Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 10.-16.2.

En nyt ihan saa kiinni, että miksei pelaajat saa osallistua opiskelijatapahtumiin.
Olen itse siinä uskomuksessa, että pelaajien sopimukset sisältävät pykälän, jossa esimerkiksi 48h ennen ottelutapahtumaa alkoholi kielletty. En tietenkään ole kyseisten miesten sopimuksia nähnyt, mutta useamman olen, jossa vastaavanlainen pykälä on.

Olen itse siinä uskomuksessa, että pelaajien sopimukset sisältävät pykälän, jossa esimerkiksi 48h ennen ottelutapahtumaa alkoholi kielletty. En tietenkään ole kyseisten miesten sopimuksia nähnyt, mutta useamman olen, jossa vastaavanlainen pykälä on.
Jos näin on (siis sekä sopimus, että alkoholin käyttö), eikä siitä ole erikseen sovittu, niin silloin se on selvä sopimusrike ja pelaajien puolelta varsin typerä sellainen.

Siis jos.

Niin ja siinä tapauksessa tuo aiemmin nostettu "ei sinunkaan pomosi pitäisi" on täysin eri asia. Voin taata, että minulla ei koskaan, toistan, ei koskaan ole ollut mitään tuollaista 48 tunnin sääntöä.

Huomataan nyt sekin vielä, että kyseisen "tiedon" tänne aluksi kirjoittanut on lähettänyt viimeisen kuuden vuoden aikana vain tuon yhden viestin tänne. Se voi tarkoittaa lähteen luotettavuudesta jotain tai sitten ei.

Viimeksi muokattu:

Mpr

Haluaako joku selittää oulun poikien ajatuksenjuoksun; edessä kauden tärkeimmät pelit, joten mennään torstai-iltana opiskelijatapahtumaan valmistautumaan ja hakemaan nesteytys kuntoon. Tämän johdosta herrat Ruonakangas, Karjula ja Koivisto kokoonpanosta, ja ilmeisesti koko reissusta pihalla, oikeutetusti. Aivan älyvapaata toimintaa.
Oiskohan pitäny tämä asia varmistaa kyseisiltä herroilta? Sitä ei pysty kukaan muu selittämään ku he itse!

No esimerkiksi siksi, jos sen tapahtuman seurauksena ollaan pois joukkueen tärkeimmistä peleistä runkosarjan ratkaisuhetkillä. Vai hyväksyykö työnantajat kuinkakin yleisesti sen, että työtehtävien hoitaminen kärsii vapaa-ajan juhlimisen seurauksena?
Oletko pitkään ollut työelämässä?

Ja ei, en todellakaan hyväksy tai edes puhu nyt tästä olssin poikien touhusta, tai siis huhutusta touhusta

Oletko pitkään ollut työelämässä?

Ja ei, en todellakaan hyväksy tai edes puhu nyt tästä olssin poikien touhusta, tai siis huhutusta touhusta
Ihan tarpeeksi pitkään ymmärtääkseni, että juhlimisesta johtuvat työstäpoissaolot eivät ole tai ei ainakaan pitäisi olla hyväksyttyjä millään työpaikalla. Ja tämä siis ihan yleisellä tasolla.

Tätä OLSin tapausta on ehkä turhaa kommentoida tässä enempää, koska nyt ollaan yhden nimimerkin vihjailujen varassa. Mutta, jos se on totta, olisi oletettavaa, että seura tiedottaisi tapahtuneesta ja sen seurauksista jotenkin.

Ihan tarpeeksi pitkään ymmärtääkseni, että juhlimisesta johtuvat työstäpoissaolot eivät ole tai ei ainakaan pitäisi olla hyväksyttyjä millään työpaikalla. Ja tämä siis ihan yleisellä tasolla.
Et näköjään riittävän kauan.
Eiköhän töistä olla monesti pois juhlimisen vuoksi. Toki nämä poissaolot pitää sopia etukäteen.

En kyllä epäile hetkeäkään etteikö tuo torstain juhlinta olisi totta. Sääli vain, että ykköskentän pyssy oli mukana juhlissa..

Ei näy sankareita tämänkään pelin kokoonpanoissa, joten tarina lie tosi.

Kiva temppu koko jengille lyödä viimeinen naula arkkuun kaudelle, jolla OLS "ansaitsi" enemmän vai ansaitsiko sittenkään.

Varmaan kieli poskessa tuo, mutta sehän se on erityisen perseestä kun eivät ole yksilöurheilijoita ja toki vielä sitä terävämpää kärkeä niin vaikutus on sitä isompi.

Bileissäkin voi kuulemma olla selvin päin.

• Tykkää
Reaktiot: Mpr

Tätä OLSin tapausta on ehkä turhaa kommentoida tässä enempää, koska nyt ollaan yhden nimimerkin vihjailujen varassa. Mutta, jos se on totta, olisi oletettavaa, että seura tiedottaisi tapahtuneesta ja sen seurauksista jotenkin.
Ei pitäisi olla, siinä olet oikeassa. Huomenna taas aika moni suomalainen sairaslomalla, kun viikonloppuna venähtänyt pitkäksi. Ja vielä useampi krapulassa ja väsyneenä töissä viikonlopun jäljiltä. Ja vaikka tuota ei tietenkään hyväksytäkään työnantajan puolelta, niin puuttuminen ja todeksi näyttäminen vaikeaa. No, se siitä.

En kyllä odottele, että seuran puolelta tämmöisestä julkisesti tiedotettaisiin, eiköhän tämä sisäisesti käsitellä, jos on jotain tapahtunut.

Lasb-KrP 59min 3-4. Indians-tappio taisi ottaa koville.
Tai sitten tämä on täysin normaalitulos, että vähän läpsytellään pois alta ja kun aletaan jakamaan pisteitä, niin paikalla on vain yksi joukkue.

OLS:n saldona nyt 10kpl maalin tappioita ja 4kpl kahden maalin tappioita. Kolme kertaa onnistuneet kääntämään maalin pelin voitoksi ja näistä kaikki olleet jatkoaika/rankkarivoittoja. Vieraista ei kertaakaan 3 pinnan voittoa. Neljä peliä jäljellä vs Oilers, SPV, LASB ja Indians. Vääjäämättä karsintoihin.

En kyllä läpsyttelisi viimeiselle minuutille kun siinä voi käydä kylmät.
Aina hyvä jeesustella jälkikäteen, että olisi voinut ja melkein olisi ja vähän näytti jne. KrP otti kolme pistettä. Ei se mitään rakettitiedettä ole.

Aina hyvä jeesustella jälkikäteen, että olisi voinut ja melkein olisi ja vähän näytti jne. KrP otti kolme pistettä. Ei se mitään rakettitiedettä ole.
Häh, en kyllä mitään tuollaista sanonut vaan nimenomaan sinä ehdotit, että siellä on läpsytelty ja alettu pelata vasta lopussa. Tulosten lukeminen ei tosiaan ole rakettitiedettä.

Näkemättä on ilman muuta paras kommentoida peliä kuin peliä. Lasb-Krp ei pitäisi olla rakettitiedettä, mutta ei ole mennyt odotusten mukaan ja sehän on urheilun suola.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.