Pelihän on kaikkea muuta kuin ohi, mutta Torisevalla 20min jälkeen yksi torjunta vaikka Indiansilla oli ylivoimakin.
Tänään viimeksi Eräviikinkien ja Oilersin välisessä pelissä tapahtui päähän kohdistunut taklaus keskellä kenttää. Pahalta näytti, mutta tuomarit antoivat 2 minuuttia varomattomasta. Eivät käyneet videolla, eli taisi olla heille selkeä linjaus. Tiedä sitten, kun en itse ole tuomarikoulutusta käynyt.Onko mulla jäänyt huomaamatta mutta jotenkin nämä päähän kohdistuneet iskut ja maassa makaamiset ovat vähentyneet todella paljon. En ole huomannut niitä johonkin aikaan. Onko tähän kiinnitetty enemmän huomiota?
Jännä että silti seiskafinaali pelattiin Tampereella.Noinhan se oli viime keväänäkin 😉
Kyllä mä ymmärrän tuon. Lasbilla kauden tärkeimmät pelit edessä miestenjoukkueella. Ei sitä joukkueen palettia lähdetä silloin rikkomaan muutaman p22 poikien pelin takia. Ihan oikea järjestys on peleille laitettu.Lasbille propsit siitä että vaikka lopuilla liigapeleillä ei merkitystä, ja p22 pelaa playoffeja, niin parhaat pelaavat liigapelejä. Niinkuin maturoituneimmissa urheilulajeissakin on tapana.
No juu. Ja kuormaa pelkästä liigasta tulee varmasti ihan riittävästi.Kyllä mä ymmärrän tuon. Lasbilla kauden tärkeimmät pelit edessä miestenjoukkueella. Ei sitä joukkueen palettia lähdetä silloin rikkomaan muutaman p22 poikien pelin takia. Ihan oikea järjestys on peleille laitettu.
Kyllä ja nykyinen alavire on näkynyt jo jonkin aikaa. Siellä on useampi ison roolin pelaaja, joiden peli on totaalisesti jumissa.Kuisma huitoo tosiaan kuin tuulimylly, ehkä se sitten juoksee niin nopeammin. Krp lähtee tuolla pelillä ekalla pleijarikierroksella lauluun - todella luokaton esitys. Ottelun yleisömäärä oli ilmeisesti niin pieni, ettei sitä kannata ilmoittaa.