Pääkallo.fi

Miesten liigan loppuvuoden ottelut 18.-31.12.

Viestejä
8,082
Ohhoh. Oilers siis lähtee Classicia vastaan puoliksi P22 / Suomisarja kokoonpanolla.
Minkäs verran tuo Oilersin nippu on pelannut tällä kaudella Suomisarjan pelejä? Siis pelaajien/maalivahtien yhteenlaskettu pelimäärä, sanotaan nyt vaikka kymmenen ottelun tarkkuudella.

Haapala 1, Silvonen 1, Heinonen 5 (Heinonen siis neloskentässä tänään). Onkos ne siinä?
 
Viestejä
809
Pääkallon tietojen Mika Ahosen rooli on niin sanottu katsomovalmentaja, eikä hän välttämättä ole joka pelissä paikan päällä.
Kiitosta, olisi kiinnostava kuulla lisääkin Amulta itseltään roolista, miltä se maistuu/toimii entisen kovan kilpakumppanin riveissä vanhan oman sotaratsun "alaisena".

On muuten Oilersin atk-sivut kamalat. En muista milloin viimeksi siellä vierailin, mutta ei ole varsinkaan toiminnoiltaan kovin 2020-lukua. Saati sisällöltään. Esim P22-jengistä ei löydy mitään vaikka valikossa on.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
8,082
Hieman tästä tulee sellainen mieleen että koutsit kyselee että ketkä tarttee pidemmän joululoman ja ketkä haluaa näyttöpaikkoja?
Joo ja Kainulaisen Rasmus on vastannut, että "Minä voisin ottaa, vaikka sellaisen sanotaan kolmen pelin joululoman."
 
Viestejä
1,008
Joo ja Kainulaisen Rasmus on vastannut, että "Minä voisin ottaa, vaikka sellaisen sanotaan kolmen pelin joululoman."
Jep. Ja jos miettii että R.Kainulainen voisi olla potentiaalinen mj-pelaaja niin alkukausi antoi sen suuntaista viestiä että näin voisi tosiaan olla. Oli menossa kohti omaa runkosarjan piste-ennätystään. Sitten yhtäkkiä 1kk pois (loukki?), takaisin, muutama peli aika heikkoa tulosta ja sitten hölmöilyt päälle. Palataan asiaan keväämmällä.
 
Viestejä
8,082
Jep. Ja jos miettii että R.Kainulainen voisi olla potentiaalinen mj-pelaaja niin alkukausi antoi sen suuntaista viestiä että näin voisi tosiaan olla. Oli menossa kohti omaa runkosarjan piste-ennätystään. Sitten yhtäkkiä 1kk pois (loukki?), takaisin, muutama peli aika heikkoa tulosta ja sitten hölmöilyt päälle. Palataan asiaan keväämmällä.
Mielestäni hän on taidoiltaan ja fysiikaltaan helposti maajoukkuetasoa, mutta ei kuitenkaan niin ylivertainen, että niillä voisi kompensoida tätä riskialttiutta.
 
Viestejä
1,008
Mielestäni hän on taidoiltaan ja fysiikaltaan helposti maajoukkuetasoa, mutta ei kuitenkaan niin ylivertainen, että niillä voisi kompensoida tätä riskialttiutta.
Sinänsä paradoksaalista, että ei tuo pelityyli välttämättä mitenkään riskialtis, jos vaikka mm-välieriä tai finaalia mietitään. Muistan esim Helsingin finaalin jossa ruotsalainen ajeli noin puolen kentän vauhdilla Pylsyä selkään ja ei tainnut edes vaparia tulla. Eikä ketään kiinnosta mitään videoita katsella.
 
Viestejä
8,082
Sinänsä paradoksaalista, että ei tuo pelityyli välttämättä mitenkään riskialtis, jos vaikka mm-välieriä tai finaalia mietitään. Muistan esim Helsingin finaalin jossa ruotsalainen ajeli noin puolen kentän vauhdilla Pylsyä selkään ja ei tainnut edes vaparia tulla. Eikä ketään kiinnosta mitään videoita katsella.
On se silti riskialtis. Olen täysin samaa mieltä, että jossain pelissä saa ottaa rajummin ja varmaan mm-finaalissa pitääkin saada ottaa rajummin, mutta jos tähän yhtälöön nyt leivotaan tekijänä mukaan "millainenkohan päivä tuomarilla sattuu olemaan, mahtaakohan asiasta X tulla vaparia, vai tuleekohan siitä punainen kortti?", niin kyllä se minusta melkoinen riski on.
 
