Pääkallo.fi

Miesten liigan puolivälieräsarja Nokian KrP-TPS

Välieriin etenee...

  • Nokian KrP

    Ääniä: 13 19.4%
  • TPS?

    Ääniä: 54 80.6%

  • Äänestäjiä
    67
Viestejä
8,024
Kyllä tuo väärä etäisyys -jäähy oli ihan aiheesta, esti nopean vaparin antamisen seisomalla edessä ilmeisesti luullen että pallo oli väärässä paikassa.

Loppua kohden pistivät silmään KrP:n hätäiset ja huolimattomat avaukset ja pallolliset ratkaisut, vaikutti että hermostutti pelata ja pitää palloa tiukassa paikassa. Olisi ollut hienoa saada vielä jännitystä sarjaan.

No, ei tämä vielä ohi ole. En toki senttiäkään löisi vetoa KrP:n puolesta, mutta en ihmettelisi yhtään, vaikka voittaisivat nelospelin.
 
Viestejä
12
Kyllä tuo väärä etäisyys -jäähy oli ihan aiheesta, esti nopean vaparin antamisen seisomalla edessä ilmeisesti luullen että pallo oli väärässä paikassa.

Loppua kohden pistivät silmään KrP:n hätäiset ja huolimattomat avaukset ja pallolliset ratkaisut, vaikutti että hermostutti pelata ja pitää palloa tiukassa paikassa. Olisi ollut hienoa saada vielä jännitystä sarjaan.
Toki aiheesta. Mutta kun pelissä näitä etäisyysrikkeitä on kymmenittäin ja nyt soi randomisti pilli. Eikö tuomarin pitäisi viheltää niin ettei linja muutu hirveästi peleissä? En haluaisi hirveästi haukkua tuomareita mutta ei tässäkään sarjassa ole minkäänlaista linjaa. Vihelletään vaan kun siltä tuntuu. Nää etäisyydet pitäisi nyt sitten ottaa oikeasti syyniin. Eipä niistä kauheasti ole moitittu. Sama tuomari koulutuksessa on tällaisten tilanteiden tähden tuomarin oltava paikassa näyttämässä mistä kyseinen vapari annetaan ellei ole pisteeltä. Eli tässäkin tuomarin omasta virheestä siis jäähyn antoi.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
488
Kyllä tuo väärä etäisyys -jäähy oli ihan aiheesta, esti nopean vaparin antamisen seisomalla edessä ilmeisesti luullen että pallo oli väärässä paikassa.
Tuo ”ilmeisesti luullen” on hyvä esimerkki. Eikö silloin ensimmäisenä tuomari näytä oikean paikan ja sitten annetaan jäähy jos ei siirry oikealle etäisyydelle. Kuukausi sitten eräässä junnupelissä tuomarilla oli loistava pelisilmä - juuri vastaava tilanne, vaparin antaja vaati jäähyä mutta tuomari ilmoitti selvästi että hait vain jäähyä - et todellisuudessa mitään muuta -> ei jäähyä vaan peli jatkui.
 
Viestejä
336
Olikos muuten tuossa Kailialan kommentissa Ville-Martti Laineen kanssa (Veikkaus-tv:n loppuhaastattelussa) yhdessäpelaamisesta jotain viittausta aiempiin kommentteihin? En löytänyt yhtäkkiä netistä sellaista, mutta oliko sen tarkoitus muka olla vain kuvaus siitä, että joutuu eri pelaajien/saman pelipaikan pelaajien kanssa samaan aikaan askiin. Se jo olisi liian tylsää.
 

Mahoney

En ihan allekirjoitta että KrP olisi ollut jatkoajalla parempi, niin kuin Jope väitti. Kummassakin päässä oli laatupaikat ratkoa. Kainulaisen saa multa pisteet, etenkin kommentti "tuomari näyttää muka väärin", kun puhui joukkueen keskittymisestä olennaiseen. Hieno valmentaja, jonka ura vasta alussa!
 
Viestejä
168
Missä Tepsistä Hoikkanen?
Pleijaripelaaja jos kuka. Kainu vanhana Happeena sen kyllä tietää.

Itse pelissä nyt Kooärpee oli ihan mukanakin, eikä vain kyydissä. Olisi rankkareita toivonut.
Seuraavaksi näätäkerho saa hankkia kunnon pakkeja, jos Koskelakin lopettaa.
Välillä liian löysää ja merkkaamatonta touhua, josta rankaistaan heti.
Olikohan 4-3 jossa pakit kulmassa ja hyökkääjät parkissa Tepsin kenttäpuoliskolla kun omissa soi.

