Aivan luvattoman heikkoa ainakin tähän asti. Hyvä jos kuparisen rikkovat.On kyllä vaisu näätä tänään.
Näillä esityksillä hyvä kun pronssipeliä näkevät.KrP kyllä ihan lapanen. Ei tartte mestaruudesta tosissaan taistella tälläkään kaudella.
Näillä esityksillä hyvä kun pronssipeliä näkevät.
Tämän suhteen Niemelä on ala-arvoinen pelaaja. Omia koiruuksia ja sen lisäksi lapsellista teatteria.Tietää että kevät lähestyy kun Niemelällä alkaa filmit löytymään varastosta.
Allekirjoitan tän aivan täysillä. Pelitaidot tiedetään mutta aivan naurettavaa on touhu välillä.Tämän suhteen Niemelä on ala-arvoinen pelaaja. Omia koiruuksia ja sen lisäksi lapsellista teatteria.
Niin vaan Jonaeson on myös liigan tehokkain pakki. Jos Jonaeson on yliarvostetuimpia pelaajia niin voitanee Niemelä iskeä samaan pakettiin.Tämä ajatus on kypsynyt jo pidemmän aikaa, eikä pohjaudu vain tähän peliin:
Nico Jonaeson ja Miska Mäkinen ovat kaksi F-liigan yliarvostetuinta pelaajaa. Change my mind.
Ymmärrän logiikan niputtaa näitä pelaajia samaan, mutta itse en voi nähdä asiaa siten. Pallollisesti rohkeilla puolustajilla toki palaa välillä pohjaan, niin Niemelällä kuin Jonaesonillakin. Merkittävänä erona on kuitenkin siinä, miten huono Jonaeson on, kun sattuu se huonompi päivä kohdalle. Syötöistä puolet vastustajan lapaan ja omassa päässä pallottomana surffailua ihan missä sattuu.Niin vaan Jonaeson on myös liigan tehokkain pakki. Jos Jonaeson on yliarvostetuimpia pelaajia niin voitanee Niemelä iskeä samaan pakettiin.
Sovitaan tasapeli 😊 +- herroilla sama +26 (itse asiassa myös Mäkisellä) Niemelää nähnyt vähemmän tällä kaudella, mutta yleisesti Jonaessonille tulee enemmän isoja virheitä laiskuuden/nukkumisen kautta.Niin vaan Jonaeson on myös liigan tehokkain pakki. Jos Jonaeson on yliarvostetuimpia pelaajia niin voitanee Niemelä iskeä samaan pakettiin.
Lienee turha väitellä näistä. Jos joku väittäisi että on liigan parhaita kahden suunnan puolustajia, tai oman pään pakkeja (Ihan sama kuka näistä kolmesta, siinä onkin kaikki liigan "hyökkäävät pakit"), niin suosittelisin suoraan lippua hourulaan. Mutta yliarvostetuimmaksi en lähtisi tituleeraamaan kyllä ketään näistä.Sovitaan tasapeli 😊 +- herroilla sama +26 (itse asiassa myös Mäkisellä) Niemelää nähnyt vähemmän tällä kaudella, mutta yleisesti Jonaessonille tulee enemmän isoja virheitä laiskuuden/nukkumisen kautta.