Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 3.-9.3.

Aivan käsittämätön tasoitusmaali FBC:n Juuso Forsmanilta Hirviareenalla neljä sekuntia ennen loppua.Pyörii varmaan pian F-liigan somessa. Ja totta kai juuri Happeeta vastaan, joka menee viidettä kertaa putkeen jatkoajalle.

Onko mulla jäänyt huomaamatta mutta jotenkin nämä päähän kohdistuneet iskut ja maassa makaamiset ovat vähentyneet todella paljon. En ole huomannut niitä johonkin aikaan. Onko tähän kiinnitetty enemmän huomiota?

Onko mulla jäänyt huomaamatta mutta jotenkin nämä päähän kohdistuneet iskut ja maassa makaamiset ovat vähentyneet todella paljon. En ole huomannut niitä johonkin aikaan. Onko tähän kiinnitetty enemmän huomiota?
Tänään viimeksi Eräviikinkien ja Oilersin välisessä pelissä tapahtui päähän kohdistunut taklaus keskellä kenttää. Pahalta näytti, mutta tuomarit antoivat 2 minuuttia varomattomasta. Eivät käyneet videolla, eli taisi olla heille selkeä linjaus. Tiedä sitten, kun en itse ole tuomarikoulutusta käynyt.

Lasbille propsit siitä että vaikka lopuilla liigapeleillä ei merkitystä, ja p22 pelaa playoffeja, niin parhaat pelaavat liigapelejä. Niinkuin maturoituneimmissa urheilulajeissakin on tapana.

Lasbille propsit siitä että vaikka lopuilla liigapeleillä ei merkitystä, ja p22 pelaa playoffeja, niin parhaat pelaavat liigapelejä. Niinkuin maturoituneimmissa urheilulajeissakin on tapana.
Kyllä mä ymmärrän tuon. Lasbilla kauden tärkeimmät pelit edessä miestenjoukkueella. Ei sitä joukkueen palettia lähdetä silloin rikkomaan muutaman p22 poikien pelin takia. Ihan oikea järjestys on peleille laitettu.

Jaa, Nokialla onkin näköjään menossa joku ”huonoin puolustus”-skaba. No, huonompi voittakoon!

Kyllä mä ymmärrän tuon. Lasbilla kauden tärkeimmät pelit edessä miestenjoukkueella. Ei sitä joukkueen palettia lähdetä silloin rikkomaan muutaman p22 poikien pelin takia. Ihan oikea järjestys on peleille laitettu.
No juu. Ja kuormaa pelkästä liigasta tulee varmasti ihan riittävästi.

En tykkää tästä Happeen pelityylistä huitoa KrP:n pelaajia kyynärpäillä päihin oikein urakalla.

Kuisma huitoo tosiaan kuin tuulimylly, ehkä se sitten juoksee niin nopeammin. Krp lähtee tuolla pelillä ekalla pleijarikierroksella lauluun - todella luokaton esitys. Ottelun yleisömäärä oli ilmeisesti niin pieni, ettei sitä kannata ilmoittaa.

Lasb varmaan tärkeämmät saada ukot ja peli niillä kohdilleen kauden tärkeimpiin peleihin kuin voi. Siksi menevät liiga edellä.

KRP-Happee pelissäkin tais olla kentällisen verran molemmilla P22 ikäisiä pelillä ja yhtälailla junnuille pelit käynnissä.

Tykkään siitä ettei runkosarjan voittaja tule Nokialta. Ja toki Classicin 10 pelin voittoputkesta. Samaan 10 peliin KrP on ottanut 16 pistettä.

Ihmetellä täytyy kyllä mitä Nokialla on tapahtunut. Paitsi laitettu valmennuspakka sekaisin.

Kuisma huitoo tosiaan kuin tuulimylly, ehkä se sitten juoksee niin nopeammin. Krp lähtee tuolla pelillä ekalla pleijarikierroksella lauluun - todella luokaton esitys. Ottelun yleisömäärä oli ilmeisesti niin pieni, ettei sitä kannata ilmoittaa.
Kyllä ja nykyinen alavire on näkynyt jo jonkin aikaa. Siellä on useampi ison roolin pelaaja, joiden peli on totaalisesti jumissa.

KRP peli taso heilahtelee nyt todella paljon. Välillä viedään Oilers kuin pässiä narussa. Välillä taas ei osata perusasioita. Asennepuolen hommia, mutta muuttuuko pudotuspeleihin jännä nähdä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.