Mutta kyllä eilen oli ihan hieno ja kunnon peli, pää pystyyn vaikka karmeelta varmaan tuntuukin.
Nyt olisi kliseemäisesti paikka sanoa, "nyt on sitten laitettava kaikki peliin, tai tää oli tässä".

Mutta en sano.
 
Viestejä
1,149
Olikos muuten tuossa Kailialan kommentissa Ville-Martti Laineen kanssa (Veikkaus-tv:n loppuhaastattelussa) yhdessäpelaamisesta jotain viittausta aiempiin kommentteihin? En löytänyt yhtäkkiä netistä sellaista, mutta oliko sen tarkoitus muka olla vain kuvaus siitä, että joutuu eri pelaajien/saman pelipaikan pelaajien kanssa samaan aikaan askiin. Se jo olisi liian tylsää.
Mä luulen, että tämä kommentti oli vaan viittaus siihen miten erilaisia pelaajat ovat keskenään. Huvitti itseänikin kun olivat samassa kentällisessä :D

Kailiala maajoukkueen runkopelaajia ja Laine Tepsin haalariosastoa, entisen "telaketjukentällisen" mies. Molemmat hienoja pelaajia!
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Viestejä
507
En ihan allekirjoitta että KrP olisi ollut jatkoajalla parempi, niin kuin Jope väitti. Kummassakin päässä oli laatupaikat ratkoa. Kainulaisen saa multa pisteet, etenkin kommentti "tuomari näyttää muka väärin", kun puhui joukkueen keskittymisestä olennaiseen. Hieno valmentaja, jonka ura vasta alussa!

Krp ei ilmeisesti hirmuisen suosittu joukkue ole foorumilla ja ymmärrän kyllä syynkin.
Itse kyllä näin paikalla olleena niin, että KrP oli varsinkin pelin lopussa ja jatkoajalla "niskan päällä". Aktiivisempi ja lähes jatkuvasti pallollinen joukkue, TPS peitti ja konttasi, tietysti luottaen siihen ettei heillä ole sinänsä hävittävää vaan jokainen vastaiskun paikka on iso mahdollisuus. Vähän kuin Arton sanoin, että lähes voitti pelaamatta. :p
Ei vaan, aika tukossa on ollut Näätien pelit viimeiset ~2-3kk.
 
Viestejä
12
Krp ei ilmeisesti hirmuisen suosittu joukkue ole foorumilla ja ymmärrän kyllä syynkin.
Itse kyllä näin paikalla olleena niin, että KrP oli varsinkin pelin lopussa ja jatkoajalla "niskan päällä". Aktiivisempi ja lähes jatkuvasti pallollinen joukkue, TPS peitti ja konttasi, tietysti luottaen siihen ettei heillä ole sinänsä hävittävää vaan jokainen vastaiskun paikka on iso mahdollisuus. Vähän kuin Arton sanoin, että lähes voitti pelaamatta. :p
Ei vaan, aika tukossa on ollut Näätien pelit viimeiset ~2-3kk.
Komppaan tässä asiassa. Tämä peli oli ensimmäinen peli jossa näädät sai hiukan enemmän tilaa kun tps ei ollut ihan niin jalalla kun viime peleissä. Rantala expertti yv:llä mutta mun mielestä ei ole kyllä pelannut hääppöisesti siihen nähden mitä pitäisi odottaa tällaiselta kaverilta tasakentällisin. Heti kun Rantala saa tilaa niin tapahtuu. Muuten ei minua vielä tasakentällisin ole vakuuttanut. Sama kun Hautaniemi tps:ssä ei ole minua säväyttänyt näissä karkeloissa. Kai se tästä.
 
Viestejä
125
En ihan allekirjoitta että KrP olisi ollut jatkoajalla parempi, niin kuin Jope väitti. Kummassakin päässä oli laatupaikat ratkoa. Kainulaisen saa multa pisteet, etenkin kommentti "tuomari näyttää muka väärin", kun puhui joukkueen keskittymisestä olennaiseen. Hieno valmentaja, jonka ura vasta alussa!