Viestejä
1,008
On se silti riskialtis. Olen täysin samaa mieltä, että jossain pelissä saa ottaa rajummin ja varmaan mm-finaalissa pitääkin saada ottaa rajummin, mutta jos tähän yhtälöön nyt leivotaan tekijänä mukaan "millainenkohan päivä tuomarilla sattuu olemaan, mahtaakohan asiasta X tulla vaparia, vai tuleekohan siitä punainen kortti?", niin kyllä se minusta melkoinen riski on.
Mun mielestä se isoin ero on siinä että pelaajat mm-finaalissa ovat valmistautuneet siihen että joku voi ajella tosi kovaa numeroihin, mutta ei sellaista voi odottaa jossain marraskuun F-liiga läpsyttelyssä. Eikä pidäkään tietty odottaa.
 
Viestejä
156
Ainakin Sveitsissä ja kuulemma Tsekissäkin peli on tosi fyysistä. NLB:n matseissa tuntui että vain tosi loukkaantumiset vihelletään ja Tsekeissä kuulemma on paljon pahempaa. Samoin Ruotsissa ollaan fyysisempiä. Onko säbään muodostumassa kaksi suuntaan? Mielenkiinnolla olen seurannut kuinka nämä draft-porukat ovat pärjänneet pisteiden mutta myös jäähyjen valossa. Taisi olla melkein kaikilla, jotka eivät aikaisemmin Suomessa olleet pelanneet vaikeuksia, koska linja täällä on keskimäärin tiukempi. Ervin kaverit ovat selviytyneet tosi hyvin pisteiden valossa mutta esim. Happeen Sveitsin miehellä näyttäisi olleen vähän hankalampaa sopeutua tähän suomalaiseen tapaan.
 
Viestejä
8,082
Mun mielestä se isoin ero on siinä että pelaajat mm-finaalissa ovat valmistautuneet siihen että joku voi ajella tosi kovaa numeroihin, mutta ei sellaista voi odottaa jossain marraskuun F-liiga läpsyttelyssä. Eikä pidäkään tietty odottaa.
Siltä puolelta, että tietävätkö pelaajat sen, olen täysin samaa mieltä. Mutta ei se minusta ole sama asia kuin se, että voiko siitä tulla iso rangaistus.
 
Viestejä
8,082
Aika paljon väkeä täällä Oilers - Classic -pelissä.
 
Viestejä
97
Siellä on Oilersilla pikkujouluteemaa ja kaikkea, eikä joukkuetta kiinnosta pelata edes vähää alusta. Saa nähdä mitä Oilers keksii. Nyt kyykkivät koko ensimmäisen erän omissa eikä ketään kiinnostanu pelata.
 
Viestejä
8,082
Siellä on Oilersilla pikkujouluteemaa ja kaikkea, eikä joukkuetta kiinnosta pelata edes vähää alusta. Saa nähdä mitä Oilers keksii. Nyt kyykkivät koko ensimmäisen erän omissa eikä ketään kiinnostanu pelata.
Ei tämä kovin hyvältä näytä, äkkiseltään katsottuna viidestä kärkijoukkueesta Oilers on tällä kaudella voittanut vain KrP:n. Classicille, Indiansille ja Happeelle on hävitty muistaakseni joka kerta.
 
Viestejä
97
Kakkoserä jatkui siitä mihin ensimmäinen jäi. Oilersia ei vaan kiinnosta vähääkään edes taistella voitosta. Valmennuskin vaan nojailee seinään. Kyllä tollaset Classicit pitäis pystyä edes haastamaan kotikentällä.
 
Viestejä
62
Siellä ollaan tänään Öljyn toimesta ihan vajaalla kokoonpanolla liikkeellä, joten jäitä hattuun. Tuolla rosterilla jos edes haastaisi Classicin olisi ihme..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös