ja "analyysejä". Ja edelleen ihan eri tyyli kuin selostamossa, siellä et varmaan ole sanonut, että joku Tykkyläinen on majussa vain kätisyyden takia. No joo, ehkä jätän enemmänkin viihdearvon kautta lukemiseen sun viestit kun en ole ole tyylin fani 🙂
-------------
Mitä tulee Krp:n siirtokauteen niin ehdottomasti on onnistunut vaikka tietenkin on haavoittuvia paikkoja joita voisi vahvistaa.
Melko vähän vaihtuvuutta jos vertaa viimekausiin - oilersiin toki aina joka vuosi joku siirtyy. Jotain paluumuuttajia käsittääkseni tulossa lahteenpäin.Lasbihan julkaisi jo joskus alkuvuodesta kärkipelaajien jatkot. Uusista pelaajista sen sijaan ei ole kuulunut. Käsitykseni mukaan tilanne kuitenkin on hyvä.
No sehän se tässä on, että joutuu tulkitsemaan niin paljon. Nähdäkseni selostettaessa voi hyvinkin puhua maajoukkueesta ja moni puhuukin. Pointti ei toki ollut se, kuten varmasti ymmärsit.Sää voit ymmärtää ihan kuinka vaan mun sanomiset ja tehdä omia tulkintojasi niistä 🙌 Ja miksi ottaisin kantaa Tykkyläisen majuvalintoihin selostaessani? Ei liittyne selostettaviin peleihin mitenkään. Se, että selostan pelejä ei tietääkseni estä oman mielipiteeni kertomista muualla🤔? Ja tietenkin voit ottaa kirjoitteluni ihan siten, miltä susta itsestäs tuntuu, ei mun maailmaan vaikuta 😇
No, ihan miten vaan 🫣🤣No sehän se tässä on, että joutuu tulkitsemaan niin paljon. Nähdäkseni selostettaessa voi hyvinkin puhua maajoukkueesta ja moni puhuukin. Pointti ei toki ollut se, kuten varmasti ymmärsit.
Se nyt on vaan huvittavaa miten eri tyylillä samoista teemoista jotkut saattaa puhua eri foorumeilla. Mielipiteitä mahtuu maailmaan, osa on perustellumpia ja osaa ei voi edes kutsua mielipiteiksi vaan enemmän ontoiksi heitoiksi. Sulla on sikin sokin molempia.
Se tekee keskustelun paikoin hyvin oudoksi ja vaikeaksi (ja paikoin koomiseksi), sullekin. Maailmat maailmoina, mutta nyt on kyse keskustelusta.
Hyvällä menestyksellähän nuo kainulaiset on oilersissa pöristelly menemään. Paluumuuttajissa tuskin sukunimi alkaa K:lla. Mites, nouseeko pelicanssista pelaajia seuraavaksi kaudeksi? Arolan jälkeen ei ole tainnut uusia sitä kautta tulla.Melko vähän vaihtuvuutta jos vertaa viimekausiin - oilersiin toki aina joka vuosi joku siirtyy. Jotain paluumuuttajia käsittääkseni tulossa lahteenpäin.