Krp ei ilmeisesti hirmuisen suosittu joukkue ole foorumilla ja ymmärrän kyllä syynkin.
Itse kyllä näin paikalla olleena niin, että KrP oli varsinkin pelin lopussa ja jatkoajalla "niskan päällä". Aktiivisempi ja lähes jatkuvasti pallollinen joukkue, TPS peitti ja konttasi, tietysti luottaen siihen ettei heillä ole sinänsä hävittävää vaan jokainen vastaiskun paikka on iso mahdollisuus. Vähän kuin Arton sanoin, että lähes voitti pelaamatta. :p
Ei vaan, aika tukossa on ollut Näätien pelit viimeiset ~2-3kk.

TPS sai jatkoajalla enemmän laukauksia maalia kohti, mutta minulle jäi tunne että KRP:llä oli vaarallisemmat paikat. Mielikuvaan saattaa osin vaikuttaa, että aloittivat jatkoajan niin hyvin.
 

FBI

Viestejä
189
Miksei Krp peluuta esim. 200 liigaottelun pelaajaa. Ykköseen pakiksi niin ois viivallakin joku pelote.
Toki jos valmennuksen tavoite on saada vastustaja juoksemaan omassa päässä eikä tehdä maaleja niin en tiedä sopiiko tuohon kuinka hyvin. Junnuissa juoksuttaminen ilmeisesti toiminut mutta miten...
 
Viestejä
507
Miksei Krp peluuta esim. 200 liigaottelun pelaajaa. Ykköseen pakiksi niin ois viivallakin joku pelote.
Toki jos valmennuksen tavoite on saada vastustaja juoksemaan omassa päässä eikä tehdä maaleja niin en tiedä sopiiko tuohon kuinka hyvin. Junnuissa juoksuttaminen ilmeisesti toiminut mutta miten...
Niinku ketä? Henttosta? Hän on loukissa.
 
Viestejä
296
Miksei Krp peluuta esim. 200 liigaottelun pelaajaa. Ykköseen pakiksi niin ois viivallakin joku pelote.
Toki jos valmennuksen tavoite on saada vastustaja juoksemaan omassa päässä eikä tehdä maaleja niin en tiedä sopiiko tuohon kuinka hyvin. Junnuissa juoksuttaminen ilmeisesti toiminut mutta miten...
Salomaata varmaan tarkoittaa? Jännää ettei mahdu kokoonpanoon. Pakkina toi ei varmaan ole koskaan pelannut.
 
Viestejä
507
Salomaata varmaan tarkoittaa? Jännää ettei mahdu kokoonpanoon. Pakkina toi ei varmaan ole koskaan pelannut.
Aivan liian hidas pyörimään kulmissa eikä häävi ole laukaus, parhaimmillaan rauhallisen temmon pelintekijänä. En peluuttaisi minäkään häntä kuin ehkä kolmosen pakissa.
 

FBI

Viestejä
189
Pururata on pyörimiseen ja pallon perässä juoksemiseen.

Rantalan ja Johanssonin kykyjä jos halutaan käyttöön maalien muodossa niin tarvitaan pallollista osaamista alakertaan...
 
Viestejä
507
Pururata on pyörimiseen ja pallon perässä juoksemiseen.

Rantalan ja Johanssonin kykyjä jos halutaan käyttöön maalien muodossa niin tarvitaan pallollista osaamista alakertaan...
Siinä mielessä joo, esimerkiksi Henttonen toisi ykköskentän uuteen eloon. Silti, on aika riski laittaa hidas kaveri vastuupaikalle pakiksi, pitää häiritä vastustajan kulmassapyörimistä ilman, että kaveri tulee molemmilta puolilta ohi yhtäaikaa.
 

Mahoney

Krp ei ilmeisesti hirmuisen suosittu joukkue ole foorumilla ja ymmärrän kyllä syynkin.
Itse kyllä näin paikalla olleena niin, että KrP oli varsinkin pelin lopussa ja jatkoajalla "niskan päällä". Aktiivisempi ja lähes jatkuvasti pallollinen joukkue, TPS peitti ja konttasi, tietysti luottaen siihen ettei heillä ole sinänsä hävittävää vaan jokainen vastaiskun paikka on iso mahdollisuus. Vähän kuin Arton sanoin, että lähes voitti pelaamatta. :p
Ei vaan, aika tukossa on ollut Näätien pelit viimeiset ~2-3kk.
Näädät piti palloa, mutta melkoisen nyhjäämistä heidän peli, vähän kun meijän poikien, toki se erotus että yv toimii. Sinänsä en kyllä ottanut kantaa onko mun suosikki vai ei. Härmä ei ole suosikki koutsi, kuumenee ihan liian helposti. Itse joukkue mulle suhteellisen neutraali, paitsi Laakso on kova!
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös